Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

17-07-2014 17:27 3133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg net breaking news binnen. Vliegtuig uit Amsterdam onderweg naar Kuala Lumpur Neergestort...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
192 Nether.

29 Malay.

27 Aus.

12 Indonesia

10 UK

4 German

4 Belgium

3 Philippines

1 Can.

1 NZ

15 Malay crew
quote:Summerdance schreef op 18 juli 2014 @ 18:56:

Toevallig de tv aan?

De officiele passagierslijst is bewust nog niet vrijgegeven

Dit omdat eerst alle nabestaanden op de hoogte gebracht moeten worden

Daarom dus.....respectloosZeur toch niet zo mens. Je hebt je punt proberen te maken maar niet iedereen ziet het zo als jij. Wil je de lijst niet lezen, dan lees je hem niet. En dat over elkaar heen vallen wie nou het meeste respect toont. Get real.
quote:steph schreef op 18 juli 2014 @ 19:11:

[...]

Ongelooflijk dat mensen dat én fotograferen én op het internet zetten, tevens ook het leegplunderen van de koffers. Alles totaal respectloos.

Niet te bevatten dat mensen dit doen.Ongelooflijk? Ik had het ongelooflijk gevonden als het allemaal niet zou zijn gebeurd.
quote:Scamp schreef op 18 juli 2014 @ 19:11:

[...]

Je had ook dit topic kunnen lezen wanneer alle feiten bekend waren.

Je had, je had, je had.

Laat iedereen lekker doen waar hij/zij zich goed bij voelt.

Je bent zelf ook niet vies van dit soort topics.wilde je het graag over mij hebben? Waarom? Open er een topic over
quote:SuperWijf schreef op 18 juli 2014 @ 19:12:

192 Nether.

29 Malay.

27 Aus.

12 Indonesia

10 UK

4 German

4 Belgium

3 Philippines

1 Can.

1 NZ

15 Malay crewObama had het ook over een Amerikaan en noemde ook zijn naam.
De Amerikaan is Nederlands en Amerikaan (dual citizenship). Dus dat maakt het verwarrend, mogelijk dat de nummers niet altijd tot 298 opsommen vanwege dual citizenship.
Tis niet te geloven, nu schieten ze (proR) tegen de onderzoekers op de rampplek.
Cateautje ja verbaasde mij ook al, maar deze lijst heb ik van twitter zojuist gehaald.

De mensen die jij bedoeld zijn deze 2:

http://www.mirror.co.uk/n ... sh-first-pictures-3877644

Maar misschien is het een die in amerika woont maar van origine andere nationaliteit heeft ?
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-07-2014 20:51
Reden: verwijderd ivm onnodig kwetsend
% gewijzigd
quote:sabbaticalmeds schreef op 18 juli 2014 @ 19:13:

[...]

wilde je het graag over mij hebben? Waarom? Open er een topic overGa je nog iets on topics bijdragen of blijf je je wil opleggen en ruzie zoeken?
quote:semi20 schreef op 18 juli 2014 @ 19:19:

Hadden ze maar niet moeten vertrekken met het vliegtuig. Zo simpel is dat.Wat?!
quote:Ikhierhuh schreef op 18 juli 2014 @ 19:20:

[...]

Wat?!Doodzwijgen!
18u50

'Rebellen houden OVSE-waarnemers weg van rampplek'

De pro-Russische separatisten zouden de internationale waarnemers die vanmiddag arriveerden bij de plek waar vlucht MH17 gisteren crashte, weghouden van wrakstukken van het vliegtuig. Dat meldt een journaliste van de Engelse krant The Guardian.

De waarnemers zijn van de Organisatie voor Veiligheid en Samenwerking in Europa (OVSE).

De commandant van een rebellenmilitie zou geïrriteerd hebben gereageerd op de aanwezigheid van de OVSE-waarnemers, aldus de journaliste. 'OVSE kwam hier zonder te onderhandelen', schreeuwde de rebellencommandant genaamd Ilya tegen de waarnemers. 'Nu zijn er geen leiders van ons om een beslissing te nemen, dus ga weg en als jullie onderhandeld hebben, kom dan terug. We zijn niet akkoord gegaan met het ontmoeten van OVSE op deze plek, dus ga weg.'

Daarna schoot de rebellencommandant een keer in de lucht, waarna de vijf waarnemers snel vertrokken.

[...]

Wat?!Gewoon negeren, lieverd.

[...]

Wat?!Gewoon negeren sommige personen posten zulke dingen express om te provoceren.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:twijfelaarstertje schreef op 18 juli 2014 @ 19:19:

[...]

Ga je nog iets on topics bijdragen of blijf je je wil opleggen en ruzie zoeken?+1
quote:charlottew88 schreef op 18 juli 2014 @ 19:23:

[...]

Gewoon negeren sommige personen posten zulke dingen express om te provoceren.+1
Jeetje een buurjongen van paar huizen verder zat met zijn vriendin in het toestel, zo verdrietig, wens iedereen die een familielid, geliefde, bekende verloren is sterkte toe.

Verschrikkelijk gewoon....
Zover ik weet ken ik niemand die verongelukt is in deze ellende, gelukkig. Ik heb de lijst niet bekeken maar meer omdat dat zo confronterend is. Een slachtoffer krijgt opeens een naam en dat raakt me.

Toch is er ook een bepaalde nieuwsgierigheid. Mensen zouden mij dus als "ramptoerist" kunnen bestempelen, soit. Maar zijn we dat dan niet allemaal? Iedereen zit toch aan de buis gekluisterd?

Ik kijk omdat er 189 mensen uit mijn thuisland zijn overleden met wie ik me identificeer. Ik wil precies weten wat er gebeurd is, daar ben ik nieuwsgierig naar.

En dat het er niet toe doet wáár de slachtoffers vandaan komen weet ik rationeel ook wel, maar ik voel me nou eenmaal meer verbonden met Nederlanders omdat ik er zelf 1 ben.

Mensen mogen mij respectloos en een sensatiezoeker vinden maar dit is ook een manier van meeleven en dealen met zoiets heftig.
quote:Cateautje schreef op 18 juli 2014 @ 19:13:

[...]

Ongelooflijk? Ik had het ongelooflijk gevonden als het allemaal niet zou zijn gebeurd.Ja, dat gebeurt tegenwoordig overal en alles wordt op internet gezet. Maar misschien komt er ook nog wel iets goeds uit voort, misschien worden de daders wel gepakt doordat mensen uit Oekraine allemaal beelden van de BUK op internet zetten. Wat betreft het stelen: hoe walgelijk ook, het schijnt een extreem arme regio te zijn. Dat plus het feit dat er vrijwel dagelijks zeer ernstige zaken gebeuren en ze daar ook door alles meer verhard zijn, maken wel dat mensen wellicht andere keuzes maken. In Luhansk zijn geloof ik vandaag ook weer vele mensen om het leven gekomen
Respectloos is het ook van rtl om huilende kennissen van het Volendamse paar recht in hun gezicht te filmen.

Allemaal sensatie.
quote:StoraHuntur schreef op 18 juli 2014 @ 19:37:

Zover ik weet ken ik niemand die verongelukt is in deze ellende, gelukkig. Ik heb de lijst niet bekeken maar meer omdat dat zo confronterend is. Een slachtoffer krijgt opeens een naam en dat raakt me.

Toch is er ook een bepaalde nieuwsgierigheid. Mensen zouden mij dus als "ramptoerist" kunnen bestempelen, soit. Maar hebben zijn we dat dan niet allemaal? Iedereen zit toch aan de buis gekluisterd?

Ik kijk omdat er 189 mensen uit mijn thuisland zijn overleden met wie ik me identificeer. Ik wil precies weten wat er gebeurd is, daar ben ik nieuwsgierig naar.

En dat het er niet toe doet wáár de slachtoffers vandaan komen weet ik rationeel ook wel, maar ik voel me nou eenmaal meer verbonden met Nederlanders omdat ik er zelf 1 ben.

Mensen mogen mij respectloos en een sensatiezoeker vinden maar dit is ook een manier van meeleven en dealen met zoiets heftig.

mee eens! heb de lijst wel bekeken overigens.

Heb ook even gekeken of er nog boven Oekraïne, met name Donetsk wordt gevlogen en men mijdt het oosten dus volledig. Overigens zie ik ook geen enkel verkeer over Syrië en trouwens ook niet over Gaza.
Enn, heb je post gemist, maar begrijp dat een aan de orde is.
quote:Emma95 schreef op 18 juli 2014 @ 19:42:

Respectloos is het ook van rtl om huilende kennissen van het Volendamse paar recht in hun gezicht te filmen.

Allemaal sensatie.Niet gezien gelukkig. Maar respectloos is het zeker. Maar ik vind wel meer journalisten respectloos.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Emma95 schreef op 18 juli 2014 @ 19:42:

Allemaal sensatie.Dat vind ik dus ook tenenkrommend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven