Uitverkoop V&D. Ga jij?

19-03-2016 11:50 650 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja hoi, ik besef dat ik een zeikerd

ben, maar ik heb altijd een beetje zuur gevoel bij zoiets.

Mensen die weinig geld hebben, (waar het wrs met de korting nog te duur is) daarvan snap ik het wel dat ze er gaan kijken. Maar een hoop mensen zijn gewoon ontzettend hebberig en willen graaien wat er te graaien valt. Ze zijn altijd die zaak straal voorbij gelopen en nu krijgen ze klamme handjes bij het idee helemaal los te kunnen gaan daar.

Zuur voor het personeel ook. Die worden uit het stof gehaald voor zulke mensen en na die weken wordn ze weer vriendelijk afgeserveerd.

Dus, ben ik nu echt een zeur (op fb werd ik half gefileerd ) of heb ik metgezellen?
Maar zouden er niet gewoon de normale uitverkoop kortingen gelden die er waren toen de winkel dicht ging?

Toen was er ook van alles afgeprijsd namelijk, kan mij niet voorstellen dat ze nog lager in prijs gaan.
Girls compete with each other, women empower one another
Ik heb al jaren het idee dat hun inkoper kleurendoof is. Nog nooit zoveel lelijke kleding bij elkaar gezien.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Gelukkig kwam ik er wel eens dus ik mag heen!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Courage- schreef op 19 maart 2016 @ 11:55:

Ik kwam er wel.

En als ik tijd heb, ga ik ook wel langs nog. Niks mis mee hoor.Dit. Ik ga zeker kijken bij de kinderkleding. Ik Frendz
quote:Nouschi schreef op 19 maart 2016 @ 12:44:

Gelukkig kwam ik er wel eens dus ik mag heen! Zie je daar! Woensdag 09:00 uur?
quote:WD-40 schreef op 19 maart 2016 @ 12:41:

Zuur voor het personeel is dat ze bij al die reorganisaties nieuwe contracten hebben gekregen, en nu veel minder recht op WW hebben.

Voor het ouder personeel is het vooral zuur.

Ze hadden het allang al failliet moeten laten gaan.

Of ik ga kijken weet ik nog niet, de laatste aanschaf was vorig jaar, mooie wintertruien. Prima kwaliteit.

En ik heb niet veel te besteden, maar tegen graaien kan ik slecht, geheid dat je met de verkeerde maat of zo thuis komt wat je nooit meer kan ruilen.Inderdaad en spul die dan toch in de kast blijft liggen verstoffen omdat je het eigenlijk niet nodig hebt.
quote:-Suze- schreef op 19 maart 2016 @ 12:46:

[...]

Zie je daar! Woensdag 09:00 uur?Ohw, is het woensdag? Dan kan ik niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
En ja, Claudine, je bent een zeikerd. En Ttas ook maar dat is dan weer geen nieuws.
quote:Nouschi schreef op 19 maart 2016 @ 12:47:

[...]

Ohw, is het woensdag? Dan kan ik niet.Zet je plannen om, trek je agenda leeg, breng je kind naar de buuf: maak gewoon tijd! Graaien gaan we...
quote:nini28 schreef op 19 maart 2016 @ 12:44:

Maar zouden er niet gewoon de normale uitverkoop kortingen gelden die er waren toen de winkel dicht ging?

Toen was er ook van alles afgeprijsd namelijk, kan mij niet voorstellen dat ze nog lager in prijs gaan.Dat lijkt me niet. Dan komen ze er nog niet vanaf, daar ging het juist mis.
Toen ze nog "in business" waren kon ik er al nooit wat vinden (ongeacht de prijs), tijdens de laatste uitverkoopdagen voordat ze dicht gingen was er nog minder dus nu zal het wel helemaal een waste of time worden.
Ik kocht er altijd veel.

Ik was nog net geen Goldmember, maar alleen omdat ik mijn kaart in winkel altijd vergat te scannen...

500,00 per jaar redde ik wel hoor !

Dus ja, ik neem een ochtend vrij en ga direct de eerste dag.
quote:-NummerZoveel- schreef op 19 maart 2016 @ 12:19:

Ja hoi, ik besef dat ik het misschien wel erg zonnig in zie, maar ik wordt altijd zo blij van zoiets.

Mensen met weinig geld, en voor wie het met korting misschien zelfs nog te duur is, gun ik prachtige koopjes. En een hoop mensen die eerder nooit kwamen maar de V&D nu willen steunen door ook wat te gaan kopen, dat vind ik mooi. Helemaal als ze de zaak eerder straal voorbij liepen, maar nu toch even stil staan bij de positieve impact die dit zal hebben op de schuldeisers (waaronder de medewerkers).

Voor het personeel ook wel fijn, dat ze nog even een paar weken voor volledig loon aan de slag kunnen voordat ze helemaal in de WW belanden. Die extra centen zijn toch weer mooi meegenomen!

Ik ben benieuwd wie er ook zo over denkt?Ik. En ik kwam er ook nog eens regelmatig dus van Claudine mag ik ook. Fijn hè?
quote:-Suze- schreef op 19 maart 2016 @ 12:48:

[...]

Zet je plannen om, trek je agenda leeg, breng je kind naar de buuf: maak gewoon tijd! Graaien gaan we...Ik heb al klamme handjes!
Viva heeft nog steeds last van storingen.
quote:Nouschi schreef op 19 maart 2016 @ 12:52:

[...]

Ik heb al klamme handjes!Gelukkig, jij ook!
Brrrrrrrrrrrrrr

Voor een aantal zaken kon ik vaak alleen bij de V&D slagen, dus ik zou best willen gaan. Staat tegenover dat ik weinig in de stad kom en er waarschijnlijk niet speciaal voor heenga. Zeker niet bij de gedachte aan en overdrukke winkel.
Later is nu
Is er ergens online te vinden wanneer een bepaalde vestiging open gaat? Ik las wel ergens dat ze niet allemaal tegelijk open gaan
Voor de werknemers vind ik het heel zuur, maar om V&D kan ik geen traan laten.

Wel zal ik de agenda missen die ik daar elk jaar kocht, maar die is vast ook wel ergens anders te krijgen.

Ik weet nog niet of ik naar de uitverkoop ga, eigenlijk koop ik mijn kleding altijd bij de kringloop.
Ik denk dat het tegenvalt, aangezien merken zich terug mogen trekken. A-merken willen vaak niet dat hun spul te ver onder de prijs word verkocht, dat zag je ook toen V&D probeerde te stunten met Converse Allstars.

Ik denk dus dat de echte a merken zich terugtrekken, de rest misschien 50% word en de mooiste spullen er binnen 10 minuten weg zijn. Ga ik me niet voor door een menigte drukken.
may the bridges I burn light the way
Ik hou van de V&D en kocht er regelmatig maar met de uitverkoop ga ik zeker niet.

Mijn grootste nachtmerrie is namelijk dat ik als graaierd op TV kom want gehaaid dat er ook gefilmd wordt 😨
Nee ik ga niet, want ik heb momenteel niets nodig.

Maar ik zie niet in waarom het gegraai zou zijn als je nu iets koopt? Mooi toch als je een voordeeltje kunt meepikken en van die spullen moeten ze toch af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven