Uitverkoop V&D. Ga jij?

19-03-2016 11:50 650 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja hoi, ik besef dat ik een zeikerd

ben, maar ik heb altijd een beetje zuur gevoel bij zoiets.

Mensen die weinig geld hebben, (waar het wrs met de korting nog te duur is) daarvan snap ik het wel dat ze er gaan kijken. Maar een hoop mensen zijn gewoon ontzettend hebberig en willen graaien wat er te graaien valt. Ze zijn altijd die zaak straal voorbij gelopen en nu krijgen ze klamme handjes bij het idee helemaal los te kunnen gaan daar.

Zuur voor het personeel ook. Die worden uit het stof gehaald voor zulke mensen en na die weken wordn ze weer vriendelijk afgeserveerd.

Dus, ben ik nu echt een zeur (op fb werd ik half gefileerd ) of heb ik metgezellen?
quote:pearle schreef op 19 maart 2016 @ 15:18:

[...]

La Place is toch overgenomen door Jumbo?Dank je.
quote:josee1970 schreef op 19 maart 2016 @ 15:14:

Weet iemand of Tilburg nog open gaat en zoja welke dag?24-03
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:WonderGirl2 schreef op 19 maart 2016 @ 11:56:

Ik kon er eerder al niet slagen, dus nu al helemaal niet vermoed ik.Dit.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Courage- schreef op 19 maart 2016 @ 11:55:

Ik kwam er wel.

En als ik tijd heb, ga ik ook wel langs nog. Niks mis mee hoor.

Ik kwam er ook. En mis V&D ook.

Ik ga zeker even kijken.
quote:pearle schreef op 19 maart 2016 @ 15:18:

[...]

La Place is toch overgenomen door Jumbo?Niet die in de winkels van v&d, wel de anderen.
quote:my-little-appletree schreef op 19 maart 2016 @ 12:11:

[...]

Als je het eerst wel leuk, maar te duur vond... Wat is er dan erg als die mensen nu wel willen gaan? Dat de prijzen voor sommige mensen te hoog was, maakt dat hun hebberig dat ze nu hun kast graag zouden willen aanvullen met iets dat ze anders niet zouden kunnen betalen? Dan zou toch iedereen hebberig zijn die iets koopt met een sale of uitverkoop?

Ik heb laatst bij de c&a een vest voor mijn zoon gekocht voor 2,50 dat eerst 14,99 was... Ik heb hem gekocht omaat het een leuk vest was en niet omdat hij nu zoveel afgeprijsd was.Ik heb 2 dagen voor sluiting complete outfit van LKCR en benetton gekocht. Van 45 voor 12 euro per stuk. Maar ik kocht sowieso al veel kindervoeding bij V&D. Nu is het echt zoeken waar ik leuke kleren kan kopen.
quote:mabelle schreef op 19 maart 2016 @ 11:56:

Wat een aannames!! Ik denk erover omdat ik fan ben van de kinderkleding van Frendz. Dus kan ik nu nog wat van die kleding kopen. Niet omdat ik dit eerder niet deed.

Daarbij levert het nog wat op voor de schuldeisers.Precies! Ik was alleen bij de V&D voor La PLace en de kinderkleding. Jammer dat er niets online verkocht wordt, want ik haat drukte en graaiende mensen.
quote:tvandattum schreef op 19 maart 2016 @ 16:20:

[...]

Ik heb 2 dagen voor sluiting complete outfit van LKCR en benetton gekocht. Van 45 voor 12 euro per stuk. Maar ik kocht sowieso al veel kindervoeding bij V&D. Nu is het echt zoeken waar ik leuke kleren kan kopen.http://www.lckr.com/nl/lckr-winkels/

http://nl.benetton.com/store-locator/
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik denk niet dat ik ga, die paar tientjes voordeel is mij de drukte niet waard.

Ik mis de V&D wel, de enige winkel waar ik graag kwam met mijn kinderen. Kon ik rustig rondkijken op de kinderafdeling, terwijl zij zich vermaakten op de glijbaan en met de 'tovervloer'. En daarna lunchen bij La Place, de favoriete lunchplek van mijn zesjarige.

Ik heb geen flauw idee waar ik nu mijn kinderkleding vandaan moet halen, winkels als Zara en We vind ik niks en de Bijenkorf te duur voor kinderkleding. Wordt dus online shoppen denk ik. En geen Frendz meer :(
En de V&D is failliet gegaan omdat ze vakkundig zijn uitgeknepen door durfkapitalisten die flink werden gesponsord door onze eigen pensioenfondsen. Daar zou zelfs een goedlopende winkel niet tegen bestand zijn geweest.
IK had V&D al een tijd op mijn lijstje staan, i.v.m.schilder en tekenmateriaal.

Zodra de winkel open gaat wil ik wel kijken,als het is afgeprijsd heb ik geluk.
Ik heb er gewerkt dus ik mag zeker dubbel graaien dan?
Ik kocht tot een paar jaar geleden weleens kleding van hun huismerk maar als ik de reacties zie is dat in de laatste drie jaar ineens qua prijs/kwaliteit en originaliteit verandert ten aanzien van WE, Zara en H&M. Betere of anders was het tot drie jaar gelden namelijk nog niet dus ik snap niet waarom men zo rauwig is dat die kleding verdwijnt, het lijkt me meer een geval van gewoonte dan een realistisch verschil.
Ik ga uit nostalgische overwegingen nog een keertje, een soort van afscheid nemen. Ik moest best slikken toen de winkels ineens dicht waren. Ik kwam er wat vaker sinds de BIJ dicht is. Ik vind het concept 'warenhuis' gewoon leuk.
Ik weet nog niet of ik ga. Heb geen tijd om echt overal rond te neuzen.

Ben ook iemand die er nooit kleren oid kocht, dus waarom nu wel.
Ja ik ga zeker even kijken.

Kwam er sowieso al regelmatig en vind het echt jammer dat ze dicht zijn.

Als ik niet wist waar ik iets kon kopen, dan ging ik altijd naar de V&D en grote kans dat die het wel hadden
Hier in het noorden is de Lief! Kinderkleding al opgekocht door een grote winkelketen.

Wellicht zal ik een kijkje nemen maar niet specifiek voor iets.
Always always believe in yourself, because if you don't who else Will sweety
Het ligt eraan of die in ´mijn´ stad open gaat. Ik kwam er regelmatig maar ga er geen 50 km voor rijden.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
quote:mwcactus schreef op 19 maart 2016 @ 17:03:

Ik kocht tot een paar jaar geleden weleens kleding van hun huismerk maar als ik de reacties zie is dat in de laatste drie jaar ineens qua prijs/kwaliteit en originaliteit verandert ten aanzien van WE, Zara en H&M. Betere of anders was het tot drie jaar gelden namelijk nog niet dus ik snap niet waarom men zo rauwig is dat die kleding verdwijnt, het lijkt me meer een geval van gewoonte dan een realistisch verschil.Wat kinderkleding betreft is er wel degelijk een verschil. Niet zozeer in kwaliteit, maar des te meer in stijl. En de stijl van Frendz paste gewoon veel beter bij mijn meisje-meisjes dan de mini-volwassenenstijl die je in veel andere winkels ziet. Merken als Esprit en Benetton hebben dat ook wel, maar ook die kocht dus ook bij de V&D
quote:Star schreef op 19 maart 2016 @ 16:44:

Ik heb er gewerkt dus ik mag zeker dubbel graaien dan? Idem
Ik kwam er regelmatig altijd wel leuke dingen daar ik ga denk ik wel even kijken.
Natuurlijk ga ik, met mijn elleboogpads aan
Now then, then now, now then, then, then, then now. - Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett
Als 15-jarige werknemer werd ik daar uitgebuit voor f 4, 75 per uur. Ik kan maar weinig medelijden opbrengen vrees ik...

Moet zeggen dat ik er nooit kwam, ik geloof een jaar geleden een keer omdat ik servies zocht voor iemand die net verhuisd was en niets had. Het was allemaal wel oké, maar eigenlijk ook net niet. Geen smoel.

Mijn moeder is de enige persoon ter wereld die echt fan was van V&D... Maar, hoeveel ik ook van haar houd, ze heeft dan ook echt geen smaak.
Mijn vriend kocht daar al zijn truien en broeken, wij gaan dus nog zeker kijken of we nog wat kunnen vinden voor hem. Niets mis mee lijkt mij.

We hebben al gekeken de V&D waar wij heen willen gaat open op donderdag en dan zullen we ook gelijk even gaan. Zonder schuldgevoel hoor en niet eens echt voor de aanbiedingen maar gewoon voor de kleding zelf mocht dat er nog zijn.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Mijn man gaat. Die is verzot op een bepaald merk dat V&D verkoopt en dat hij altijd daar bestelde of in de winkel zelf kocht.

Mijn kind heeft een groot deel kledingkast gevuld met Frendz kleding. Geweldige kleding. Zou het allemaal kunnen opkopen qua stijl en smaak.

Ikzelf kocht wel eens winterjas, zomerjas, shirt, top, broek, bikini, etc.

Dus ja, wij kwamen graag bij V&D!

Of ikzelf nog een keer ga, weet ik niet. Vind het dubbel.

Heb oprecht te doen met het personeel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven