Wat kóst die Wilders de staat eigenlijk?

16-09-2009 19:37 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weekblad Panorama rekende onlangs uit wat Geert Wilders de samenleving heeft gekost. Aan Kamervragen alleen al 1.045.000 euro. Aan salarissen voor Wilders en de PVV 2.694.096,23 euro. De beveiliging van Wilders heeft volgens minister van Justitie Hirsch Ballin 10.000.000 euro gekost. Tel daar nog 3,3 miljoen euro fractieondersteuning bij op en je komt uit op een totaal van 17.039.069,23 euro.



Zeventien miljoen en negendertigduizend negenenzestig euro en drieentwintig cent..........
Ah, je hebt je post aangepast en de nietjes vraag beantwoordt.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik vind het ook jammer dat de beveiliging van Wilders veel geld kost, maar feit is dat het helaas nodig is. Vreemd trouwens dat men dit de bedreigde aanrekent in plaats van de bedreigers. Maar ach, voor velen zijn oorzaak en gevolg moeilijke begrippen. Ik vind het ook merkwaardig dat degenen die altijd zeuren over de kosten van de beveiliging van Wilders het nooit hebben over de beveiliging van bijvoorbeeld Aboutaleb of Cohen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rollergirl schreef op 16 september 2009 @ 20:59:

[...]



Ja mag van mij de hele riedel uitbreiden, iemand stelt de vraag wat Wilders kost. Er zijn er wel meer op te noemen 'die heel wat kosten'. Je hebt altijd groepen, die de overheid meer geld kosten. Niets mis mee om dat kritisch tegen het licht te houden, of dat nou Wilders is, de minister president, het koningshuis, allochtonen, vrouwen, mannen met snorren, sinterklaas etc.Ho, ho! De Sint brengt alleen maar dingen! Hij doet de economie als een tierelier draaien. Met recht een Goedheiligman. Ik zeg: Sinterklaas for president!!!
Alle reacties Link kopieren
wilders kost niet alleen een hoop geld, maar ook veel energie
Nou, die intocht kost behoorlijk wat centen en dit jaar hebben de geldschieters zich terug getrokken. Geen grote intocht van de Sint! En nu? Komt hij met de N-Z lijn, ha dat kost pas centen
Alle reacties Link kopieren
Dit vind ik dan wel weer humor.



Wie uitdeelt moet ook kunnen incasseren, dus wat mij betreft is dit geen Wilders-bashing. Gewoon een logische reactie op een onderwerp wat hij zelf in het leven heeft geroepen.
mahna mahna tuduuuudududu
Alle reacties Link kopieren
quote:Rollergirl schreef op 17 september 2009 @ 12:29:

Nou, die intocht kost behoorlijk wat centen en dit jaar hebben de geldschieters zich terug getrokken. Geen grote intocht van de Sint! En nu? Komt hij met de N-Z lijn, ha dat kost pas centen

Ik vind het niet gepast een cultuuricoon als de Sint langs de euromeetlat te leggen. Zoiets doe je gewoon niet!



Je ziet aan alles dat die man met minimale kosten maximaal rendement haalt. Goedkope arbeiders, een stokoud paard dat ook nog eens leeft van de wortels en het stro dat anderen hem geven...

Een icoon mag best iets kosten, net als de koningin.



Ik vind dit niet kunnen Rollergirl!
Alle reacties Link kopieren
Heeft Geert al kamervragen gesteld over het geloof van Zwarte Piet? Allemaal goed en wel dat gedoe met cadeautjes uitdelen, maar het blijft natuurlijk wel een zwarte. Stel je voor dat Mevrouw Piet een kopvod hoofddoek draagt.
mahna mahna tuduuuudududu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven