Sylvana Simons bij DENK - deel II

05-06-2016 11:51 3050 berichten
Het zal niemand ontgaan zijn: Sylvana Simons sluit zich aan bij politieke partij Denk.

Wat vinden 'we' daarvan?

Ik trap af: volgens mij was ze 'uitgeschnabbeld' en is dit een nieuwe manier om 'relevant' te blijven in haar ogen.

Ze heeft haar heil gezocht bij een naar mijn mening heel dubieus clubje.
quote:Tilo schreef op 27 november 2016 @ 18:16:

[...]

Hoe bevalt je nieuwe baan?Mijn nieuwe baan? Vertel!
quote:Blondie456 schreef op 27 november 2016 @ 18:14:

[...]

Ik ben gelukkig helemaal niet in mijn uppie. De grote meerderheid van Nederland is het met mij eens.duurt niet lang meer
quote:Blondie456 schreef op 27 november 2016 @ 18:09:

[...]

Is dat erg? Als men het ziet als een positief persoon.Ach kom nou toch. Stel je voor dat ik (laten we zeggen) Barbara hier uit ga maken voor 'kut', kom ik dan ook weg met de verklaring dat ik juist dol ben op vagina's in alle soorten en maten?
quote:Wonderfilled schreef op 27 november 2016 @ 18:18:

[...]

Mijn nieuwe baan? Vertel!wat een rare opmerking
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie456 schreef op 27 november 2016 @ 18:09:

[...]

Is dat erg? Als men het ziet als een positief persoon.Ja dat is erg! Als je niet snapt dat dat erg is moet je je eens in een ander verplaatsen. Je wordt uitgemaakt voor iets wat je niet bent, puur op basis van huidskleur. Verdiep je eens in het begrip "Blackface" dan zie je dat het voor sommigen helemaal niet zo onschuldig is.
Cyrano de Bergerac: Er zijn veel mensen wier rapheid van de tong enkel voortkomt uit hun onmacht om te zwijgen
quote:Blondie456 schreef op 27 november 2016 @ 18:18:

[...]

Ja precies want als je met een donkere huidskleur geboren bent dan is dat toch niet erg. Of vind jij van wel dan?Hahahahahahah Ik kan je echt niet meer serieus nemen.
quote:S-Meds schreef op 27 november 2016 @ 18:14:

[...]

Sugerbaby, ik geloof dat je mijn bericht over het hoofd hebt gezien. Bij deze nog maar een keerNee hoor, heb al aangegeven dat je volgens mij het bericht waar ik het over had niet hebt gelezen. Ik had het over dat artikel waar Sylvana op haar eigen facebook naar verwijst. Ik vind het prima om met je over jouw gequote stuk te praten, maar doe je dan wel eerst even een link met daarin de bron dat dat ook Sylvana's mening is? Want zoals je zelf terecht en herhaaldelijk aangeeft in dit topic; we mogen zonder bron er niet vanuit gaan dat iets een uiting van Sylvana's mening is.
quote:Lady_Voldemort schreef op 27 november 2016 @ 18:16:

[...]

Je had gelezen dat jij de kinderen in je familie had verteld dat roetveegpieten nep zijn maar een half uur later toch weer niet? Ik ga er nu steeds minder van begrijpen.Begrijpend lezen is moeilijk he op een forum. Ik heb gelezen dat kinderen zelf roetveegpieten als neppieten zien en wij in onze familie zeggen tegen kinderen dat roetveegpieten nep zijn. Het is en en
Een quiz ter ontspanning:

Hoe vaak kan een discussie gerecycled worden ?

Antwoord a. 1 keer

Antwoord b. Dit is viva's actueel pijler, wat denk je zelf.

Antwoord c. oneindig.
Volgens de Silvana aanhangers zijn alle mensen die Sinterklaas nog willen vieren met zwarte piet rascist.

En dat is om te janken zo triest.

Mensen in Nederland hebben nog nooit gedacht aan slavernij als ze 5 dec vierden.

De meerderheid in Nederland is helemaal niet rascistisch maar tolerant en vrij.

Alles is nu ineens moeilijk en onbespreekbaar.

Zij en wij.

Dat was niet.

Dat is nu wel.

Enkele fanatiekelingen van beide "kampen" maken nu meer kapot dan nodig.

Ontzettend jammer.
quote:Ikhierhuh schreef op 27 november 2016 @ 18:20:

[...]

Hahahahahahah Ik kan je echt niet meer serieus nemen.

Ik was al eerder afgehaakt.

Het is inderdaad soort van hilarisch.
quote:Tilo schreef op 27 november 2016 @ 18:22:

Volgens de Silvana aanhangers zijn alle mensen die Sinterklaas nog willen vieren met zwarte piet rascist.

Mensen in Nederland hebben nog nooit gedacht aan slavernij als ze 5 dec vierden.

Zij en wij.

Dat was niet.

Dat is nu wel.

Ontzettend jammer.Vanaf 1930 zijn klachten over ZP.
quote:Blondie456 schreef op 27 november 2016 @ 17:40:

[...]

Monsieur cannibale wordt nu ook als racistisch gezien. Komt allemaal door het achterlijke gedoe van Sylvana.Ik hou mijn hart vast wat er nog meer gaat komen met al dat gezeik. Ik heb zelf geen kleine kinderen meer maar we hebben wel uitgelegd aan de kinderen in de familie dat roetveegpieten nep zijn . Hetzelfde als hulpsinterklazen. Zij willen de roetveegpieten niet. Gelukkig kennen ze het alleen maar van de tv. Veel mensen passen de traditie gelukkig niet aan om een minderheid.dus dit is niet gebeurd? waarom zeg je dan zoiets? Waarom zeg je dat sylvana dingen zegt of vindt die ze nooit gezegd heeft?
quote:Blondie456 schreef op 27 november 2016 @ 18:18:

[...]

Ja precies want als je met een donkere huidskleur geboren bent dan is dat toch niet erg. Of vind jij van wel dan?Als je met een donkere huidskleur geboren bent, dan ben je toch geen Zwarte Piet?

Zij en wij.

Dat was niet.

Dat is nu wel.

Ontzettend jammer.heb jij die bron wel? Wanneer zegt ze dat? en waar heeft ze dat gezegd?

Zij en wij.

Dat was niet.

Dat is nu wel.

Ontzettend jammer.

Leef jij in dromenland?

Eerst met mijn nieuwe baan en nu net doen of racisme iets is wat we niet kenden voor Sylvana?
quote:Blondie456 schreef op 27 november 2016 @ 18:21:

[...]

Begrijpend lezen is moeilijk he op een forum. Ik heb gelezen dat kinderen zelf roetveegpieten als neppieten zien en wij in onze familie zeggen tegen kinderen dat roetveegpieten nep zijn. Het is en en

Tja dat ligt er echt aan hoe je er als omgeving mee om gaat.

Pieten bestaan natuurlijk sowieso niet, wij volwassenen maken dat ze bestaan.

Zo zullen anti pieten vast kids hebben die roepen dat alles wat niet wit is nep is, met ouders die roepen dat ze er zelf mee komen.

Toevallig altijd, relaxte ouders ,relaxte kids. Alleen in die pro en anti kampen denken de kinderen er toevalligerwijs exacte hetzelfde voer als de ouders.

Hoe bestaat het he.

Nou nou.
quote:Lady_Voldemort schreef op 27 november 2016 @ 18:19:

[...]

Ach kom nou toch. Stel je voor dat ik (laten we zeggen) Barbara hier uit ga maken voor 'kut', kom ik dan ook weg met de verklaring dat ik juist dol ben op vagina's in alle soorten en maten?

Natuurlijk, want er worden nu eenmaal mensen met een vagina geboren. Heb jij daar soms iets tegen, he?
quote:Wonderfilled schreef op 27 november 2016 @ 18:15:

[...]

Jammer ik heb geen Facebook, kan ik het niet lezen.

Dit is de link van het artikel: http://www.ministrymatter ... &utm_source=socialnetwork
quote:barbaracartland schreef op 27 november 2016 @ 18:23:

[...]

Als je met een donkere huidskleur geboren bent, dan ben je toch geen Zwarte Piet?Precies daarom snap ik dat hele gezwam over zwarte piet ook niet.
quote:S-Meds schreef op 27 november 2016 @ 18:24:

[...]

heb jij die bron wel? Wanneer zegt ze dat? en waar heeft ze dat gezegd?O, wacht jij hanteert een hele andere invalshoek, je spreekt van de sylvana aanhangers. Wie zijn dat? en waar en wanneer hebben zij in georganiseerde vorm gezegd dat alle witten racistisch zijn? En waarom wordt sylvana afgerekend op iets dat haar zogenaamde aanhangers hebben gezegd?
quote:Wonderfilled schreef op 27 november 2016 @ 18:17:

[...]

Nog wel ja.

Ik dacht er vroeger ook anders over. Maar het is nu zo vaak zo goed uitgelegd, dat ik het inmiddels wel begrijp.

Kwestie van tijd.

Prima dat piet roetveeg of paars zal worden als er mensen gekwetst worden door een zwarte piet.!

Fout dat mensen onterecht te pas en te onpas worden weggezet als rascist!
quote:Sugarbaby schreef op 27 november 2016 @ 18:25:

[...]

[afbeelding]

Dit is de link van het artikel: http://www.ministrymatter ... &utm_source=socialnetworkje kent de term niet? heb je mijn bericht gelezen?
quote:Tilo schreef op 27 november 2016 @ 18:26:

[...]

Prima dat piet roetveeg of paars zal worden als er mensen gekwetst worden door een zwarte piet.!

Fout dat mensen onterecht te pas en te onpas worden weggezet als rascist!wie doet dat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven