Actueel
alle pijlers
SGP wil verbod popmuziek
donderdag 24 april 2008 om 14:27
SGP wil verbod popmuziek
ARNHEM - De SGP in de Provinciale Staten van Gelderland wil een verbod op popmuziek. Het zou leiden tot drank- en drugsgebruik, meent statenlid Nelis Zondag.
Het statenlid zei dat tijdens een debat over subsidie voor poppodia Doornroosje in Nijmegen en Luxor Live in Arnhem.
Nu mag er al niet zo veel van de SGP (even voortbordurend op de discussie over de koopzondag), maar dit slaat toch werkelijk alles!
ARNHEM - De SGP in de Provinciale Staten van Gelderland wil een verbod op popmuziek. Het zou leiden tot drank- en drugsgebruik, meent statenlid Nelis Zondag.
Het statenlid zei dat tijdens een debat over subsidie voor poppodia Doornroosje in Nijmegen en Luxor Live in Arnhem.
Nu mag er al niet zo veel van de SGP (even voortbordurend op de discussie over de koopzondag), maar dit slaat toch werkelijk alles!
donderdag 24 april 2008 om 14:30
ja...en wat is popmuziek dan precies? Zijn dan alle liedjes van een band slecht, of alleen de liedjes die over drank & drugs & seks gaan? André Hazes, mag die dan nog wel? (die hield zelf ook wel van een alcoholische versnapering op z'n tijd...)
Weer zo'n lekker vaag idee, goed voor weer wat gratis media-aandacht...
Weer zo'n lekker vaag idee, goed voor weer wat gratis media-aandacht...
donderdag 24 april 2008 om 15:11
he verdorie zit die net niet in de cd collectie hier, zou onze enige frans bauer dan wel toegestaan zijn (daar heb ik overigens ook geen cd van)
maar even ontopic, neem aan dat dit ook weer gaat overwaaien net zoals de koopzondagen en de dodenherdekking niet op zondag en anders wordt popmuziek gewoon lekker illegaal
maar even ontopic, neem aan dat dit ook weer gaat overwaaien net zoals de koopzondagen en de dodenherdekking niet op zondag en anders wordt popmuziek gewoon lekker illegaal
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
donderdag 24 april 2008 om 15:14
donderdag 24 april 2008 om 15:23
donderdag 24 april 2008 om 15:34
Pff, zou er iemand zijn die dit serieus neemt dan?
Ze mogen dat vinden, jawel hoor, en ze mogen ook proberen er een meerderheid in het parlement voor te krijgen, dat is namelijk hun democratisch recht. Maar ik geef ze bitter weinig kans.
Valt gewoon in de categorie proefballonnetjes die het zo lekker doen in de pers.
Ze mogen dat vinden, jawel hoor, en ze mogen ook proberen er een meerderheid in het parlement voor te krijgen, dat is namelijk hun democratisch recht. Maar ik geef ze bitter weinig kans.
Valt gewoon in de categorie proefballonnetjes die het zo lekker doen in de pers.
donderdag 24 april 2008 om 15:50
Ik woon weliswaar niet in Gelderland (heb daar trouwens wel gewoond), maar de SGP gaat niet bepalen naar wat voor muziek ik ga luisteren. Dat bepaal ik nog altijd zelf! Ik luister overigens niet alleen naar popmuziek. Met dezelfde interesse luister ik ook naar folkloristische en klassieke muziek.
World of Warcraft: Legion
donderdag 24 april 2008 om 15:54