referendum - wat heb jij gestemd?
woensdag 6 april 2016 om 08:19
quote:Skaep schreef op 06 april 2016 @ 08:15:
Ik blijf nog even op het vinkentouw zitten. Als de opkomst van 30% dreigt te worden gehaald, ga ik voor stemmen.Volgens André Krouwel (een van de weinigen op dit gebied die ik serieus neem), zouden we weleens richting de 50% kunnen gaan. Dus ga maar gauw stemmen!
Ik blijf nog even op het vinkentouw zitten. Als de opkomst van 30% dreigt te worden gehaald, ga ik voor stemmen.Volgens André Krouwel (een van de weinigen op dit gebied die ik serieus neem), zouden we weleens richting de 50% kunnen gaan. Dus ga maar gauw stemmen!
Oh dear, how sad, never mind.
woensdag 6 april 2016 om 08:19
woensdag 6 april 2016 om 08:54
Wauw... Alle voorstemmers jullie kunnen ook gewoon een deel van je salaris uitdelen daar of overmaken aan Pechtold hoor. Daar hoeft de rest van Nederland niet onder te lijden
Ik moet nog stemmen, ga straks 2x tegen stemmen uiteraard.
Rijen voor t stembureau? Serieus haha? Ik ben bang dat de 30% niet gehaald wordt.
Ik moet nog stemmen, ga straks 2x tegen stemmen uiteraard.
Rijen voor t stembureau? Serieus haha? Ik ben bang dat de 30% niet gehaald wordt.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
woensdag 6 april 2016 om 08:55
Ik mag niet stemmen... want ben niet Nederlands. Vind dat altijd zo raar, ik woon hier inmiddels bijna 15 jaar maar mag dus alleen stemmen bij de gemeentelijke verkiezingen, niets landelijk dus ook geen referendum. En dat terwijl ook (of eigenlijk vooral) de landelijke politiek invloed heeft op mijm leven.