Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

17-07-2014 17:27 3133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg net breaking news binnen. Vliegtuig uit Amsterdam onderweg naar Kuala Lumpur Neergestort...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
quote:Gravinnetje schreef op 17 juli 2014 @ 22:51:

Dit is wel heel bizar. Krijg ik dus net al te horen dat er indirecte familie in zat krijgt nu mijn man te horen dat er bekenden in zaten. Dat zijn 4 mensen in onze omgeving.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Vreselijk allemaal zeg
quote:topdropje schreef op 17 juli 2014 @ 22:46:

Mijn kennis was aan boord met haar man en zoontje. Ik ben volslagen ontredderd. Dit kan toch niet. Dit mag toch niet. Ik heb haar gisteren nog gesproken om haar een goede reis te wensen.

Wat moet ik nou doen? Ik weet niet wat ik moet doen. Ik kan niks doen.Ach lieverd toch
Opmerkelijk:

Boeing 777

Vlucht MH 17 op

17- 7 - 2014

Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Topdropje ook voor jou nog een extra knuffel Het is ook niet te bevatten en dit mag ook niet gebeuren. Wat hierboven gezegd wordt, heb je iemand om je heen?
quote:StoraHuntur schreef op donderdag 17 juli 2014 22:47 Jeez, hadden ze niemand die wat beter NL's spreekt?Doe ff normaal! Hij is prima te verstaan toch? Man is duidelijk geëmotioneerd. Logisch. Het is toch ook verschrikkelijk...
.
Kunnen ze álsjeblieft KAPPEN met nabestaanden filmen? En belachelijk specifieke informatie geven over een x-jarig meisje met een x-kleurig t-shirt etcetera?!
Ook voor jou Charlotte een knuffel wat verschrikkelijk!
Och hemel wat een heftige berichten Topdropje, Esmoreit, Gravinnetje en de anderen echt heel veel sterkte
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Star schreef op 17 juli 2014 @ 22:54:

.. Niet belangrijk
Sterkte topdropje...
Ik wens iedereen die een verlies heeft geleden vandaag, door deze terroristische daad, heel veel steun en liefde toe.

En een rustige nacht gewenst.

Welterusten voor later.

Dag!
Daar gaan we:

De Russische president Vladimir Poetin zegt dat de Oekraïense regering verantwoordelijk is voor de crash, omdat het is neergehaald op Oekraïens grondgebied
voor iedereen die iemand verloren is bij deze vlucht
Wat zijn Nederlanders toch ook ramptoeristen... elke keer toch weer die nabestaanden in beeld brengen...
quote:Star schreef op 17 juli 2014 @ 22:56:

Daar gaan we:

De Russische president Vladimir Poetin zegt dat de Oekraïense regering verantwoordelijk is voor de crash, omdat het is neergehaald op Oekraïens grondgebied
Telegraaf zojuist: 154 Nederlanders omgekomen.

*mosterd*
quote:Scamp schreef op 17 juli 2014 @ 22:55:

[...]

Nou, inderdaad zeg. Krijgen we dat weer.Mijn post was al weg, is het niet waard allemaal.
quote:Star schreef op 17 juli 2014 @ 22:56:

Daar gaan we:

De Russische president Vladimir Poetin zegt dat de Oekraïense regering verantwoordelijk is voor de crash, omdat het is neergehaald op Oekraïens grondgebiedDaar gaan we indeed..
Laat maar.
Wat een verschrikking. Ik zag hoe mijn schoonzus er stukje bij beetje achter kwam dat er twee bekenden van haar in het vliegtuig zaten. Verschrikkelijk.

Iedereen met bekenden, familie of vrienden aan boord, gecondoleerd.
Gravinnetje, ook voor jou een

wat een nachtmerrie voor iedereen die een dierbare moet missen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Beelden hoef ik ook niet te zien van de nabestaanden van de slachtoffers van de vliegramp op Schiphol
Zegt die man nu al dat het een undeniable fact is dat het een ongeluk is? Wat een overhaaste uitspraak.
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven