Rellen in Nederland

25-01-2021 22:07 482 berichten
Ik ben eigenlijk verbaasd dat er nog geen topic over is: tweede dag avondklok en alweer zijn er rellen en plunderingen overal.
Er ging al een teststraat in de fik en er is geprobeerd ramen van een ziekenhuis in te slaan. In rotterdam worden winkels geplunderd in Amsterdam zijn de ruiten van een restaurant er uit geslagen, er wordt vuurwerk gegooid en de politie zet waterkanonnen en traangas in.

Wat denken die relschoppers wel niet?! Ik lees en zie op het nieuws dat het voornamelijk jongens van 14 tot in de 20 zijn. Het zou je kind godverdomme maar zijn, die laat je toch niet naar buiten gaan om te gaan rellen?

Gelukkig zijn ze allemaal zo dom om het zelf te filmen en op social media te zetten. Ik hoop dat ze al die malloten identificeren en pakken.
Een of andere lullo zit bij OP1 nu die 'arme jongeren' te verdedigen. Hij heeft in heeeeeel z'n leven maar 'n paar écht slechte jongeren meegemaakt en de rest is gewoon slachtoffer van groepsdruk e.d. *kots*
Alle reacties Link kopieren
Blomke82 schreef:
02-02-2021 22:49
Ja dit dus, en altijd die slappe excuses van ik werd opgejut en kreeg ineens een steen in de hand gedrukt... als het echt zo'n brave jongen was zat ie lekker thuis, bezig met zijn studie.

Deze "stoere" jongetjes zaten trouwens wel thuis toen echte hooligans de steden gingen beschermen.
Ja precies, dat vond ik wel humor! Ik zag het helemaal voor me, ik moest meteen denken aan die kutjochies die hier met oud en nieuw al een teringzooi maakten en laatst allemaal dingen gesloopt hebben met het avondklokrellen, bij mij om de hoek. Waarschijnlijk dezelfde kutjochies die hier in de wijk homo's in elkaar slaan en juweliers overvallen. Diezelfde kutjochies schijten in hun broek als ze tegenover echte hooligans staan. Of durven alleen maar laf van een afstandje met een vuurwapen te schieten.

Velen zijn herkend door de politie tijdens het rellen, ook omdat ze te dom zijn om te poepen en hun eigen acties allemaal filmen en delen. Maar helaas gaat het ook niet helpen om ze een tijdje de bak in te gooien. Daar leren ze helemaal niks van, dat verhoogt alleen maar hun street status.
De politie ging wel ook bij de ouders langs, hopelijk helpt dat een heel klein beetje. Maar als je joch al zo is geworden, dan vrees ik dat je niet echt opvoedkundige skills hebt.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
27-01-2021 23:25
Whahaha, dat kan je toch niet serieus nemen zo'n donald duck stemmetje :rofl:
Ja ze kan er wellicht niks zelf aan doen (al zou ik zeggen: ga ALSJEBLIEFT op logopedie en leer wat lager te praten!), maar ik kan het ook niet serieus nemen, althans ik hoor gewoon niet eens wat ze zegt omdat ik zo afgeleid ben. Maar dat had ik ook altijd met Diederik Samson omdat die zulk raar pluizig haar op zijn hoofd had en ik me dan altijd zat af te vragen waarom hij dat niet gewoon kaal scheert. Dan was hij uitgepraat en dacht ik: oh, wat zei hij eigenlijk?

Afbeelding


Dat heb ik dus ook met die vrouw van de VVD die praat als een meisje van 8. En ook met actrices zoals Shirley Henderson (Moaning Myrtle in Harry Potter, en een vriendin van Bridget Jones) en Melanie Griffith. Ik kan het niet aanhoren, afschuwelijk. En de Amerikaanse 'vocal fry' kan ik ook absoluut niet aanhoren, dat kreunend / krakend praten dat veel vrouwen opeens zijn gaan doen, maar ik hoorde het laatst zelfs een man doen. Ik zap echt weg dan.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Het "gezicht" van de rellen in Eindhoven - Stanley C. heeft 6 maanden gekregen waarvan 2 voorwaardelijk


Afbeelding

https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/333 ... aanden-cel

De tijd van soft straffen ligt ver achter ons.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Helemaal goed! Maar wel allemaal huiliehuilie doen. 'Ik liep daar toevallig, ik wilde de steen wegleggen, anders struikelde er mss iemand over.
Alle reacties Link kopieren
patsy--stone schreef:
03-02-2021 11:27
Ja ze kan er wellicht niks zelf aan doen (al zou ik zeggen: ga ALSJEBLIEFT op logopedie en leer wat lager te praten!), maar ik kan het ook niet serieus nemen, althans ik hoor gewoon niet eens wat ze zegt omdat ik zo afgeleid ben. Maar dat had ik ook altijd met Diederik Samson omdat die zulk raar pluizig haar op zijn hoofd had en ik me dan altijd zat af te vragen waarom hij dat niet gewoon kaal scheert. Dan was hij uitgepraat en dacht ik: oh, wat zei hij eigenlijk?

Dat heb ik dus ook met die vrouw van de VVD die praat als een meisje van 8. En ook met actrices zoals Shirley Henderson (Moaning Myrtle in Harry Potter, en een vriendin van Bridget Jones) en Melanie Griffith. Ik kan het niet aanhoren, afschuwelijk. En de Amerikaanse 'vocal fry' kan ik ook absoluut niet aanhoren, dat kreunend / krakend praten dat veel vrouwen opeens zijn gaan doen, maar ik hoorde het laatst zelfs een man doen. Ik zap echt weg dan.
Volgens mij was er gewoon iets mis met die verbinding, want hier klinkt ze veel normaler https://youtu.be/k7e21rH_-YU

Beetje sneu dat je niet gewoon kunt luisteren naar wat ze te zeggen heeft, alleen omdat ze een hoge stem heeft.
hollebollegijs schreef:
05-02-2021 22:18
Het "gezicht" van de rellen in Eindhoven - Stanley C. heeft 6 maanden gekregen waarvan 2 voorwaardelijk


Afbeelding

https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/333 ... aanden-cel

De tijd van soft straffen ligt ver achter ons.
Die is wel een beetje blijven hangen in "ik ben zielig".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven