Respect voor rouwstoet

23-06-2011 12:02 257 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jongeren verstoren opnieuw rouwstoet in Amersfoort

In Amersfoort is opnieuw een rouwstoet verstoord door jongeren. Leerlingen van de islamitische basisschool Bilal staken dinsdag hun middelvinger op en juichten toen een stoet rouwauto's langsreed.

Je kan dit natuurlijk wel weer als kwajongensstreken wegzetten. Toch vraag ik me af, is dit een uiting van ongenoegen of van een groot te kort aan respect en beschaving. Is dit bij deze jongeren niet bijgebracht. Maar wat doe je er aan?
quote:klaverjas schreef op 23 juni 2011 @ 17:01:

Triest dat dit gebeurt.

Ook triest is dat TO dit topic nooit geopend had wanneer het om autochtone kinderen was gegaan.Ik quote je maar even, voor het geval je al onder de negeerknop van TO staat
quote:jansenenjanssens schreef op 23 juni 2011 @ 17:06:

[...]

Een flink pak slaag. En dan ook echt een flink pak. Mijn vader was van de oude stempel, dus ik denk dat ik na zo'n actie 3 dagen niet had kunnen zitten.
quote:Star schreef op 23 juni 2011 @ 17:08:

[...]

Ik quote je maar even, voor het geval je al onder de negeerknop van TO staat Thank you darling

Triest dat dit gebeurt.

Ook triest is dat TO dit topic nooit geopend had wanneer het om autochtone kinderen was gegaan.Als het om autochtone kinderen ging dat had ook niemand geroepen , 'ja maar islamitische kinderen doen dat ook hoor dusss'.
quote:superstar_2 schreef op 23 juni 2011 @ 17:10:

[...]

Als het om autochtone kinderen ging dat had ook niemand geroepen , 'ja maar islamitische kinderen doen dat ook hoor dusss'.ik denk niet dat je me nu begrijpt.
quote:klaverjas schreef op 23 juni 2011 @ 17:11:

[...]

ik denk niet dat je me nu begrijpt.

Zou kunnen ik ben aan het koken en forummen tegelijk..

Maar hey mannen kunnen ook geen 2 dingen tegelijk dussss dan mag ik dat als vrouw ook gewoon niet kunnen
quote:klaverjas schreef op 23 juni 2011 @ 17:09:

[...]

Ik zal t applaus overbrengen, ik weet zeker dat die ouwe daarvan moet glunderen
quote:Star schreef op 23 juni 2011 @ 17:08:

[...]

Ik quote je maar even, voor het geval je al onder de negeerknop van TO staat Denk je dat echt? Kijk eens naar opsporing verzocht. Vaak is de meerderheid van de mensen die ze zoeken 'lichtgetint en van noord afrikaanse afkomst'. Denk je dat ze daarop zijn uitgezocht of zou het misschien gewoon echt zo zijn dat het een probleemgroep is?

Triest dat dit gebeurt.

Ook triest is dat TO dit topic nooit geopend had wanneer het om autochtone kinderen was gegaan.

Voordat ik verder lees, m.i. maakt dat geen drol uit hoor.

Autochtoon of allochtoon.
jou niet Campari, maar Assetze duidelijk wel, gezien de reactie op de posting van Yamuna
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ze zetten zich af alleen moeten ze leren dat dit tegen de verkeerde deur is.
quote:pomodori schreef op 23 juni 2011 @ 17:19:

[...]

Denk je dat echt? Kijk eens naar opsporing verzocht. Vaak is de meerderheid van de mensen die ze zoeken 'lichtgetint en van noord afrikaanse afkomst'. Denk je dat ze daarop zijn uitgezocht of zou het misschien gewoon echt zo zijn dat het een probleemgroep is?

Nee hoor dat programma discrimineert gewoon..

Gewoon doorlopen niks aan het handje...
quote:pomodori schreef op 23 juni 2011 @ 17:19:

[...]

Denk je dat echt? Kijk eens naar opsporing verzocht. Vaak is de meerderheid van de mensen die ze zoeken 'lichtgetint en van noord afrikaanse afkomst'. Denk je dat ze daarop zijn uitgezocht of zou het misschien gewoon echt zo zijn dat het een probleemgroep is?Ik heb geen flauw idee waar je op reageert en wat je probeert te zeggen.
@Rosanna, thx. (ik ga niet terug lezen hoor).
quote:Star schreef op 23 juni 2011 @ 17:26:

[...]

Ik heb geen flauw idee waar je op reageert en wat je probeert te zeggen.Ik dacht al dat het aan mij lag.
Ja ik maak een gebbetje met jou over de negeerknop en Pomodori begint over opsporing verzocht. Beats me.
quote:Star schreef op 23 juni 2011 @ 17:26:

[...]

Ik heb geen flauw idee waar je op reageert en wat je probeert te zeggen.Sorry, dat quoten ging helemaal verkeerd. Ik wilde reageren op iemand die inbracht dat het alleen maar in het nieuws kwam, omdat de kinderen allochtoon zijn. Dat als het om autochtone kinderen ging, we hier niks over hadden gehoord.
quote:pomodori schreef op 23 juni 2011 @ 17:32:

[...]

Sorry, dat quoten ging helemaal verkeerd. Ik wilde reageren op iemand die inbracht dat het alleen maar in het nieuws kwam, omdat de kinderen allochtoon zijn. Dat als het om autochtone kinderen ging, we hier niks over hadden gehoord.Mag toch hopen van wel, dit is zo a-sociaal.
Mee eens.
quote:pomodori schreef op 23 juni 2011 @ 17:32:

[...]

Sorry, dat quoten ging helemaal verkeerd. Ik wilde reageren op iemand die inbracht dat het alleen maar in het nieuws kwam, omdat de kinderen allochtoon zijn. Dat als het om autochtone kinderen ging, we hier niks over hadden gehoord.Dat zei Klaverjas ook niet. Ze zei dat TO dit topic alleen maar opende omdat het over allochtonen ging.
Even teruggelezen..je hebt gelijk. Dan slaat mijn reactie idd helemaal nergens op.
Ik snapte er al niks van.
quote:campari schreef op 23 juni 2011 @ 17:22:

Ze zetten zich af alleen moeten ze leren dat dit tegen de verkeerde deur is.Dat lesje hadden ze allang uit hun hoofd moeten kennen. Dit is geen afzetten, dit zijn gewoon teringjochies.
Laat die teringjochies dan even in het stof bijten, hoe jong zo ook zijn.

Goede les voor de rest van hun leven.

Niet bijgebracht door ouders en/of verzorgenden, dan maar door autoriteit.

Maar met begeleiding, dat nou weer wel, voor het inzicht.
Reactie van de Bilalschool op GeenStijl:

"Beste allemaal,

Hierbij een reactie van de Bilalschool op wat er is gebeurd.

Allereerst, wij vinden het verschrikkelijk voor de betrokkenen en zijn enorm boos en teleurgesteld dat dit is gebeurd.

We begrijpen dat dit soort gedrag niet getolereerd mag/kan/moet worden.

Als school zijn we nu aan het zoeken naar een goede oplossing.

Op dit moment zijn we aan het uitzoeken wat en hoe er precies is gebeurd. Het is wel iets genuanceerder dan nu in de pers naar voren komt.

We zullen een persbericht maken over welke acties we zullen ondernemen om te voorkomen dat dit ooit nog weer gebeurd.

Indien u meer informatie wilt, vragen heeft of het persbericht wilt ontvangen kunt u via de email contact opnemen met ons info@bilalschool.nl

Met vriendelijke groeten,

Teade Walma

Directeur van De Bilalschool"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven