Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

17-07-2014 17:27 3133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg net breaking news binnen. Vliegtuig uit Amsterdam onderweg naar Kuala Lumpur Neergestort...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
quote:Cadou schreef op 19 juli 2014 @ 22:06:

CNN nu, Separatists: "Hahaha, a lot of people now have new watches".

Walgelijk...+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:hollebollegijs schreef op 19 juli 2014 @ 22:30:

[...]

Ik hoop dat Poetin nog invloed heeft op de separatisten.Ik hoop het ook.
Lees dat er ook dieren aan boord waren.
quote:cupcakegirl schreef op 19 juli 2014 @ 22:36:

Lees dat er ook dieren aan boord waren.
Ok. Bizar. Poetins dochter woont in Nederland en gaat met ene Jorrit.

http://www.volkskrant.nl/ ... Hollandse-connectie.dhtml
Nou Rutte is boos. Fijn. Ik ben ook boos. En verdrietig. Kan mijn kind niet uitleggen waarom haar vriend daar nog steeds ergens op de grond ligt. Ze vraagt de vragen die iedereen stelt: als die journalisten daar lopen waarom dan geen experts die de boel onderzoeken en de lichamen bergen? Dat deden e toch ook bij die tsunami? Waarom is Rutte daar niet, dan moeten ze toch wel luisteren? Waarom is de koning daar niet, die is toch een vriend van Poetin? Wie zijn die mannen met geweren dan precies die de mensen wegsturen, wij hebben toch ook soldaten? 16 is ze, ik krijg het haar niet uitgelegd. Ik mompel iets over dat er achter de schermen vast hard gewerkt wordt. En dan zegt ze: ja vast, maar hij ligt daar nog steeds, ik kan er niet van slapen.
Ja er was een hond bij, De kinderen van mijn verongelukte buren willen alleen hun ouders en Opa en Oma thuis hebben, ze weten niks en horen niks, Alleen wat er in de kranten staat, Vreselijk
het is nooit te laat om te leven
Lijst omgekomen dieren

Uit het cargo manifest blijkt dat er ook een tiental dieren aan boord was:

2 honden

4 duiven

5 vogels

http://hoekvanholland.eu/ ... p-malaysia-airlines-mh17/
quote:Esmoreit schreef op 19 juli 2014 @ 22:53:

Nou Rutte is boos. Fijn. Ik ben ook boos. En verdrietig. Kan mijn kind niet uitleggen waarom haar vriend daar nog steeds ergens op de grond ligt. Ze vraagt de vragen die iedereen stelt: als die journalisten daar lopen waarom dan geen experts die de boel onderzoeken en de lichamen bergen? Dat deden e toch ook bij die tsunami? Waarom is Rutte daar niet, dan moeten ze toch wel luisteren? Waarom is de koning daar niet, die is toch een vriend van Poetin? Wie zijn die mannen met geweren dan precies die de mensen wegsturen, wij hebben toch ook soldaten? 16 is ze, ik krijg het haar niet uitgelegd. Ik mompel iets over dat er achter de schermen vast hard gewerkt wordt. En dan zegt ze: ja vast, maar hij ligt daar nog steeds, ik kan er niet van slapen.
2 honden en geloof een stuk of 10 vogels.
quote:Guinnevere schreef op 19 juli 2014 @ 22:52:

http://www.volkskrant.nl/ ... Hollandse-connectie.dhtmlZe wonen in de Krimwijk. Gelukkig ben ik niet van de complottheorieen.
quote:Guinnevere schreef op 19 juli 2014 @ 22:52:

http://www.volkskrant.nl/ ... Hollandse-connectie.dhtml

Wonen in de Krimwijk.

quote:Cadou schreef op 19 juli 2014 @ 22:57:

[...]

Wonen in de Krimwijk.

Dat is best oud nieuws, buurtbewoners hebben Poetin ook wel eens bij de plaatselijke Appie gespot met zijn lijfwachten

http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... ouse-in-Voorschoten.dhtml
En lees net overal dat de lichamen zijn weggehaald met bestemming onbekend, exit gedegen forensisch onderzoek.
quote:cupcakegirl schreef op 19 juli 2014 @ 22:36:

Lees dat er ook dieren aan boord waren.2 honden en papegaaien/vogels.

Hartstikke mosterd, excuses.
quote:mrssippie schreef op 19 juli 2014 @ 22:53:

Lijst omgekomen dieren

Uit het cargo manifest blijkt dat er ook een tiental dieren aan boord was:

2 honden

4 duiven

5 vogels

http://hoekvanholland.eu/ ... p-malaysia-airlines-mh17/Met als risico dat ik veel forummers ook me heen krijg want een dierenleven in veul minder waard dan een mensenleven; dit vind ik ook haske zielig.
Ik huil...

Wat voor wereld is dit...

Hier zijn geen woorden voor. Voor alle nabestaanden, vrienden, collega's,

Come fly with me on a jetplane
quote:StoraHuntur schreef op 19 juli 2014 @ 23:08:

[...]

Met als risico dat ik veel forummers ook me heen krijg want een dierenleven in veul minder waard dan een mensenleven; dit vind ik ook haske zielig.Natuurlijk is dit ook hartstikke zielig!
quote:youcantsitwithus schreef op 19 juli 2014 @ 22:55:

2 honden en geloof een stuk of 10 vogels.Ergens misschien maar beter voor die arme dieren. Lang niet alle honden kunnen wennen bij een nieuwe baas, zeker niet als ze al wat ouder zijn (maar dat weet ik natuurlijk niet).
verba volant, scripta manent.
Esmoreit voor je dochter

Ik vind het al lastig om allemaal te snappen waarom het zo moet gaan, laat staan voor je dochter.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:StoraHuntur schreef op 19 juli 2014 @ 23:08:

[...]

Met als risico dat ik veel forummers ook me heen krijg want een dierenleven in veul minder waard dan een mensenleven; dit vind ik ook haske zielig.Helemaal niet raar, harstikke sneu. Die wisten al helemaal niet wat ze er deden.
quote:MarianneDavids schreef op 19 juli 2014 @ 23:10:

[...]

Ergens misschien maar beter voor die arme dieren. Lang niet alle honden kunnen wennen bij een nieuwe baas, zeker niet als ze al wat ouder zijn (maar dat weet ik natuurlijk niet).Waarom zouden die naar een nieuwe baas gaan? Ik heb mijn dieren ook meegenomen naar het buitenland. Rare aanname.
quote:StoraHuntur schreef op 19 juli 2014 @ 23:12:

[...]

Waarom zouden die naar een nieuwe baas gaan? Ik heb mijn dieren ook meegenomen naar het buitenland. Rare aanname.Ik denk dat ze bedoelt, als de dieren het overleeft hadden, terwijl hun eigenaren overleden zijn.
quote:missie_m schreef op 19 juli 2014 @ 19:44:

[...]

Het eigen leger viel een tijdje geleden de pro-Russische-Oekraïners aan. Deze situatie is niet uit het niets ontstaan. Het is begonnen bij "intelligente leiders" die schijt hadden/hebben aan een bepaalde groep van de bevolking dat al generatie's lang IN Oekraïne woont én bij Rusland hoort.

Gelul.

Die hele seperatistische beweging wordt aangestuurd vanuit Rusland. De meeste strijders komen niet eens uit de Oekraine. De leider is een voormalig kolonel bij de Russische geheime dienst. Een groot deel zijn huurlingen uit Zuid-Ossetie.

Hier zit gewoon 100% de hand van Poetin achter en als hij wil kan hij die lui laten doen wat hij wil.
quote:Maleficent schreef op 19 juli 2014 @ 23:10:

Esmoreit voor je dochter

Ik vind het al lastig om allemaal te snappen waarom het zo moet gaan, laat staan voor je dochter.Dank je Maleficent. Ze is een heel zonnig blij kind, ze wordt nu in een paar dagen gedwongen volwassen lijkt het. Ze verliest het vertrouwen in de mensheid waar je als moeder bijstaat en ik kan er niks aan doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven