Weeralarm!!

donderdag 20 augustus 2009 om 12:26
quote:fladder schreef op 20 augustus 2009 @ 12:19:
[...]
He, nog meer geruststellende berichten!
Dat heb ik nog nooit meegemaakt, bliksem tijdens het vliegen.
Het was eigenlijk juist als geruststelling bedoeld. Iedereen in het vliegtuid bleef heel rustig, en dus ik ook maar. Het was trouwens wel een mooie gezicht, als die bliksem om ons heen. Sterkte
[...]
He, nog meer geruststellende berichten!
Dat heb ik nog nooit meegemaakt, bliksem tijdens het vliegen.
Het was eigenlijk juist als geruststelling bedoeld. Iedereen in het vliegtuid bleef heel rustig, en dus ik ook maar. Het was trouwens wel een mooie gezicht, als die bliksem om ons heen. Sterkte

donderdag 20 augustus 2009 om 12:30
quote:Maleficent schreef op 20 augustus 2009 @ 12:24:
Dit was de buienradar van die dag; dus daar kun je goed zien hoe laat het overal was.
[afbeelding]
als het er vanmiddag nou net zo uit ziet op de buienrader, dan ga ik klaar zitten met de camera.
Ja grappig zeg, klopt precies qua tijd!
En hier nog een met de camera! Alleen heb 2 kinders die ik ook in de gaten moet houden
Misschien maar boven bivakkeren, kunnen ze ff op hun kamers spelen terwijl ik foto's maak
Dit was de buienradar van die dag; dus daar kun je goed zien hoe laat het overal was.
[afbeelding]
als het er vanmiddag nou net zo uit ziet op de buienrader, dan ga ik klaar zitten met de camera.
Ja grappig zeg, klopt precies qua tijd!
En hier nog een met de camera! Alleen heb 2 kinders die ik ook in de gaten moet houden
Misschien maar boven bivakkeren, kunnen ze ff op hun kamers spelen terwijl ik foto's maak
donderdag 20 augustus 2009 om 12:31
quote:nippo schreef op 20 augustus 2009 @ 12:26:
[...]
Ok, dank je dan!
Kan me inderdaad wel voorstellen dat het een mooi gezicht is.
[...]
Ok, dank je dan!
Kan me inderdaad wel voorstellen dat het een mooi gezicht is.
donderdag 20 augustus 2009 om 12:32
donderdag 20 augustus 2009 om 12:32
Hier in de Achterhoek (omgeving Doetinchem) heeft het vanmorgen even iets gespettert... Nu is het zonnig en errug (pff) warm! Ik moet ff rust houden vanwege een blessure, dus houdt de boel hier goed in de gaten
Ik hoop ook op noodweer, vind ik altijd geweldig. Maar het trekt hier altijd langs en bij mijn ouders (meer richting twente) is het altijd noodweer als ze het voorspellen.
Ik hoor net dat het maar kort duurt en aan het eind van de middag deze kant van het land bereikt.... Ben benieuwd!
Ik hoop ook op noodweer, vind ik altijd geweldig. Maar het trekt hier altijd langs en bij mijn ouders (meer richting twente) is het altijd noodweer als ze het voorspellen.
Ik hoor net dat het maar kort duurt en aan het eind van de middag deze kant van het land bereikt.... Ben benieuwd!
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek

donderdag 20 augustus 2009 om 12:44
quote:zusenzo schreef op 20 augustus 2009 @ 12:42:
Nah ik had net zo goed wel weg kunnen gaan, stomme weerberichten (woon in het westen daar zou het losbarsten voor 13.00)Dat gevoel heb ik nou ook. Ipv in een benauwd huis te zitten had ik nu gewoon op het strand bij Duindorp kunnen liggen
Nah ik had net zo goed wel weg kunnen gaan, stomme weerberichten (woon in het westen daar zou het losbarsten voor 13.00)Dat gevoel heb ik nou ook. Ipv in een benauwd huis te zitten had ik nu gewoon op het strand bij Duindorp kunnen liggen
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
donderdag 20 augustus 2009 om 12:47
Volgens Gerrit Huppeldepup van het NOS-journaal is dit weeralarm geen alarm vanwege noodweer (het zou wel heftig worden maar niet zo heftig) maar meer om mensen ervan bewust te maken dat ze vandaag rekening dienen te houden met onweer enzo. Het is een beschermende maatregel met name bedoeld voor watersporters en recreanten op en aan het water.
Kortom; waarschijnlijk een storm in een glas water,
Kortom; waarschijnlijk een storm in een glas water,
Wat wilde ik nou toch typen?