Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

17-07-2014 17:27 3133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg net breaking news binnen. Vliegtuig uit Amsterdam onderweg naar Kuala Lumpur Neergestort...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
quote:Phoolan schreef op 18 juli 2014 @ 15:05:

[...]

Tja...ik denk dat zelfs de IATA dit voorval niet had kunnen bedenkenNee, dat sowieso. Maar het klonk zo beschuldigend cq. aanvullend.
Is er al wat meer bekend over de zwarte dozen? Zijn die al in de juiste handen?

Kan hier overigens mee geknoeid worden?
quote:StoraHuntur schreef op 18 juli 2014 @ 15:08:

[...]

Nee, dat sowieso. Maar het klonk zo beschuldigend cq. aanvullend.Ja, eens. Mensen willen antwoorden, een verklaring om het te kunnen plaatsen. Bah, wat afschuwelijk allemaal.
quote:Baudolino schreef op 18 juli 2014 @ 15:09:

Kan hier overigens mee geknoeid worden?Ik weet niet waar ze zijn, maar er kan zeker mee geknoeid worden. Fingers crossed dat dit niet gebeurt..
quote:Baudolino schreef op 18 juli 2014 @ 15:09:

Kan hier overigens mee geknoeid worden?Ja, de Russische minister van buitenlandse zaken Lavrov heeft opgeroepen om de zwarte dozen door een internationaal onafhankelijk onderzoeksteam te laten onderzoeken, gelukkig!
Ook in mijn plaats is iemand omgekomen. Ik ken de persoon niet, maar het komt wel vreselijk dicht bij op deze manier..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ik ga bloemen leggen zondag op Schiphol denk ik
Ik begreep dat de black boxes in Oekraiense handen zijn (niet bij rebellen).
quote:Debora schreef op 18 juli 2014 @ 15:04:

Toppie, een nabestaandentopic geopend notabene door een forumracist, zodat men hier heerlijk kan blijven doorbabbelen over exacte tijden van angst en beleving gedurende deze ramp. Dat is je goed recht natuurlijk.

Afijn, ik wil meds bedanken voor haar aanhoudende pogingen de menselijke maat hoog te houden. Dat nien het EQ heeft van een boterbabbelaar was natuurlijk ook niets nieuws. Ik zoek wel een ander forum om over dit onderwerp te kunnen praten, waar hopelijk empathie wel hoog in het vaandel staat...

Heb je nou echt dit topic nodig om je gal te spuwen over andere forummers?

Maar goed, fijn dat jij je zo verheven voelt boven de rest!
quote:StoraHuntur schreef op 18 juli 2014 @ 15:14:

Ik begreep dat de black boxes in Oekraiense handen zijn (niet bij rebellen).Dat begrijp je verkeerd.

Toppie, een nabestaandentopic geopend notabene door een forumracist, zodat men hier heerlijk kan blijven doorbabbelen over exacte tijden van angst en beleving gedurende deze ramp. Dat is je goed recht natuurlijk.

Afijn, ik wil meds bedanken voor haar aanhoudende pogingen de menselijke maat hoog te houden. Dat nien het EQ heeft van een boterbabbelaar was natuurlijk ook niets nieuws. Ik zoek wel een ander forum om over dit onderwerp te kunnen praten, waar hopelijk empathie wel hoog in het vaandel staat...Wat is hier nou weer het nut van?
quote:Cadou schreef op 18 juli 2014 @ 15:12:

[...]

Ja, de Russische minister van buitenlandse zaken Lavrov heeft opgeroepen om de zwarte dozen door een internationaal onafhankelijk onderzoeksteam te laten onderzoeken, gelukkig!

Je hebt woorden en je hebt daden.

Staar je niet blind op woorden, maar let op de daden.

(Een les die altijd geldt.)
quote:markovic schreef op 18 juli 2014 @ 15:15:

[...]

Heb je nou echt dit topic nodig om je gal te spuwen over andere forummers?

Maar goed, fijn dat jij je zo verheven voelt boven de rest! +1

Afijn, ik wil meds bedanken voor haar aanhoudende pogingen de menselijke maat hoog te houden. Dat nien het EQ heeft van een boterbabbelaar was natuurlijk ook niets nieuws. Ik zoek wel een ander forum om over dit onderwerp te kunnen praten, waar hopelijk empathie wel hoog in het vaandel staat...Huh? Wat een vreemde reactie, is dat nou echt nodig hier?
quote:markovic schreef op 18 juli 2014 @ 15:16:

[...]

(Een les die altijd geldt.)Weet jij of het mogelijk is om te knoeien met de info die op de zwarte dozen staat?
quote:StoraHuntur schreef op 18 juli 2014 @ 15:14:

Ik begreep dat de black boxes in Oekraiense handen zijn (niet bij rebellen).

Het is onduidelijk volgens de VK:

Het Oekraïense ministerie van Noodsituaties liet vandaag in een verklaring weten dat de twee zwarte dozen van het vliegtuig van Malaysia Airlines zijn gevonden door medewerkers, maar dat niet duidelijk is waar ze op dit moment zijn. De Oekraïnse seperatistenleider Aleksandr Borodaj ontkent dat überhaupt dat de zwarte dozen gevonden zijn.

http://www.volkskrant.nl/ ... zwarte-dozen-Boeing.dhtml
quote:markovic schreef op 18 juli 2014 @ 15:16:

[...]

(Een les die altijd geldt.)Zwarte dozen achterhouden/aan prutsen is schuld bekennen...
quote:Baudolino schreef op 18 juli 2014 @ 15:18:

[...]

Weet jij of het mogelijk is om te knoeien met de info die op de zwarte dozen staat?Ja dat kan
quote:Baudolino schreef op 18 juli 2014 @ 15:18:

[...]

Weet jij of het mogelijk is om te knoeien met de info die op de zwarte dozen staat?

Durf ik niet met zekerheid te zeggen. Denk dat het zeer moeilijk is om er zo mee te knoeien dat het niet opvalt. Maar wellicht kun je data wissen.

Ik denk dat er waarschijnlijk weinig bruikbaars opstaat.
quote:Cadou schreef op 18 juli 2014 @ 15:19:

[...]

Zwarte dozen achterhouden/aan prutsen is schuld bekennen...Ja maar dat weet dan niemand hè.
Ze zouden ook kunnen zeggen dat ze door de klap of hitte verwoest zijn. Maar nu wordt het wel erg specultatief.
quote:StoraHuntur schreef op 18 juli 2014 @ 15:23:

Ze zouden ook kunnen zeggen dat ze door de klap of hitte verwoest zijn. Maar nu wordt het wel erg specultatief.Neuh, die zijn praktisch onverwoestbaar.
quote:StoraHuntur schreef op 18 juli 2014 @ 15:23:

Ze zouden ook kunnen zeggen dat ze door de klap of hitte verwoest zijn. Maar nu wordt het wel erg specultatief.

Die kans is vrij klein:

According to National Geographic, one black box recorder called the L-3 FA 2100 underwent testing that included being exposed to a 1,110°C fire for an hour and 260°C heat for 10 hours. The devices are also designed to operate from -55° to +70°C. This is done with high-temperature insulation.
Bij ons op de sportschool school een vrouw en een man en hun drie kinderen zijn omgekomen nog een man bij ons deze vrouw in kwestie kende ik wel ze zat elke week in mijn les....... voelt heel raar en naar dit brrrr
Nu al vaagheid over de zwarte dozen, ik hou mijn hart vast!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven