Weeralarm!!

20-08-2009 11:43 1007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel nieuwsgierig of het vanmiddag echt helemaal los zal gaan met het weer, of dat het nogal overtrokken wordt...

tis hier nu iig nog wel prima! 25 graden en lekker windje...

quote:Sarah Scott schreef op 20 augustus 2009 @ 12:07:

[...]

Hé wat gaaf zeg! Ik zit dan wel iets hoger, maareeh *zwaai* Zwaai terug!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Wat mooi zeg Male, nog nooit zoiets gezien. Heb jij iets met weer?
Geen enge wolk?

Het ziet er heel mooi uit, dat wel, maar wat als je er middenin zit?
Wat een gave foto's trouwens Male, prachtig!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik vraag me af of ik op vakantie was, ik heb die wolk nooit gezien....
quote:nippo schreef op 20 augustus 2009 @ 12:15:

Ik ben eens een keer met vreselijk onweer van London naar Amsterdam gevlogen (of andersom). De bliksems flitsten om het vliegtuig heen. Het was geen pretje, maar we zijn veilig geland. Blijkbaar kunnen vliegtuigen een hoop hebben zonder noemenswaardige problemen.

He, nog meer geruststellende berichten!

Dat heb ik nog nooit meegemaakt, bliksem tijdens het vliegen.

Ik las hier ook al dat het vooral in het oosten/noorden was dus wie weet heb ik geluk.
quote:Maleficent schreef op 20 augustus 2009 @ 12:14:

In de achterhoek is de wolk ook geweest idd pinolover

dit is Enschede:

[afbeelding]

en Tubbergen:

[afbeelding]Enschede en Tubbergen zijn geen Achterhoek!
Hmz. Ik ga toch maar even mijn partytent binnenhalen denk ik. Windstoten tot 110 km/u zegt het KNMI.
Ja, wel een beetje. Mijn vader is nogal van het weer en die vindt het ook leuk om te praten over wolken en extreme onweersbuien (geboren op het platteland). Vroeger woonde hij in de polder achter het IJsselmeer, waar nu Flevoland is. Toen zag je het veel vaker, want dan trok het vanaf het IJsselmeer (koude lucht van water) over het warme land.

Toevallig was 17 juli zijn verjaardag en stonden we buiten te kijken toen de shelfcloud ons naderde. Wel op tijd naar binnen gegaan, want daarna ging het helemaal los.
Stressed is just desserts spelled backwards
hey Ambilight, hier ook zuid west friesland!

De wind begint wat aan te wakkeren, maar nog steeds de zon, en benauwd, drukkend..
Hier in West-Brabant nog geen regen gezien, temperatuur buiten weet ik niet want ik zit op kantoor met airco..

Ben benieuwd of het echt zo erg wordt als ze zeggen!
Nou ik overstroom van zelfmedelij. Was helemaal klaar om naar het stand te gaan. Ingesmeerd, bikini aan, smst vriendin dat ze niet meer wilt vanwege het dreigende weer. Nou ik zie het niet hoor als ik kijk op de buienradar en weeronline. Kon meteen weer onder de douche die vette bende van me afwassen. Nu zit ik hier THUIS te vervelen. Heb impulsief mijn bikini ook in een emmertje met wasmiddel gegooit want ik had hem gisteren ook al aan dus alleen naar het strand of meer gaan lukt ook niet meer. Ga al niet op vakantie dit jaar en dan krijg ik dit als ik vrij ben. Gisteren ging een dagje Sealife / Scheveningen ook al niet door. Waarom ben ik nog vrij???? Kan net zo goed gaan werken!
Je moet er ook niet middenin gaan staan , het komt met een vaart 'aanrollen' en als het echt dichtbij is, dan ga je snel naar binnen.
Bij ons was die wolk toen rond etenstijd (tegen zessen), ik herinner me nog goed dat ik het gas uitgedraaid heb en dat we eerst hebben gekeken naar die wolk.
Enschede is Twente! Das heel moeilijk voor mensen om Twente en de Achterhoek uit elkaar te houden

Is een wereld van verschil.
Geen bijzonderheden
En wie houdt je tegen om alleen te gaan? @ Reverie
Gaaf die shelfcloud!

Hier echt drukkend heet. Net op de fiets eruit geweest om boodschappen te doen, wilde de AH eigenlijk niet meer uit...

Hier is Veluwezoom, Gelderland. Laat maar komen dat noodweer.
Everytime you make a typo, the errorists win.
Grappig, ik kan me die dag ook nog goed herinneren (van die rolwolk dus). Als je zoiets ziet, besef je wel dat het bijzonder is!
Ja sorry! ik haal dat altijd door elkaar. En ik woon nog wel zo dichtbij (schaamt zich)
quote:yasmijn schreef op 20 augustus 2009 @ 12:21:

Enschede is Twente! Das heel moeilijk voor mensen om Twente en de Achterhoek uit elkaar te houden

Is een wereld van verschil.Whahaha altijd zo gevoelig, die Tukkers
quote:yasmijn schreef op 20 augustus 2009 @ 12:21:

Is een wereld van verschil.
Dit was de buienradar van die dag; dus daar kun je goed zien hoe laat het overal was.

als het er vanmiddag nou net zo uit ziet op de buienrader, dan ga ik klaar zitten met de camera.
quote:Reverie schreef op 20 augustus 2009 @ 12:20:

Nou ik overstroom van zelfmedelij. Was helemaal klaar om naar het stand te gaan. Ingesmeerd, bikini aan, smst vriendin dat ze niet meer wilt vanwege het dreigende weer. Nou ik zie het niet hoor als ik kijk op de buienradar en weeronline. Kon meteen weer onder de douche die vette bende van me afwassen. Nu zit ik hier THUIS te vervelen. Heb impulsief mijn bikini ook in een emmertje met wasmiddel gegooit want ik had hem gisteren ook al aan dus alleen naar het strand of meer gaan lukt ook niet meer. Ga al niet op vakantie dit jaar en dan krijg ik dit als ik vrij ben. Gisteren ging een dagje Sealife / Scheveningen ook al niet door. Waarom ben ik nog vrij???? Kan net zo goed gaan werken!

Het zijn onweerswolken, die zich zeer snel kunnen ontwikkelen. Vandaar dat je nog niet veel kunt zien op de buienradar, ze zijn in de maak!

Misschien straks naakt door de regen rennen, heb je toch nog wat leuks en spannends gedaan met je vrije dag.
Hier in twente schijnt het zonnetje weer!
quote:misschicken schreef op 20 augustus 2009 @ 12:22:

[...]

Whahaha altijd zo gevoelig, die Tukkers Nee trots! Proud te be a Tukker!
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven