Trump vs Biden deel 3

17-11-2020 13:24 3119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 3 van dit baanbrekende topic. Let’s get ready to rrrrrumble!
Let’s Go Brandon!
Abyss schreef:
17-11-2020 22:49
Dan wordt er bekend wie er gekozen wordt als nieuwe president. Dus de kiesmannen zullen dan hun stem uitbrengen.

De president elect dus. en op 20 Januari wordt die dan officieel de president.
Ah helder!
Alle reacties Link kopieren
ShamRock schreef:
17-11-2020 22:32
Ja leuk! Ik zie hem graag nog een keer verliezen.
En in de tussentijd kunnen wij weer lachen, gieren en brullen van het lachen als Biden weer op zijn bek gaat. Dus voor ieder wat wils
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
ShamRock schreef:
17-11-2020 22:32
Ja leuk! Ik zie hem graag nog een keer verliezen.
Ik hoop wel dat iemand hem zo manoeuvreert in een komend interview dat hij de woorden uit moet spreken: 'ik heb verloren', en 'fraude kon niet officieel vastgesteld worden.' Zou zomaar kunnen dat ie zonder nog te spreken over zijn landslide victory overgaat op runnen in 2024, of zegt dat ie dat nooit zo gezegd heeft ofzo.

Scammers gonna scam
Deze man gaat nevernooit door de Republikeinen voorgedragen worden in 2024. Die gaan hun vingers niet meer branden aan dit ongeleide projectiel.

2024 wordt Kamala Harris versus een nieuwe kandidaat.
Alle reacties Link kopieren
https://youtu.be/nzBdBj5QWyY

Biden de wandelende leugenmachine...
Let’s Go Brandon!
Tiana_76 schreef:
17-11-2020 23:19
Deze man gaat nevernooit door de Republikeinen voorgedragen worden in 2024. Die gaan hun vingers niet meer branden aan dit ongeleide projectiel.

2024 wordt Kamala Harris versus een nieuwe kandidaat.


Hij gaat een Kanyeetje doen.

In het uiterste geval. :proud:
Hetvrijewoord schreef:
17-11-2020 23:27
Hij gaat een Kanyeetje doen.

In het uiterste geval. :proud:
Gelukkig, no worries. We weten hoe dat gelopen is. :byee:
Tiana_76 schreef:
17-11-2020 23:19
Deze man gaat nevernooit door de Republikeinen voorgedragen worden in 2024. Die gaan hun vingers niet meer branden aan dit ongeleide projectiel.

2024 wordt Kamala Harris versus een nieuwe kandidaat.
Kamala Harris?

Ik begrijp het Kamala Harris verhaal niet zo.
Ze runde voor het Presidentsschap dit jaar toch? maar kwam niet verder dan een procent van de democratische stemmen ofzo en trok zich vervolgens terug..

Het is dat Joe Biden haar nu als running mate koos. Maar had iemand het anders over Harris gehad? en op basis waarvan?
Beetje alsof Trump, kanye als running mate kiest en dat men dan roept dat Kanye in 2024 dan maar de kandidaat wordt..
Terwijl niemand dit jaar op hem heeft gestemd
Tiana_76 schreef:
17-11-2020 23:28
Gelukkig, no worries. We weten hoe dat gelopen is. :byee:

Als ze alletwee nu eens hun meds zouden nemen...
Scheelt een hoop gezeik, en hun hun vrouwen ook weer blij.

Terug naar de zaak:


Judge Brann:
"You're asking this court to invalidate 6.8 million votes... Can you tell me how this result can possibly be justified?"
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
17-11-2020 20:16
Voor de geïnteresseerden: Adam Klasfeld volgt de zaak aangespannen om de certificering van de stemming in Pennsylvania te blokkeren. Met Rudy Giuliani, dus dat wordt 'interessant'.

Via twitter kun je het in elk geval volgen.
Dank voor deze tip!
Alle reacties Link kopieren
Abyss schreef:
17-11-2020 23:31
Kamala Harris?

Ik begrijp het Kamala Harris verhaal niet zo.
Ze runde voor het Presidentsschap dit jaar toch? maar kwam niet verder dan een procent van de democratische stemmen ofzo en trok zich vervolgens terug..

Het is dat Joe Biden haar nu als running mate koos. Maar had iemand het anders over Harris gehad? en op basis waarvan?
Beetje alsof Trump, kanye als running mate kiest en dat men dan roept dat Kanye in 2024 dan maar de kandidaat wordt..
Terwijl niemand dit jaar op hem heeft gestemd
En ze is dan ook nog niet gekozen om haar kwaliteiten. Want die kwaliteiten waren duidelijk niet genoeg. Na een flitsende start ging het rap bergafwaarts en kreeg ze het financieel al helemaal niet rond. Haar aanstelling is puur geweest om te helpen Trump te verslaan doordat ze dachten dat ze het goed zou doen bij bepaalde groepen.

Amerika is gewoon niet klaar voor een vrouwelijke afro-amerikaanse president.
Let’s Go Brandon!
Giuliani refers to
"the man who was really angry with me" apparently referring to the counties' attorney, Mr. Aronchick.

Mr. Donovan for Penn. Sec of Commonwealth:
"I think Mr. Giuliani can be more aggrieved because he deleted his due-process claim."
"I know that Mr. Giuliani wants to talk about his canvass which is not in his complaint."


Judge Brann:
"In the amended complaint, you repeatedly cite the dangers from voter fraud.
But neither count of your complaint seeks relief for voter fraud".
"So it's correct to say you're not alleging fraud in your amended complaint."


Giuliani says no, he is alleging that.

:HA:
Oh, ik volg gewoon hier. 👍🏻
Hetvrijewoord schreef:
17-11-2020 23:48
Giuliani refers to
"the man who was really angry with me" apparently referring to the counties' attorney, Mr. Aronchick.

Mr. Donovan for Penn. Sec of Commonwealth:
"I think Mr. Giuliani can be more aggrieved because he deleted his due-process claim."
"I know that Mr. Giuliani wants to talk about his canvass which is not in his complaint."


Judge Brann:
"In the amended complaint, you repeatedly cite the dangers from voter fraud.
But neither count of your complaint seeks relief for voter fraud".
"So it's correct to say you're not alleging fraud in your amended complaint."


Giuliani says no, he is alleging that.

:HA:
misschien kan je Nederlands praten?
stukje Engels is leuk. maar alles in het Engels zonder enige opmerking?

ik weet dat je de hele dag allemaal dingen post van het internet,
een soort van bot die steeds iets van het internet crawlt..

maar dit gaat wel erg ver.. hele lappen Engelse quotes zonder enig verhaal of eigen inbreng
Tiana_76 schreef:
17-11-2020 23:52
Oh, ik volg gewoon hier. 👍🏻

Ik kan niet alles kopiëren.
Je kunt beter via Twitter 'meeluisteren'. :)

Uiterst vermakelijk! Wel medelijden met betreffende rechter, wat een bs zaak.
Giuliani weet onderhand zelf niet meer waar het hem over ging.
Hetvrijewoord schreef:
17-11-2020 23:58
Ik kan niet alles kopiëren.
Je kunt beter via Twitter 'meeluisteren'. :)
Dat doe ik ook hoor. ;-D

Giuliani is echt van het padje af. Benieuwd wat er met hem gebeurt als Trump president-af is straks.
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
18-11-2020 00:03
Dat doe ik ook hoor. ;-D

Giuliani is echt van het padje af. Benieuwd wat er met hem gebeurt als Trump president-af is straks.

Giuliani mag eindelijk een keertje niet liegen. Dan blijft er maar bijzonder weinig van hem over.
Tiana_76 schreef:
18-11-2020 00:03
Dat doe ik ook hoor. ;-D

Giuliani is echt van het padje af. Benieuwd wat er met hem gebeurt als Trump president-af is straks.

Die commentaren zijn ook af en toe echt om je te bescheuren. :mrgreen:

Ik heb werkelijk geen idee, die man is rijp voor 'iets'.
Alle reacties Link kopieren
https://www.usnews.com/news/elections/a ... allot-case

Supreme Court Does Not Take Up Pennsylvania Absentee Ballot Case


Het supreme court gaat het spelletje niet meespelen. Nou, dat was het dan wel geloof ik?
julius schreef:
18-11-2020 00:18
https://www.usnews.com/news/elections/a ... allot-case

Supreme Court Does Not Take Up Pennsylvania Absentee Ballot Case


Het supreme court gaat het spelletje niet meespelen. Nou, dat was het dan wel geloof ik?

Oud nieuws. ;-)
Nee, Giuliani heeft zichzelf, zijn client en zijn zaak nog niet genoeg belachelijk gemaakt, even afwachten dus...


Judge: Why doesn't the Trump campaign have standing here? Just sum it up for me again.
State: They can't point to anything that has causation or redressability.

Met andere woorden: we hebben niets.
En dat voor (naar verluidt) 20.000 per dag. Wat een shit show. :facepalm: :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
18-11-2020 00:18
https://www.usnews.com/news/elections/a ... allot-case

Supreme Court Does Not Take Up Pennsylvania Absentee Ballot Case


Het supreme court gaat het spelletje niet meespelen. Nou, dat was het dan wel geloof ik?
:HA:

The Supreme Court didn’t grant any new cases on Monday morning, but could still decide whether to consider the challenge in the future.

Voor wie niet de moeite wil nemen om het hele artikel van Julius te lezen is hierboven de samenvatting. Alles is nog gewoon open.
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
18-11-2020 00:31
Oud nieuws. ;-)
Nee, Giuliani heeft zichzelf, zijn client en zijn zaak nog niet genoeg belachelijk gemaakt, even afwachten dus...


Judge: Why doesn't the Trump campaign have standing here? Just sum it up for me again.
State: They can't point to anything that has causation or redressability.

Met andere woorden: we hebben niets.
En dat voor (naar verluidt) 20.000 per dag. Wat een shit show. :facepalm: :biggrin:
Wat een clown. Steeds minder mensen die deze vertoning nog serieus nemen. Het is net een circus.
Alle reacties Link kopieren
Lange-met-een-korte schreef:
18-11-2020 00:34
:HA:

The Supreme Court didn’t grant any new cases on Monday morning, but could still decide whether to consider the challenge in the future.

Voor wie niet de moeite wil nemen om het hele artikel van Julius te lezen is hierboven de samenvatting. Alles is nog gewoon open.

If the high court eventually decides to take up the case and rule against ballots arriving after Election Day, the number of invalidated ballots would still be too small to overturn the state's results. The president-elect also leads with 306 electoral votes compared to Trump's 232.

'Alles'
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
18-11-2020 00:55
If the high court eventually decides to take up the case and rule against ballots arriving after Election Day, the number of invalidated ballots would still be too small to overturn the state's results. The president-elect also leads with 306 electoral votes compared to Trump's 232.

'Alles'
Net beweerde je nog dat het was afgewezen en nu kom je met een verhaal dat indien het alsnog wordt toegewezen het niet genoeg is. :facepalm:

Sterke beurt weer. Mooie moving the goalposts actie door je op het woordje alles te focussen :rofl:
Let’s Go Brandon!
De (zeer geduldige) rechter tegen Giuliani:

"You should write this down. That's what lawyers do. They write things down."

Hoorzitting is klaar voor vandaag, nog geen beslissing.

Handig, achter elkaar van een andere luisteraar:
https://threader.app/thread/1328778360407928833

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven