Trump wordt herkozen

12-06-2020 18:56 351 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als een soort voorspelling. Trump wordt herkozen. De huidige toestand in de VS, alle plunderingen, vernielingen en de situatie in Seattle maken dat Donald Trump op zijn sloffen zijn tweede termijn gaat halen. Dat wilde ik maar even gezegd hebben. En na de verkiezingen zal ik dit topic weer even naar boven halen.
Alle reacties Link kopieren
clivia52 schreef:
14-08-2020 17:06
dit zou heel mooi zijn

Puur en alleen omdat het een zwarte vrouw is? Kamala Harris is een keiharde, empathieloze vrouw die als aanklager iemand liever in de dodencel liet zitten dan een dna test toestaan, omdat zijn vrijlating niet goed zou zijn voor haar record.

En zo zijn er talloze voorbeelden. Wel slim van Biden, want ze zal de wat rechtsere stemmer misschien wel trekken.
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
14-08-2020 17:17
Puur en alleen omdat het een zwarte vrouw is? Kamala Harris is een keiharde, empathieloze vrouw die als aanklager iemand liever in de dodencel liet zitten dan een dna test toestaan, omdat zijn vrijlating niet goed zou zijn voor haar record.

En zo zijn er talloze voorbeelden. Wel slim van Biden, want ze zal de wat rechtsere stemmer misschien wel trekken.
Op dat niveau kom je niet alleen maar hele vriendelijke sympathieke mensen tegen vol empathie. Ze hebben hoge functies gehad en daarbinnen ook vaker minder populair keuzes gemaakt of moeten maken.
Desalniettemin denk ik dat deze combinatie best veel groepen aan kan spreken en dus een goede kans maakt tegen Trump.
Alle reacties Link kopieren
Kan ik ook. Als een soort voorspelling. Trump wordt niet herkozen. De huidige toestand in de VS, alle plunderingen, vernielingen en de situatie in Seattle worden Donald Trump in zijn schoenen geschoven, zodat hij niet zijn tweede termijn gaat halen. Dat wilde ik maar even gezegd hebben. En na de verkiezingen zal ik dit topic weer even naar boven halen.
Love is the meaning of life
Alle reacties Link kopieren
Helaas denk ik het ook.
julius schreef:
14-08-2020 17:17
Puur en alleen omdat het een zwarte vrouw is?
ja
Alle reacties Link kopieren
Pompoenschip schreef:
14-08-2020 17:30
Helaas denk ik het ook.
Wat denk jij ook wat je helaas vindt? Dat Trump het wel of niet red?
Alle reacties Link kopieren
elfjetwaalfje schreef:
14-08-2020 17:28
Kan ik ook. Als een soort voorspelling. Trump wordt niet herkozen. De huidige toestand in de VS, alle plunderingen, vernielingen en de situatie in Seattle worden Donald Trump in zijn schoenen geschoven, zodat hij niet zijn tweede termijn gaat halen. Dat wilde ik maar even gezegd hebben. En na de verkiezingen zal ik dit topic weer even naar boven halen.

De plunderingen, vernielingen en de situatie in Seattle worden juist niet in Trumps schoenen geschoven, maar in de schoenen van de Democraten die dat laten gebeuren. Trump is degene die de nationale garde op de rellen afstuurt, omdat de politie weigert op te treden.

Daarbij worden de rellen gepleegd door extreem links, en de democraten nemen geen enkele afstand van die idioten. De 'gemiddelde' Amerikaan is daar wel een beetje klaar mee. Sowieso heeft extreem links al veel te veel invloed op de democraten natuurlijk.
julius schreef:
14-08-2020 17:38
De plunderingen, vernielingen en de situatie in Seattle worden juist niet in Trumps schoenen geschoven, maar in de schoenen van de Democraten die dat laten gebeuren. Trump is degene die de nationale garde op de rellen afstuurt, omdat de politie weigert op te treden.

Daarbij worden de rellen gepleegd door extreem links, en de democraten nemen geen enkele afstand van die idioten. De 'gemiddelde' Amerikaan is daar wel een beetje klaar mee. Sowieso heeft extreem links al veel te veel invloed op de democraten natuurlijk.
Extreem links; de wall of moms en de leafblower dads zijn extreem links?

Volgens mij ligt het er echt helemaal aan wie je het vraagt, wie de rellen verweten worden. Ook echt zat Amerikanen die vinden dat trump olie op het vuur gooit en de boel escaleert. Hij bouwt ook een muur om het witte huis en dat wordt hem ook niet in dank afgenomen.

Ik denk echt dat trump verliest, hij staat er in de peilingen ook heel slecht voor. Enige manier dat hij het kan winnen, is door vals te spelen.
Alle reacties Link kopieren
Bijna alles wat niet in hun straatje past is extreem links volgens Trump aanhangers.

Arme zieken krijgen hulp in ziekenhuis: extreem linkse communisten
Vrouwen die hun eigen naam houden na trouwen of evenveel willen verdienen als man in zelfde functie: extreem linkse feminazis
Mensen die gediscrimineerd worden willen bescherming: extreem linkse huilies
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
14-08-2020 16:20
Trump is bewust bezig om zo min mogelijk mensen te laten stemmen. Nu liquideert hij de postdienst. Wellicht weet hij wel op een Poetin achtige wijze te winnen.
Ja hoor ook vaak over het moeilijk/onmogelijk maken van stemmen in bepaalde wijken.
Alle reacties Link kopieren
Zonmuis schreef:
14-08-2020 18:56
Ja hoor ook vaak over het moeilijk/onmogelijk maken van stemmen in bepaalde wijken.

De republikeinen beseffen zich heel goed dat als de verkiezingen echt eerlijk zouden verlopen, hun partij zou worden weggevaagd. Ze doen er dus al jaren alles aan om zwarten en armen het stemmen onmogelijk te maken, en hebben er een kunst van gemaakt om kiesdistricten zo in te delen dat ze met zeg 30 procent van de stemmen toch de meerderheid halen ('gerrymandering').

En nu vertelt Trump trots dat hij de financiering van de US Postal Service blokkeert, zodat de verkiezingen niet via stemmen per post kunnen verlopen. Valsspelen zit de republikeinen in het bloed: ze moeten wel.
Alle reacties Link kopieren
ClumsyNinja schreef:
14-08-2020 17:58
Extreem links; de wall of moms en de leafblower dads zijn extreem links?

#BLM is een extreem linkse organisatie. De moeders en vaders zitten ondertussen allang weer thuis, de rellen bestaan al weken uit antifa leden die niets anders doen dan plunderen. De democraten durven daar niets van te zeggen, omdat ze doodsbang zijn dat dat wordt gezien als kritiek op #BLM.

En dat is hun goed recht natuurlijk, maar de bevolking is dat rellende tuig al wel een beetje zat ondertussen.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop echt van harte dat Trump wint zodat we niet weer een moordlustige gek als Amerikaans president krijgen.
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
Lange-met-een-korte schreef:
14-08-2020 19:11
Ik hoop echt van harte dat Trump wint zodat we niet weer een moordlustige gek als Amerikaans president krijgen.
:?:
Bedoel je dat Trump verliest?
Anders snap ik je 'weer' niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop van harte dat Trump volledig onderuit gaat.

Er hebben al veel clowns, flapdrollen en misdadigers in het Witte huis gezeten maar dit is wel het toppunt...
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Lollypop04 schreef:
14-08-2020 19:38
:?:
Bedoel je dat Trump verliest?
Anders snap ik je 'weer' niet.
Trump is geen moordlustige gek zoals bijna al zijn voorgangers. En waarschijnlijk ook opvolgers. Dus daarom hoop ik dat Trump blijft want dat is goed voor de vrede.
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
Lange-met-een-korte schreef:
14-08-2020 19:46
Trump is geen moordlustige gek zoals bijna al zijn voorgangers. En waarschijnlijk ook opvolgers. Dus daarom hoop ik dat Trump blijft want dat is goed voor de vrede.
Dit lijkt me een misvatting.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
merano schreef:
14-08-2020 19:56
Dit lijkt me een misvatting.
En de onderbouwing?
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
Lange-met-een-korte schreef:
14-08-2020 19:46
Trump is geen moordlustige gek zoals bijna al zijn voorgangers. En waarschijnlijk ook opvolgers. Dus daarom hoop ik dat Trump blijft want dat is goed voor de vrede.

Je bedoelt dat ie nog geen oorlog is gestart. Hij heeft wel het defensiebudget enorm verhoogd, en uiteraard niet te vergeten: hij heeft een Iraanse generaal naar Allah geschoten. Omdat ie zich verveelde ofzo.

Goed voor de vrede? Hij kan niet eens de vrede in zijn eigen land bewaren.
Alle reacties Link kopieren
Lange-met-een-korte schreef:
14-08-2020 20:01
En de onderbouwing?
Trump is een narcist.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
14-08-2020 20:03
Je bedoelt dat ie nog geen oorlog is gestart. Hij heeft wel het defensiebudget enorm verhoogd, en uiteraard niet te vergeten: hij heeft een Iraanse generaal naar Allah geschoten. Omdat ie zich verveelde ofzo.

Goed voor de vrede? Hij kan niet eens de vrede in zijn eigen land bewaren.
Wat hij in eigen land doet moet hij zelf weten. Daar heb ik geen last van. Ik heb niet op hem gestemd. De mensen die dat wel hebben gedaan zoeken het maar uit. En ik wist ook niet dat er een oorlog in Amerika gaande is. Welke vrede kan hij niet bewaren in eigen land?

Waar ik wel last van heb is de Amerika vele oorlogen is gestart die vervolgens ook Europa en Nederland destabiliseren. Trump schiet een generaal neer, Clinton zou op dit moment nog steeds in volle oorlog zijn met Iran. Dan kies ik liever voor het minste kwaad.
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
merano schreef:
14-08-2020 20:04
Trump is een narcist.
Had ik maar niks gevraagd.
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
Lange-met-een-korte schreef:
14-08-2020 20:10
Wat hij in eigen land doet moet hij zelf weten. Daar heb ik geen last van. Ik heb niet op hem gestemd. De mensen die dat wel hebben gedaan zoeken het maar uit. En ik wist ook niet dat er een oorlog in Amerika gaande is. Welke vrede kan hij niet bewaren in eigen land?

Waar ik wel last van heb is de Amerika vele oorlogen is gestart die vervolgens ook Europa en Nederland destabiliseren. Trump schiet een generaal neer, Clinton zou op dit moment nog steeds in volle oorlog zijn met Iran. Dan kies ik liever voor het minste kwaad.
Gelukkig mag jij niet kiezen, denk ik....
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
merano schreef:
14-08-2020 20:13
Gelukkig mag jij niet kiezen, denk ik....
Ik ben inderdaad geen stemgerechtigde. Maar dat neemt niet weg dat ik een voorkeur heb. Net zoals jij waarschijnlijk.
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
Lange-met-een-korte schreef:
14-08-2020 20:10
Wat hij in eigen land doet moet hij zelf weten. Daar heb ik geen last van. Ik heb niet op hem gestemd. De mensen die dat wel hebben gedaan zoeken het maar uit. En ik wist ook niet dat er een oorlog in Amerika gaande is. Welke vrede kan hij niet bewaren in eigen land?

Je volgt het nieuws niet? Er zijn al maanden dagelijks rellen in de VS.

Waar ik wel last van heb is de Amerika vele oorlogen is gestart die vervolgens ook Europa en Nederland destabiliseren. Trump schiet een generaal neer, Clinton zou op dit moment nog steeds in volle oorlog zijn met Iran. Dan kies ik liever voor het minste kwaad.

Noem mij eens een Democratische president die een oorlog is begonnen? Wat doet je denken dat Clinton ergens een oorlog was gestart?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven