Vermist Anne Faber

01-10-2017 14:08 3012 berichten
Lukt me niet om een link te plaatsen:-(

Zag via Facebook dat er een vrouw van 25 wordt vermist, Anne Faber, sinds vrijdag uit Utrecht.

Haar vriend Nathanael Fidder heeft iig een oproep geplaatst.

Ze zou een lange fietstocht hebben gemaakt naar onbekende bestemming/ route en weer terug naar haar vriend zijn huis keren, of na een feest, als ik mij niet vergis, waar zij niet is verschenen.

Dit was toen het zo hard regende op vele plaatsen.
Zij heeft haar vriend nog een selfie geappt in de regen, dit was als ik mij niet vergis in Baarn, of Hollandse rading, vlakbij Hilversum/Utrecht.

Hopelijk is er niks gebeurt.
anoniem_290325 wijzigde dit bericht op 01-10-2017 14:48
3.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
-Kia-Ora- schreef:
12-10-2017 07:38
Sowieso dat niet één enkele behandelaar beslist dat iemand vrijheden krijgt. Er is een team wat daar over beslist. Dus ja, je kan wel seks hebben met eentje, dat betekent niet dat je daarom vrijheden krijgt.

Door die stemmingmakerij koppen neem ik de televaag al niet serieus. Heel jammer dat ze dit soort onzin de wereld in mogen schoppen.

Tja, een begeleider mag ook geen relatie hebben met een patiënt. Gebeurde tóch.
Mocht P. wel van het terrein af en in een auto rondrijden in Zeewolde en Spakenburg? Hoe kon dat gebeuren?
En drugs mogen ook de kliniek niet in, gebeurt tóch. Er wordt daar gewoon gedeald en gebruikt. Een psychologe van die kliniek zit dat in een minidocu gewoon te vertellen. Hoe kan dat?
Er is dus wel meer mis in die kliniek.
Maar knap dat jij precies 'weet' wat wél of niet 'onzin' is.👍
noesa wijzigde dit bericht op 12-10-2017 10:09
2.41% gewijzigd
-Kia-Ora- schreef:
12-10-2017 07:28
Tja, dat mag. Vervelend dat je dat denkt.
Ik zal het nog eens uitleggen, ik vind het vooral raar dat mensen (niet alleen jij) gaan vragen naar tekst die verwijderd is, lijkt me dat dit met een goede reden gebeurt, en ook al is er geen "goede" reden, maakt nog niks uit, het is weg met een reden. En dat er nog eens extra focus wordt gelegd op een trol. Dat vind ik ook onbegrijpelijk, die mensen leven voor de aandacht.

Maar goed deze discussie draagt niks bij aan dit topic. Mocht je het er nog meer over willen hebben dan zie ik het wel op np verschijnen.
Wat fijn dat dat mag zeg, dankjewel.
Misschien moet je dan ook reageren op degene die weer over die persoon begint. Ik vind het namelijk niet raar dat mensen zich dan afvragen wat er zo raar was aan die persoon.
Wat mij betreft is het ook klaar, zoals gezegd reageerde ik op je houding, hoe je overkomt, en dat heb ik inmiddels duidelijk gemaakt.
padme84 schreef:
12-10-2017 07:45
Ik vraag me echt oprecht af wie er bij de Telegraaf dan zit te werken aan zo'n artikel en op basis van de inhoud dan met een woord als 'sekswalhalla' komt...De Telegraaf is daar een kei in en het is eigenlijk altijd het nèt even aandikken van iets (wat in dit geval allemaal al erg genoeg is, er hoeft niet nog zo'n sausje overheen).
Dat zeg ik, mensen slaan alleen aan op de kop. Want die bevalt niet. Was al duidelijk.
En inhoudelijk ook nog wat te melden?
noesa wijzigde dit bericht op 12-10-2017 08:07
3.13% gewijzigd
Noesa schreef:
12-10-2017 07:58
Tja, een begeleider mag ook geen relatie hebben met een patiënt. Gebeurde tóch.
Mocht P. wel van het terrein af en in een auto rondrijden in Zeewolde en Spijkenisse? Hoe kon dat gebeuren?
En drugs mogen ook de kliniek niet in, gebeurt tóch. Er wordt daar gewoon gedeald en gebruikt. Een psychologe van die kliniek zit dat in een minidocu gewoon te vertellen. Hoe kan dat?
Er is dus wel meer mis in die kliniek.
Maar knap dat jij precies 'weet' waar de 'onzin' zit.👍
Tja, je hebt geen idee hoe ik aan die kennis kom. In alle klinieken gaat weleens iets scheef. Zo ook hier. En dat er ergens misstanden plaatsvinden zal ik nooit ontkennen, maar er zijn dus wel dingen die onzin zijn. Zoals dat neuken met een behandelaar je vrijheden geeft. Als je geen idee hebt van de procedures binnen een instelling moet je die gewoon niet zo publiceren. Dan maak je in mijn ogen stemming. De situatie is al erg genoeg. Dit soort titels zijn onnodig. En, een deel van, het publiek gaat dit soort bs geloven waardoor het werk van behandelaren alleen maar ingewikkelder wordt.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Djeezus, wat een korte kontjes hier.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
tanteslankie schreef:
12-10-2017 08:06
:proud:
Wat zijn dat toch voor wijven die zich laten palen door een gewelddadige verkrachter. En als het een hulpverleenster betreft, mag ze van mij ook de bak in.
tanteslankie schreef:
:lol:

Maar je hebt wel gelijk, viel mij ook op.
-Kia-Ora- schreef:
maar er zijn dus wel dingen die onzin zijn. Zoals dat neuken met een behandelaar je vrijheden geeft. Als je geen idee hebt van de procedures binnen een instelling moet je die gewoon niet zo publiceren.

Neuken met een behandelaar is vast ook niet opgenomen in de procedures van een instelling. Maar dat doe je dan weer niet af als 'onzin'.
En drugs dealen & drugsgebruik zijn ook vast niet opgenomen in de procedures.
Beetje naïef om er dan wél een rotsvast vertrouwen in te hebben dat bepaalde andere zaken keurig volgens de procedures gaan.
Hoe kwam hij überhaupt aan zoveel vrijheid?
noesa wijzigde dit bericht op 12-10-2017 08:35
0.98% gewijzigd
Ik neem dat hele artikel met een kilo zout. Ik geloof niks van een relatie met een begeleidster, en al helemáál niks van de vrijheden die hem dat zou opleveren.
Alsof een begeleider iets te zeggen heeft over vrijheden (dat is het behandelteam en gebeurt niet zomaar), en als bekend zou worden dat er een relatie zou zijn tussen een begeleidster en patient, zou de begeleidster per omgaande geschorst worden.

Echt wat een bullshit. Grotere bullshit bestaat niet.

Sterker nog, ik vind eigenlijk dat de Telegraaf hiervoor aangeklaagd zou moeten worden.

Ik vind serieus dat de kliniek geschaad wordt op deze manier, én het maatschappelijk beeld ten opzichte van (forensische) psychiatrie wordt geschaad. Wat Jan met de Pet, de mensen die er geen verstand van hebben en goedgelovig zijn geloven het voor zoete koek.

Werkelijk ik vind het schandalig van de Telegraaf.
Die kilo zout die nu zo gretig richting Telegraaf wordt gegooid; het staat ook op Elsevier.

http://www.elsevierweekblad.nl/nederlan ... ek-549040/
Noesa schreef:
12-10-2017 08:20
Neuken met een behandelaar is vast ook niet opgenomen in de procedures van een instelling. Maar dat doe je dan weer niet af als 'onzin'.
En drugs dealen en drugsgebruik is ook vast niet opgenomen in de procedures.
Beetje naïef om er dan wél een rotsvast vertrouwen in te hebben dat bepaalde andere zaken keurig volgens de procedures gaan.
Hoe kwam hij überhaupt aan zoveel vrijheid?
Ja, tuurlijk ik ben naïef. Neuken met een behandelaar en dealen/gebruiken kan in het 'geheim' gedaan worden. En het is naïef om te denken dat die dingen niet gebeuren. Iedere instelling/behandelaar/collega is zich hiervan bewust.
Vrijheden worden besproken tijdens een mdo... dat kun je niet om de regels heen doen. Zoals ik al zei, als je geen idee hebt hoe het werkt binnen de deuren van een instelling...

Voor antwoord op je laatste vraag moet je niet bij mij zijn. Ten eerste, zijn specifieke dossier ken ik niet en daarnaast als ik die wel zou kennen kreeg je alsnog geen antwoorden van me.
mienbillekesjeuken schreef:
12-10-2017 08:09
Wat zijn dat toch voor wijven die zich laten palen door een gewelddadige verkrachter. En als het een hulpverleenster betreft, mag ze van mij ook de bak in.
Dit dus.
Perzina schreef:
12-10-2017 08:24
Ik neem dat hele artikel met een kilo zout. Ik geloof niks van een relatie met een begeleidster, en al helemáál niks van de vrijheden die hem dat zou opleveren.
Alsof een begeleider iets te zeggen heeft over vrijheden (dat is het behandelteam en gebeurt niet zomaar), en als bekend zou worden dat er een relatie zou zijn tussen een begeleidster en patient, zou de begeleidster per omgaande geschorst worden.

Echt wat een bullshit. Grotere bullshit bestaat niet.

Sterker nog, ik vind eigenlijk dat de Telegraaf hiervoor aangeklaagd zou moeten worden.

Ik vind serieus dat de kliniek geschaad wordt op deze manier, én het maatschappelijk beeld ten opzichte van (forensische) psychiatrie wordt geschaad. Wat Jan met de Pet, de mensen die er geen verstand van hebben en goedgelovig zijn geloven het voor zoete koek.

Werkelijk ik vind het schandalig van de Telegraaf.
Ja, en over een tijdje blijkt het allemaal dikke duimwerk te zijn en is de schade al aangericht... :-[
We weten helemaal niet hoe de kliniek destijds heeft gereageerd op de affaire (als die er was) en of dat gevolgen heeft gehad voor de begeleidster, toch?
greenbean schreef:
11-10-2017 20:02
Ik denk dat ze haar uiteindelijk wel zullen vinden. Michael p. die inmiddels met naam en toenaam op GeenStijl vermeld wordt lijkt me toch te dom om de perfecte moord te plegen. Zoiets moet je van tevoren goed uitdenken lijkt me. En het leek hem toch vooral om lust te gaan. Misschien is er iets misgegaan en heeft hij haar per ongeluk om het leven gebracht. Of in ieder ongepland. Kwam hij haar toevallig tegen en kon hij zijn lustgevoelens niet negeren maar wilde hij haar niet per se vermoorden. En moest hij zich daarna snel van haar lichaam ontdoen.

Hoe dan ook: ik denk niet dat hij tijd genoeg heeft gehad haar lichaam onvindbaar te maken.

Ik denk dat ook omdat jas, tas en fiets al gevonden zijn, met zijn dna erop. Klinkt niet erg doordacht.
Ook hier heb ik naam en toenaam al voorbij zien komen.
Triest dat dat monster ook nog een keer zich voortplant, echt een parel om een kInd van te hebben , onbegrijpelijk.

In de Pompekliniek in Nijmegen kwamen na de moord op Mariska ook van die fijne dingen boven water. Resultaat ook een monster die in en uit liep en met drugs liep te kloten, maar ja procedures he, dus is allemaal sensatie van de krant, dat is makkelijker dan toegeven dat het niet goed zit in dat soort instellingen.
Wat ik verontrustend vind is dat er in dat Elsevier artikel staat dat hij zou dromen van een lichaam onder het asfalt begraven. De A27 is op het stuk tussen Bilthoven en Zeewolde in de week dat Anne verdwenen is namelijk opnieuw geasfalteerd. Ik hoorde van de week al op de radio dat er over gespeculeerd werd of de politie daar zou moeten zoeken, en nu lees ik dit in dat artikel, bah.
Am Yisrael Chai!
-Kia-Ora- schreef:
12-10-2017 07:38
Sowieso dat niet één enkele behandelaar beslist dat iemand vrijheden krijgt. Er is een team wat daar over beslist. Dus ja, je kan wel seks hebben met eentje, dat betekent niet dat je daarom vrijheden krijgt.

Door die stemmingmakerij koppen neem ik de televaag al niet serieus. Heel jammer dat ze dit soort onzin de wereld in mogen schoppen.
Omdat iets niet hoort volgens de regels betekent niet dat het niet gebeurt.

Hoe weet jij zo zeker dat dit onzin is.

Ik vind het goed dat de Telegraaf dit soort geruchten publiceert. Als dat ervoor zorgt dat die hele boel wordt doorgelicht.

Gelijk zo stellig zeggen dat iets niet kan want zo staat het niet in het protocol is niet alleen naief maar ook erg zorgelijk als je echt in die sector werkt met zulke oogkleppen op.
marjorette schreef:
12-10-2017 08:49
Triest dat dat monster ook nog een keer zich voortplant, echt een parel om een kInd van te hebben , onbegrijpelijk.

In de Pompekliniek in Nijmegen kwamen na de moord op Mariska ook van die fijne dingen boven water. Resultaat ook een monster die in en uit liep en met drugs liep te kloten, maar ja procedures he, dus is allemaal sensatie van de krant, dat is makkelijker dan toegeven dat het niet goed zit in dat soort instellingen.
Lees nog even wat ik precies schrijf.
-Kia-Ora- schreef:
12-10-2017 08:38

Voor antwoord op je laatste vraag moet je niet bij mij zijn. Ten eerste, zijn specifieke dossier ken ik niet en daarnaast als ik die wel zou kennen kreeg je alsnog geen antwoorden van me.

Joh! Je kent zijn specifieke dossier niet!? Ik had al zo'n vermoeden. :biggrin:

Maar hey, je weet dan wél weer met grote zekerheid te melden op welke manier hij NIET aan zoveel vrijheid gekomen is. Da's apart. Ik ga bijna denken dat jij die begeleidster bent. :facepalm:
noesa wijzigde dit bericht op 12-10-2017 08:59
0.93% gewijzigd
tampontouwtje schreef:
12-10-2017 08:57
Omdat iets niet hoort volgens de regels betekent niet dat het niet gebeurt.

Hoe weet jij zo zeker dat dit onzin is.

Ik vind het goed dat de Telegraaf dit soort geruchten publiceert. Als dat ervoor zorgt dat die hele boel wordt doorgelicht.

Gelijk zo stellig zeggen dat iets niet kan want zo staat het niet in het protocol is niet alleen naief maar ook erg zorgelijk als je echt in die sector werkt met zulke oogkleppen op.
Lees vooral ook nog eens een keer mijn berichten.

Ik zeg juist dat dingen wel kunnen plaatsvinden. Alleen neuken voor vrijheden is onzin...
-Kia-Ora- schreef:
12-10-2017 08:57
Lees nog even wat ik precies schrijf.
Ik had het niet tegen jou.
Noesa schreef:
12-10-2017 08:58
Joh! Je kent zijn specifieke dossier niet!? Ik had al zo'n vermoeden. :biggrin:

Maar hey, je weet dan wél weer met grote zekerheid te melden op welke manier hij NIET aan zoveel vrijheid gekomen is. Da's apart. Ik ga bijna denken dat jij die begeleidster bent. :facepalm:
En waarom ik dat zo zeker weet is omdat ik weet hoe het werkt binnen de deuren. Dat vrijheden niet door een begeleidster worden bepaald, dat doet een behandelteam, een team, jeweetwel een groepje mensen. Maar blijf vooral denken dat één persoon daar over beslist. En dan ook nog een verpleegkundige ipv een psychiater.

Ik zal nog eens een poging doen om iets uit te leggen zeg. Djeez.
-Kia-Ora- schreef:
12-10-2017 08:59
Lees vooral ook nog eens een keer mijn berichten.

Ik zeg juist dat dingen wel kunnen plaatsvinden. Alleen neuken voor vrijheden is onzin...
Als jij daarbij was en zo liep te moederen als dat je hier doet geloof ik best dat jij de mensen daar even aan de protocollen had herinnerd. Maar je was er niet bij he.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven