Red het forum

16-06-2021 16:49 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forum collega's,

Een belangrijk deel van ons leven wordt ontnomen: het forum zal binnenkort niet meer zijn.

Hoe nu verder?

Ik stel voor dat we allemaal massaal de LINDA en Linda de Mol herself berichten gaan sturen. Als er een partij/persoon is die ik het zie overnemen, zijn zij het.

Misschien kunnen en willen zij een doorstart maken.

UPDATE 22/06
-Linda gaat het forum niet overnemen.
- het forum ouders.nl gaat speciaal voor viva leden een geheel nieuw forum aanmaken. Dus los van het oudergebeuren.

Hier een link met een topic daar, waar input gevraagd wordt: https://www.ouders.nl/forum/viva-talk/n ... s-het-plan
mick87 wijzigde dit bericht op 22-06-2021 22:15
28.72% gewijzigd
Wieroe schreef:
22-06-2021 15:13
dit viva forum moet behouden blijven ok, kan het domein niet verkocht worden aan de deelnemers die als collectief samen het PHBBB forum domein kopen en zelf betalen?? Is hoogstens 100 euro per jaar geloof ik, en met 20 deelnemers in een clubje samen is het snel betaald, elk 5 euro per jaar en samen beheren en continueren, pb mij dan organiseer ik dit wel. Heb zelf al aantal eigen internet channels, google Wieroe maar. (ik ben geen hogere blanke man, ik ben van het GOUDbruine indiase Hindoeras, dus ter info ok, misschien gaan blanke Nederlanders hierom met mij nooit samen willen werken als Buitenlander met kleurtje, en dat is hun goed recht; veel discriminatie moeten slikken, bittere pillen, is puur mijn karmische straf en karmische vloek en mijn schuld dat blanken geen enkele andere keus hebben dan mij te verstoten en met geweld eruit te meppen )

Doen jullie het zelf dan ok. ik ben toch bruin en kan nooit erbij horen in blank nederland. (Ben auteur nu van meer dan 30 boeken ok in nederlands en engels en openbaar NIET blank, ik kom uit harde wereld.)
hoe wil je de onafhankelijkheid en recht op vrije meningsuiting borgen als een clubje particulieren een forum gaan beheren=

los daarvan; Een domein hosten kost geen drol, de merknamen Viva en Viva-Forum daarentegen zouden wel eens heel duur kunnen zijn. Die koop je niet met een crowdfundinkje.

en waarom ook?

TMG kocht ooit Hyves.nl voor veel geld. Want "we" zouden niet zonder kunnen. we zouden in een groot zwart gat vallen. Ik heb nu toch de indruk dat Facebook/Instagram dat gat redelijk gevuld hebben........
Alle reacties Link kopieren
Wieroe schreef:
22-06-2021 15:13
(ik ben geen hogere blanke man, ik ben van het GOUDbruine indiase Hindoeras, dus ter info ok, misschien gaan blanke Nederlanders hierom met mij nooit samen willen werken als Buitenlander met kleurtje, en dat is hun goed recht; veel discriminatie moeten slikken, bittere pillen, is puur mijn karmische straf en karmische vloek en mijn schuld dat blanken geen enkele andere keus hebben dan mij te verstoten en met geweld eruit te meppen )

Doen jullie het zelf dan ok. ik ben toch bruin en kan nooit erbij horen in blank nederland. (Ben auteur nu van meer dan 30 boeken ok in nederlands en engels en openbaar NIET blank, ik kom uit harde wereld.)

NOOT: discussie forums moeten vrij zijn en klassiek westers,
:nut:
Alle reacties Link kopieren
Ouders.nl is bezig met het maken van een nieuw forum, dus los van het oudergebeuren. Dit speciaal om viva aanwas over te nemen.

https://www.ouders.nl/forum/viva-talk/n ... s-het-plan

Hier hebben ze een topic geopend. Het ziet er wel goed uit.
MajaDB schreef:
22-06-2021 15:37
hoe wil je de onafhankelijkheid en recht op vrije meningsuiting borgen als een clubje particulieren een forum gaan beheren=

los daarvan; Een domein hosten kost geen drol, de merknamen Viva en Viva-Forum daarentegen zouden wel eens heel duur kunnen zijn. Die koop je niet met een crowdfundinkje.

en waarom ook?

TMG kocht ooit Hyves.nl voor veel geld. Want "we" zouden niet zonder kunnen. we zouden in een groot zwart gat vallen. Ik heb nu toch de indruk dat Facebook/Instagram dat gat redelijk gevuld hebben........
Ok MayaDB, welke forum software is nou helemaal gratis?? ik ben zelf ook bezig nu met mijn marketing en branding plan en moet dit nog goed onderzoeken. Mijn eigen forum is ook beste zet nu, onafhankelijk van facebook ea social media waar alles toch censuur is, vooral als je niet blank bent. Facebook discrimineert negers en zwarte hindoes op hele gemene wijze.

Ach die merknamen viva ea kunnen gewoon gedumpt worden nu, kies merknaam liefdesSmurf maar. of verzin maar iets nieuws met eigen clubje oud viva forummers, is ons democratisch volksrecht Genoeg unieke merknamen te verzinnen, neem dobbelsteentjes en gok erop los.

voor net 100 euro per jaar kan een heel mooi, nieuw PHBBB forum geopend worden, nu meteen en iedereen kan dan eigen data en topics helpen mee kopieren, nog net 8 weken tijd he, dus nu doen.

Pb mij dan kunnen wij brainstormen he om nu meteen het nieuwe forum te openen op unieke domein, en dan helpt iedereen gelijk een pootje om te migreren van alle leuke topics en data, handmatig.

ja ik kom met een slimmer en goedkoper plan. Ben zelf auteur van meer dan 30 manuscripten, heb eigen site, youtube kanaal en foto publicatie account, en ik wil een luchtkasteel bouwen samen met mijn kat, Wieroe en zijn grijze muizen legertje hier in Delft.

Grappigste is:

WARE liefde is een Luchtkasteel en dat ploft meestal met een flinke plof in elkaar hhaha hhaa harde praktijk ok dit zie ik in vele reacties hier en klaagpartijen
Wieroe schreef:
22-06-2021 23:02
Ok MayaDB, welke forum software is nou helemaal gratis?? ik ben zelf ook bezig nu met mijn marketing en branding plan en moet dit nog goed onderzoeken. Mijn eigen forum is ook beste zet nu, onafhankelijk van facebook ea social media waar alles to99ch censuur is, vooral als je niet blank bent. Facebook discrimineert negers en zwarte hindoes op hele gemene wijze.

Ach die merknamen viva ea kunnen gewoon gedumpt worden nu, kies merknaam liefdesSmurf maar. of verzin maar iets nieuws met eigen clubje oud viva forummers, is ons democratisch volksrecht Genoeg unieke merknamen te verzinnen, neem dobbelsteentjes en gok erop los.

voor net 100 euro per jaar kan een heel mooi, nieuw PHBBB forum geopend worden, nu meteen en iedereen kan dan eigen data en topics helpen mee kopieren, nog net 8 weken tijd he, dus nu doen.

Pb mij dan kunnen wij brainstormen he om nu meteen het nieuwe forum te openen op unieke domein, en dan helpt iedereen gelijk een pootje om te migreren van alle leuke topics en data, handmatig.

ja ik kom met een slimmer en goedkoper plan. Ben zelf auteur van meer dan 30 manuscripten, heb eigen site, youtube kanaal en foto publicatie account, en ik wil een luchtkasteel bouwen samen met mijn kat, Wieroe en zijn grijze muizen legertje hier in Delft.

Grappigste is:

WARE liefde is een Luchtkasteel en dat ploft meestal met een flinke plof in elkaar hhaha hhaa harde praktijk ok dit zie ik in vele reacties hier en klaagpartijen
..... :@@: en dan noemen mensen míj niet goed snik.......?
Alle reacties Link kopieren
mick87 schreef:
22-06-2021 22:13
Ouders.nl is bezig met het maken van een nieuw forum, dus los van het oudergebeuren. Dit speciaal om viva aanwas over te nemen.

https://www.ouders.nl/forum/viva-talk/n ... s-het-plan

Hier hebben ze een topic geopend. Het ziet er wel goed uit.
Eens :cheer2: kom allen daar naartoe
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Oh, dat wist ik niet. Wanneer gaat het forum dan weg?
Alle reacties Link kopieren
Nagellakmetglitter schreef:
01-07-2021 15:46
Oh, dat wist ik niet. Wanneer gaat het forum dan weg?
Alleen in een andere matrix.
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Alle reacties Link kopieren
Nagellakmetglitter schreef:
01-07-2021 15:46
Oh, dat wist ik niet. Wanneer gaat het forum dan weg?
2 augustus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven