Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

17-07-2014 17:27 3133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg net breaking news binnen. Vliegtuig uit Amsterdam onderweg naar Kuala Lumpur Neergestort...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
quote:LoiseauCoureur schreef op 17 juli 2014 @ 22:57:

Wat zijn Nederlanders toch ook ramptoeristen... elke keer toch weer die nabestaanden in beeld brengen...+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:dubiootje schreef op 17 juli 2014 @ 22:59:

Zegt die man nu al dat het een undeniable fact is dat het een ongeluk is? Wat een overhaaste uitspraak.Misschien zei hij accident ipv incident?

Zegt die man nu al dat het een undeniable fact is dat het een ongeluk is? Wat een overhaaste uitspraak.Ik geloof dat ze bedoelen dat het zeker die vlucht was, niet over de oorzaak.
Een ongeluk, maar de aanleiding (raket, mailfunction etc.) is NIET duidelijk. Daar was hij heel duidelijk in.
Deze man die nu spreekt vind ik heel beschaaft
Mochten er hier forummers zijn in de f.l.evo landse polder die iemand zijn verloren en de komende dagen hulp nodig hebben dan kunnen die een pb sturen. Van een luisterd oor, tot het koken van een maaltijd of het passen op een huisdier. Ik zou graag helpen in deze extreem moeilijke tijden.
Hele dikke knuffel voor iedereen hier die mensen kende die op deze vlucht zaten. Vreselijk! Ik leef ontzettend met jullie mee
Begreep ik het nu goed dat ze even na 14.00 uur al het contact met het toestel kwijt waren? En het is rond vijf uur gecrasht? Of wordt hier over lokale tijden gesproken.

Wat erg, sowieso voor alle betrokkenen en hun nabestaanden. Maar ben ook oprecht bevreesd voor wat hier allemaal nog uit voort komt.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Wat een verschrikking dit. Ik wens iedereen die iemand verloren heeft of nog in onzekerheid zit heel veel sterkte.
Ga in therapie!
Wat lief Prior.
quote:prior schreef op 17 juli 2014 @ 23:01:

Mochten er hier forummers zijn in de f.l.evo landse polder die iemand zijn verloren en de komende dagen hulp nodig hebben dan kunnen die een pb sturen. Van een luisterd oor, tot het koken van een maaltijd of het passen op een huisdier. Ik zou graag helpen in deze extreem moeilijke tijden. Wat ontzettend lief van je Prior!
Wat een lief gebaar van je prior.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Wat lief Prior!

Zegt die man nu al dat het een undeniable fact is dat het een ongeluk is? Wat een overhaaste uitspraak.Ongeluk kan op verschillende manieren uitgelegd worden.
quote:prior schreef op 17 juli 2014 @ 23:01:

Mochten er hier forummers zijn in de f.l.evo landse polder die iemand zijn verloren en de komende dagen hulp nodig hebben dan kunnen die een pb sturen. Van een luisterd oor, tot het koken van een maaltijd of het passen op een huisdier. Ik zou graag helpen in deze extreem moeilijke tijden. Wat aardig!
quote:n93 schreef op 17 juli 2014 @ 22:51:

Wat een ellende brengt oorlog toch met zich mee. Op alle mogelijke manieren, dat blijkt maar weer.

Inderdaad.

Verder heb ik niet veel woorden meer voor dit enorme drama.

voor alle nabestaanden en betrokkenen.
Verschrikkelijk... Bijna 300 onschuldige mensen..
Vera was lokale tijd daar in oekraine
Ik kan wel huilen. Wat een tragedie....
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Dank jullie wel allemaal. Ik weet het gewoon even niet meer. Ze was zo blij dat ze eindelijk zo'n verre mooie reis ging maken en nu is ze gewoon...dood. Zo maar. Dat kan gewoon gebeuren. Ik huil en ik sta naar buiten te kijken en dan ga ik weer hierheen waar iedereen zo lief is.

Ik ben nu even alleen maar mijn telefoon staat roodgloeiend. Ik voel me niet alleen.

Sterkte aan iedereen die iemand kende aan boord.
Lokale tijd. De diensten in nl kregen rond 1615 nl tijd het bericht.
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.

Zegt die man nu al dat het een undeniable fact is dat het een ongeluk is? Wat een overhaaste uitspraak.Ja, hier kijk ik ook van op.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
@Bergje, mocht je nog lezen hier, hier kun je de vlucht volgen:

http://nl.flightaware.com/live/flight/MAS16
quote:topdropje schreef op 17 juli 2014 @ 23:05:

Dank jullie wel allemaal. Ik weet het gewoon even niet meer. Ze was zo blij dat ze eindelijk zo'n verre mooie reis ging maken en nu is ze gewoon...dood. Zo maar. Dat kan gewoon gebeuren. Ik huil en ik sta naar buiten te kijken en dan ga ik weer hierheen waar iedereen zo lief is.

Ik ben nu even alleen maar mijn telefoon staat roodgloeiend. Ik voel me niet alleen.

Sterkte aan iedereen die iemand kende aan boord.Lieverd toch. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Ik voel je verdriet door het scherm.
quote:Cateautje schreef op 17 juli 2014 @ 22:33:

Er was net een telefoongesprek te horen tussen twee Russen waarin ze de stommiteit van zichzelf bespreken. Het westen weet niet wat ze er mee moeten want het was afgetapt door de Oekraïne.

Dit is wel onwaarschijnlijk snel openbaar gemaakt.

Ik weet niet wat ik hier van moet denken, dit is wel heel veel koren op de molen van Oekraïne
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven