Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

17-07-2014 17:27 3133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg net breaking news binnen. Vliegtuig uit Amsterdam onderweg naar Kuala Lumpur Neergestort...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
quote:Cadou schreef op 18 juli 2014 @ 14:32:

Weer naar boven bijgesteld, 189 Nederlanders nu Het is echt moeilijk te bevatten hè. Je leest het en kan alleen maar denken wtf.
Een stewardess die door een dienstenruil niet aan boord was van de verdwenen Malaysian Airlines vlucht MH370, heeft haar echtgenoot, ook een steward, verloren in de crash in de Oekraïne. Hij kwam door eenzelfde dienstenruil aan boord van de noodlottige vlucht MH17.

Ook tragisch dit
.
quote:Cadou schreef op 18 juli 2014 @ 14:32:

Weer naar boven bijgesteld, 189 Nederlanders nu Ik had eigenlijk wel verwacht, dat er bij de 20 slachtoffers waarvan de nationaliteit nog niet was vastgesteld nederlanders zouden zijn
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Kreeg net een bericht van NOS, daarin stond 189
Er worden zoveel mensen direct of indirect geraakt. Niet gek, want we zijn maar een klein land. Verschrikkelijk dat dit heeft kunnen gebeuren!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:charlottew88 schreef op 18 juli 2014 @ 14:35:

[...]

Ik had eigenlijk wel verwacht, dat er bij de 20 slachtoffers waarvan de nationaliteit nog niet was vastgesteld nederlanders zouden zijn Ik ook. Aangezien er gister nog 40 nationaliteiten onbekend waren en 20 daarvan waren ook al Nederlanders.
.
Wat een tragedie, wat een grap zou zijn is keiharde realiteit geworden :(

http://www.focus.de/panor ... esundheit&ts=201407181137
Vreselijk voor alle mensen die dit treft.

Ben altijd een beetje van de kaart (stom misschien) van vliegtuigongelukken, maar deze hakt er natuurlijk heel erg in.

Ook om te zien dat er zoveel mensen gekend worden die in het vliegtuig zaten.
http://huff.to/1yAR6th

3 Australische kinderen die met Opa terugvlogen... Papa en Mama zijn nog in Amsterdam..
Geniet van elke dag!
quote:Phoolan schreef op 18 juli 2014 @ 14:33:

[...]

Oef, echt waar? Waar heb je dat gezien?Nu live op ned 1, persconferentie Malaysian airlines.
quote:Cadou schreef op 18 juli 2014 @ 14:41:

[...]

Nu live op ned 1, persconferentie Malaysian airlines.Ja, ik kijk
quote:isa__88 schreef op 18 juli 2014 @ 14:34:

Een stewardess die door een dienstenruil niet aan boord was van de verdwenen Malaysian Airlines vlucht MH370, heeft haar echtgenoot, ook een steward, verloren in de crash in de Oekraïne. Hij kwam door eenzelfde dienstenruil aan boord van de noodlottige vlucht MH17.

Ook tragisch dit Ik las dat ook, AD volgens mij. Ook van die kinderen, waarvan de ouders nog in Amsterdam zijn. :( Bah, bah, bah.
Ik vind dat deze man het goed doet. Zou niet graag in zijn schoenen staan..
quote:straaltjezon schreef op 18 juli 2014 @ 14:43:

[...]

Ik las dat ook, AD volgens mij. Ook van die kinderen, waarvan de ouders nog in Amsterdam zijn. :( Bah, bah, bah.Ja afschuwelijk.
.
Er is nu ook een herdenkingsplek op Schiphol bij vertrekhal 3
Ik vind het raar dat "de media" de airliner aanvalt op het feit dat ze over Oekraine heenvlogen. Het was een veilige route volgen iata. De airliner is niet verantwoordelijk, áls ie naar beneden is geschoten ligt de schuld toch echt bij die randmongolen in Oekraine/ Rusland.
Zag net een foto van een bloemenzaak van een Nederlandse die op de vlucht zat(liveblog CNN). Worden nu allemaal bloemen voor de dichte winkel gelegd, hartverscheurend...
MA hierover aanvallen is gewoon sneu. Als het idd niet aan het toestel lag had dit elke willekeurige airline kunnen overkomen. Ze waren niet de enige die daar vlogen.
quote:mrsnem schreef op 18 juli 2014 @ 14:41:

http://huff.to/1yAR6th

3 Australische kinderen die met Opa terugvlogen... Papa en Mama zijn nog in Amsterdam..

Och van dit artikel moet ik weer huilen :(

Al die foto's....
quote:StoraHuntur schreef op 18 juli 2014 @ 14:52:

Ik vind het raar dat "de media" de airliner aanvalt op het feit dat ze over Oekraine heenvlogen. Het was een veilige route volgen iata. De airliner is niet verantwoordelijk, áls ie naar beneden is geschoten ligt de schuld toch echt bij die randmongolen in Oekraine/ Rusland.Klopt. Maar veel mensen weten niet dat deze IATA afspraken uberhaupt bestaan, met de daarbij behorende vliegcorridoren. Je kunt niet zomaar vliegen waar je wilt.
quote:Phoolan schreef op 18 juli 2014 @ 14:56:

[...]

Klopt. Maar veel mensen weten niet dat deze IATA afspraken uberhaupt bestaan, met de daarbij behorende vliegcorridoren. Je kunt niet zomaar vliegen waar je wilt.Nee veel mensen weten dat iid niet, maar je mag toch van de aanwezige journalisten verwachten dat zíj dat wel weten?
quote:StoraHuntur schreef op 18 juli 2014 @ 14:52:

Ik vind het raar dat "de media" de airliner aanvalt op het feit dat ze over Oekraine heenvlogen. Het was een veilige route volgen iata. De airliner is niet verantwoordelijk, áls ie naar beneden is geschoten ligt de schuld toch echt bij die randmongolen in Oekraine/ Rusland.

De enigen echte schuldigen zijn die zwakzinnigen die die raket hebben afgevoerd, de commandanten die daartoe opdracht hebben gegeven en de leiders die die wapens hebben geleverd.

Het is onderhand wel 99+% duidelijk dat het de rebellen, hun leiders en Poetin zijn.
quote:AnAppleADay schreef op 18 juli 2014 @ 14:56:

[...]

Och van dit artikel moet ik weer huilen :(

Al die foto's....
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Toppie, een nabestaandentopic geopend notabene door een forumracist, zodat men hier heerlijk kan blijven doorbabbelen over exacte tijden van angst en beleving gedurende deze ramp. Dat is je goed recht natuurlijk.

Afijn, ik wil meds bedanken voor haar aanhoudende pogingen de menselijke maat hoog te houden. Dat nien het EQ heeft van een boterbabbelaar was natuurlijk ook niets nieuws. Ik zoek wel een ander forum om over dit onderwerp te kunnen praten, waar hopelijk empathie wel hoog in het vaandel staat...
Occam's razor
quote:StoraHuntur schreef op 18 juli 2014 @ 14:58:

[...]

Nee veel mensen weten dat iid niet, maar je mag toch van de aanwezige journalisten verwachten dat zíj dat wel weten?Tja...ik denk dat zelfs de IATA dit voorval niet had kunnen bedenken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven