Vermist Anne Faber

01-10-2017 14:08 3012 berichten
Lukt me niet om een link te plaatsen:-(

Zag via Facebook dat er een vrouw van 25 wordt vermist, Anne Faber, sinds vrijdag uit Utrecht.

Haar vriend Nathanael Fidder heeft iig een oproep geplaatst.

Ze zou een lange fietstocht hebben gemaakt naar onbekende bestemming/ route en weer terug naar haar vriend zijn huis keren, of na een feest, als ik mij niet vergis, waar zij niet is verschenen.

Dit was toen het zo hard regende op vele plaatsen.
Zij heeft haar vriend nog een selfie geappt in de regen, dit was als ik mij niet vergis in Baarn, of Hollandse rading, vlakbij Hilversum/Utrecht.

Hopelijk is er niks gebeurt.
anoniem_290325 wijzigde dit bericht op 01-10-2017 14:48
3.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tarlin schreef:
12-10-2017 02:24
Het is absoluut natuurlijk om dat te bespreken met derden. Maar om er een dramatische blog van te maken over de rug van het leed van anderen , vind ik bijzonder ondoordacht. Het gaat om Anne en niet om Liv, want Liv is uiteindelijk waar het de blogger echt om gaat. Ik vind dat pijnlijk.
Je ziet het vaker; iemand schrijft wél een toepasselijk stukje wat raakt( zoals het stukje van mevrouw Jagersma) en iedereen waant zich een schrijver.

Er zal vast niks gemeens achter zitten, maar ik vind het persoonlijk heel dom overkomen.
O_o
Ik vind het dom dat je er alleen een negatieve draai aan kunt geven. Zit vast iets gemeens achter.
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Siofra schreef:
12-10-2017 02:29
Ik had het over jouw hatelijke reacties hoor.
Gek he. Voor jou is dit vermaak ofzo.
Je schreef eerder al dat dit hele gebeuren je niet raakt en dat je het spannend en fascinerend vindt. En dan kom je ook nog met zo een blog aanzetten.
anoniem_203788 wijzigde dit bericht op 12-10-2017 03:40
2.22% gewijzigd
Siofra schreef:
12-10-2017 02:39
O_o
Ik vind het dom dat je er alleen een negatieve draai aan kunt geven. Zit vast iets gemeens achter.
Lees je weer niet goed?
Ik zat net terug te lezen.......

Het is vast niks, maar (voor wie er in het begin meeschreef en zich dat nog kan herinneren) ik vind de posts van Pajapatak88 nu nog vreemder dan ze al waren. :-?
Hij had zich speciaal aangemeld voor dit topic en spoorde echt niet. Ik vroeg nog waar hij intern zat.
De Telegraaf:

Kliniek sekswalhalla voor Michael P.

Afbeelding

https://www.telegraaf.nl/nieuws/770546/ ... -michael-p
noesa wijzigde dit bericht op 12-10-2017 06:32
58.91% gewijzigd
Tarlin schreef:
12-10-2017 02:01
Ik begrijp haar gevoel wel, maar ze slaat de plank compleet mis met dit vreselijke stukje proza.

Ik snap haar gevoel ook. Mij houdt het als moeder van 2 jong volwassen dochters ook erg bezig. Maar ze slaat de plank inderdaad erg mis.

Dat stukje over die vader ook... suf.
tampontouwtje schreef:
12-10-2017 03:22
Ik zat net terug te lezen.......

Het is vast niks, maar (voor wie er in het begin meeschreef en zich dat nog kan herinneren) ik vind de posts van Pajapatak88 nu nog vreemder dan ze al waren. :-?
Wat schreef hij dan? Alles is weggehaald ivm trollen.
criminalmind schreef:
12-10-2017 06:22
Daarom waren zijn posts ook vreemd. Omdat hij aan het trollen was.
Siofra schreef:
12-10-2017 02:39
O_o
Er staat NIkS, geen " vast iets"Beter lezen.
criminalmind schreef:
12-10-2017 06:22
Goh, het is weggehaald door de mods, met goede reden. Lijkt me een prima plan dat iemand die woorden dan gaat herhalen. En laten we nog meer aandacht aan die gast besteden. :@@:
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
-Kia-Ora- schreef:
12-10-2017 06:39
Goh, het is weggehaald door de mods, met goede reden. Lijkt me een prima plan dat iemand die woorden dan gaat herhalen. En laten we nog meer aandacht aan die gast besteden. :@@:
God lekkere reactie weer. Ik hoef heus geen letterlijke vertaling hoor. Het is toch logisch dat iemand zich na die post net afvraagt waarom het dan zo raar is wat ie zei. Wat zijn we hier weer snel op de tenen getrapt.
[quote=Noesa post_id=27655111 time=1507780391 user_id=198833]
De Telegraaf:

:O
criminalmind schreef:
12-10-2017 06:50
God lekkere reactie weer. Ik hoef heus geen letterlijke vertaling hoor. Het is toch logisch dat iemand zich na die post net afvraagt waarom het dan zo raar is wat ie zei. Wat zijn we hier weer snel op de tenen getrapt.
Laten we het erop houden dat het nare reacties waren. En dus niet voor herhaling vatbaar. Ook niet geparafraseerd. Het is niet voor niks weggehaald. En dan kan je dat vervelend vinden. Ik vind nog even wat extra aandacht geven aan zo'n trol nog vervelender. Zal er nu dan ook niks meer over zeggen.
Noesa schreef:
12-10-2017 05:53
De Telegraaf:

https://www.telegraaf.nl/nieuws/770546/ ... -michael-p
Sekswalhalla nog wel! De Televaag op zijn best. :yawnee:
-Kia-Ora- schreef:
12-10-2017 06:54
Het is niet voor niks weggehaald. En dan kan je dat vervelend vinden. Ik vind nog even wat extra aandacht geven aan zo'n trol nog vervelender.
Zeg je dat ook even tegen degene die erover begon?
sandra1905 schreef:
12-10-2017 06:59
Sekswalhalla nog wel! De Televaag op zijn best. :yawnee:
Typisch weer. Alleen aanslaan op 'De Telegraaf' en de kop.
-Kia-Ora- schreef:
12-10-2017 06:54
Laten we het erop houden dat het nare reacties waren. En dus niet voor herhaling vatbaar. Ook niet geparafraseerd. Het is niet voor niks weggehaald. En dan kan je dat vervelend vinden. Ik vind nog even wat extra aandacht geven aan zo'n trol nog vervelender. Zal er nu dan ook niks meer over zeggen.
Ik zeg niet dat ik het niet willen herhalen vervelend vind, ik vind jouw reactie vervelend. Alsof je met je neus in de lucht mij even op de vingers tikt dat ik hier niet naar mag vragen.
Volgens mij was mijn reactie heel normaal en iemand voor jou reageerde ook een stuk normaler.
Fijne dag heh.
criminalmind schreef:
12-10-2017 07:18
Ik zeg niet dat ik het niet willen herhalen vervelend vind, ik vind jouw reactie vervelend. Alsof je met je neus in de lucht mij even op de vingers tikt dat ik hier niet naar mag vragen.
Volgens mij was mijn reactie heel normaal en iemand voor jou reageerde ook een stuk normaler.
Fijne dag heh.
Tja, dat mag. Vervelend dat je dat denkt.
Ik zal het nog eens uitleggen, ik vind het vooral raar dat mensen (niet alleen jij) gaan vragen naar tekst die verwijderd is, lijkt me dat dit met een goede reden gebeurt, en ook al is er geen "goede" reden, maakt nog niks uit, het is weg met een reden. En dat er nog eens extra focus wordt gelegd op een trol. Dat vind ik ook onbegrijpelijk, die mensen leven voor de aandacht.

Maar goed deze discussie draagt niks bij aan dit topic. Mocht je het er nog meer over willen hebben dan zie ik het wel op np verschijnen.
Noesa schreef:
12-10-2017 07:04
Typisch weer. Alleen aanslaan op 'De Telegraaf' en de kop.
Ik heb het artikel ook gelezen. Nogmaals, Televaag op zijn best. Aan dit soort stemmingmakerij heeft niemand iets.
Nou ja "sekswalhalla" is wel een echte opgeblazen Telegraaf kop, het gaat om een relatie met één begeleider en seks met één mede cliënt, maar de Telegraaf doet het overkomen alsof hij de halve kliniek heeft gehad. Relaties tussen patiënten probeert men te voorkomen want dat is niet de bedoeling maar goed het gebeurd soms, het zijn nu eenmaal mensen met gevoelens. Een relatie met een begeleider is wel heel erg fout, dat hoort gewoon niet te gebeuren, die gevoelens kunnen ontstaan maar als professional hoor je daar echt niet naar te handelen. Wel bijzonder dat die informatie nu opduikt, ik mag hopen dat de persoon die hiervan op de hoogte was dit eerder bij de kliniek gemeld heeft. Als het allemaal al waar is natuurlijk. Als alle dingen die ik over die instelling hier gelezen heb waar zijn mag de inspectie weleens op bezoek gaan en dat wat vaker gaan doen in de toekomst..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
sandra1905 schreef:
12-10-2017 07:28
Ik heb het artikel ook gelezen. Nogmaals, Televaag op zijn best. Aan dit soort stemmingmakerij heeft niemand iets.
Stemmingmakerij? Wat klopt er volgens jou inhoudelijk niet aan het artikel?
Noesa schreef:
12-10-2017 07:32
Sowieso dat niet één enkele behandelaar beslist dat iemand vrijheden krijgt. Er is een team wat daar over beslist. Dus ja, je kan wel seks hebben met eentje, dat betekent niet dat je daarom vrijheden krijgt.

Door die stemmingmakerij koppen neem ik de televaag al niet serieus. Heel jammer dat ze dit soort onzin de wereld in mogen schoppen.
Noesa schreef:
12-10-2017 07:32
Ik vraag me echt oprecht af wie er bij de Telegraaf dan zit te werken aan zo'n artikel en op basis van de inhoud dan met een woord als 'sekswalhalla' komt...De Telegraaf is daar een kei in en het is eigenlijk altijd het nèt even aandikken van iets (wat in dit geval allemaal al erg genoeg is, er hoeft niet nog zo'n sausje overheen).
Berichten over drugsgebruik, clienten die overgeplaatst wilden worden omdat ze zich er niet veilig voelde bestaan al van vóór de verdwijning van Anne Faber. Ik vermoed dat er over een tijdje een onderzoek gaat komen, verantwoordelijken op zullen stappen etc.
Dit soort verhalen onafhankelijk van elkaar; het lijkt mij dat daar we het e.e.a. mis is.

Dit los van sensationele koppen van de Telegraaf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven