Uitverkoop V&D. Ga jij?

19-03-2016 11:50 650 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja hoi, ik besef dat ik een zeikerd

ben, maar ik heb altijd een beetje zuur gevoel bij zoiets.

Mensen die weinig geld hebben, (waar het wrs met de korting nog te duur is) daarvan snap ik het wel dat ze er gaan kijken. Maar een hoop mensen zijn gewoon ontzettend hebberig en willen graaien wat er te graaien valt. Ze zijn altijd die zaak straal voorbij gelopen en nu krijgen ze klamme handjes bij het idee helemaal los te kunnen gaan daar.

Zuur voor het personeel ook. Die worden uit het stof gehaald voor zulke mensen en na die weken wordn ze weer vriendelijk afgeserveerd.

Dus, ben ik nu echt een zeur (op fb werd ik half gefileerd ) of heb ik metgezellen?
V&D heeft heel wat (kleine) ondernemers weggeconcurreerd. Nu is het hun eigen beurt.

Eigenlijk vind ik dat de leveranciers hun goederen wel terug hadden mogen halen. Die worden hier nu wel de dupe van.
Ik weet het niet, ik denk dat het echt goede spul al lang terug is gehaald door de leveranciers of opgekocht door de opkopers. En net voordat ze dichtgingen was de sale al niet geweldig terwijl ik juist toen had verwacht dat ze dat beter zouden aanpakken om meer omzet te krijgen.
Kon er altijd slagen en vind het jammer dat ze failliet zijn, ik ga er zeker nog even kijken. Vooral hun eigen merk SOHO zit erg fijn.
Ik ga, denk ik, wel even kijken. Ik heb altijd wel iets nodig.

Pyjama's voor kinderen zijn daar heel fijn. Jongenskleding. Leggings en zwemkleding voor dochter.

Panty's voor mij. Keukendingen.

En ik mag ook, want ik ben er ook wel eens geweest. Bofkont ben ik
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Ik kwam er graag, ik ga alleen al, om nog de laatste keer in de V&D rond te kunnen lopen....

Sentiment :-)

Ik ga donderdag, en zaterdag denk ik nog een keertje als de La Place open is om te lunchen.
als ik toevallig in de buurt ben ga ik heus wel kijken. je weet maar nooit of er iets bij zit wat je nodig hebt of door de korting nu wel kan kopen..

maar er speciaal voor naar toe.. nee..
quote:diana_banana schreef op 19 maart 2016 @ 12:16:

Zou graag wat koopjes scoren, maar ik vrees een beetje voor Primark/Huishoudbeurs-taferelen. Op je gemak kijken en passen is er waarschijnlijk niet bij en dan is de lol er voor mij wel af.Kijk,cals iedereen dit nou denkt dan heb ik mooi de hele tent voor mezelf! Ik ga namelijk wel koopjesjagen bij de VenD en had zal me boeien wat mensen zoals to er van vinden. Ik kan mijn geld maar een keer uitgeven liever meer voor minder dan andersom. Ik kocht er al veel kinderkleding, tassen, schoenen, sokken etc. En allemaal met hoge kortingen. Dus dat is niks nieuws. Waarom de volle mep betalen? doet iemand dat nog?
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Ik vind het niet meer dan normaal dat mensen van alle pluimages afkomen op een sale. Ook de mensen die er voorheen, om welke reden ook, niet kwamen.

Ik vind het eerder schandalig dat ze zoveel voedsel hebben weggeflikkerd wat ook nog prima verkocht had kunnen worden of op z'n minst weggegeven. Dat is voor mij reden om daar niet meer te willen kopen. Maar, hoe hypocriet ook, mocht ik er in de buurt zijn en iets zien wat nu aanzienlijk goedkoper is, dan koop ik het waarschijnlijk wel. Gewoon, omdat ik ook geen grote portemonnee heb momenteel.

Verder, het is lullig voor het personeel, maar ik vind dat het hier wel erg overdreven wordt. Het gebeurd dagelijks, wereldwijd, dat mensen hun baan verliezen.
http://www.telegraaf.nl/d ... laatste_uitverkoop__.html

Hier staat een link naar de pdf wanneer ze open zijn.

Je moet wel chinees leren zo te lezen bij de pdf
Ik heb pas bij een Bijenkorf die weg gaat een heel mooi jurkje van goede kwaliteit gekocht.

Alles was 50% korting en dit jurkje zelfs 70%.

Normaal echt veel te duur voor mij. Maar nu dus betaalbaar en heel blij mee. Sorry, maar ik ben toch geen dief van mijn eigen portemonnee.

Kan helaas niet goed tegen de drukte, dus jammer genoeg hield ik het niet langer vol om te kijken of er nog meer leuks te scoren was voor betaalbaar.

Kan mij voorstellen dat mensen ook bij de v & d gaan koopjesjagen.

Ik koop zelf vrijwel alles in de uitverkoop.

Mijn smaak is vrij tijdloos dus ik wacht rustig af tot ik de kleding met goede korting kan kopen.
Ik hou van koopjes en wat jij daar van vindt zal me echt een worst wezen!
Ik ga zeker even kijken ik kwam er graag.
Ik zou er in principe naar toe mogen want ik kocht er geregeld wat (ook in de webshop trouwens) maar ik haat drukte in winkels.

Wat nu?????
Grief is just love with nowhere to go
quote:Miss-Colorado schreef op 19 maart 2016 @ 13:23:

Ik vind het niet meer dan normaal dat mensen van alle pluimages afkomen op een sale. Ook de mensen die er voorheen, om welke reden ook, niet kwamen.

Ik vind het eerder schandalig dat ze zoveel voedsel hebben weggeflikkerd wat ook nog prima verkocht had kunnen worden of op z'n minst weggegeven. Dat is voor mij reden om daar niet meer te willen kopen. Maar, hoe hypocriet ook, mocht ik er in de buurt zijn en iets zien wat nu aanzienlijk goedkoper is, dan koop ik het waarschijnlijk wel. Gewoon, omdat ik ook geen grote portemonnee heb momenteel.

Verder, het is lullig voor het personeel, maar ik vind dat het hier wel erg overdreven wordt. Het gebeurd dagelijks, wereldwijd, dat mensen hun baan verliezen.Vind ik ook hoor.
Ja mee eens.

'Halfordachtige' toestanden kun je straks bij V&D verwachten. Nadat Halfords failliet ging was er ook een opheffingsuitverkoop. Ver voor openingstijd stond men al massaal voor de ingang. Nog nooit zo druk geweest als toen.
Ik ga niet omdat ik verwacht dat het ineens bizar druk zal zijn en ik bij zoveel duwende en trekkende mensen uit paniek agressief word, dat wil ik de andere koopjesjagers niet aandoen. Ik ontloop ook al jaren de doldwaze dagen en braderieën op bepaalde plekken om deze reden. Als je dat geen probleem vindt moet je vooral gaan. Ik neem aan dat de spullen die verkocht worden spullen zijn waar de fabrikant elders ook niets mee kan omdat er allang nieuwe collecties uit zijn. Verkopen levert iets op, weggooien helemaal niets. Aan het faillissement verandert het niets of men nu wel gaat of niet, wel gaan zorgt er voor dat er ietsje meer geld is voor de schuldeisers. De enkele echt groter merken die ze verkochten zullen veel spullen wel teruggehaald hebben maar spul van eigen merk blijven ze zeker mee zitten. Ik kocht vroeger ook wel kleding van hun huismerk voor mijn kinderen, prima kleding behalve dat het bijna een maat kleiner valt dan gemiddeld maar dat heb je snel door. Als ze dat nu nog droegen en mijn aversie tegen duwen en trek werk niet zo groot was zou ik zeker inslaan.

Ik heb ook weleens dingen via een veilingsite gekocht die uit een faillissement kwamen terwijl ik ze best voor de nieuwprijs in de winkel had kunnen kopen, shoot me..
Wij hadden pas 8 borden gekocht bij V&D, en ja ik heb er alweer 1 kapot gestoten. Wil dus even gaan kijken of ze die nog hebben, dan kan ik er nog wat inslaan want ik maak er vast nog meer stuk.

Ook hadden we altijd koffiebonen van La Place, na veel geprobeer vonden we die gewoon het lekkerst. Ik hoop dat ik daar ook nog wat zakken van kan kopen.

Voor mij was de V&D altijd de eerste halte in de stad, als rolstoeler had je daar de ruimte, veel keus dus ik probeerde altijd eerst of ik daar kon slagen. Zo niet, dan moest ik die ellendige stad in. Stond na de sluiting van V&D dus echt gedesoriënteerd in de stad...waar moet ik nou heen? Ben weer naar huis gegaan.
quote:onipaa schreef op 19 maart 2016 @ 13:34:

Ik hou van koopjes en wat jij daar van vindt zal me echt een worst wezen!Hier ook gek op koopjes, ik ga proberen een mooie dekbedovertrek te scoren.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik ga niet, ik haat winkelen in drukte.

Ik heb er ooit gewerkt trouwens als bijbaantje tot ik 19 werd want ja dat werd ze te duur hoor (en met mij ook anderen). Gratis kop koffie van la place kon er ook nooit vanaf tijdens je pauze. Dus nee zo zielig vind ik het niet. Blijkbaar waren ze te duur, zo werkt dat nou eenmaal met concurrentie. Helaas, ze hebben verloren. Niks mis mee dat mensen hij laatste troep tegen een laag prijsje kopen. Voor t personeel sneu maar dat vind ik voor iedereen die zo z'n baan kwijtraakt
Wat een vooroordelen in de openingspost, maar gelukkig is TO roomser dan de paus..

Ik ga wel even kijken, kwam er niet veel. Laatste keer heb ik er sokken gekocht die afzakten als een gek na een paar keer wassen, en een nachthemd, wat wel goed was.

Maar ik ga zeker kijken of er nog een leuke aanbieding voor me is
Zeker weten. Laatste kans op Frendz kleertjes.
quote:Eindeloos schreef op 19 maart 2016 @ 14:14:

[...]

Hier ook gek op koopjes, ik ga proberen een mooie dekbedovertrek te scoren.Ik emigreer over een paar maanden dus probeer juist van m'n spullen af te komen, maar anders was ik ook zeker even gaan kijken!
Weet iemand of Tilburg nog open gaat en zoja welke dag?
Gaat La Place wel door?

Had altijd het idee dat dat wel goed draaide.
quote:Defietsboer schreef op 19 maart 2016 @ 15:16:

Gaat La Place wel door?

Had altijd het idee dat dat wel goed draaide.La Place is toch overgenomen door Jumbo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven