Wij willen regen ! Deel 2

07-08-2018 17:36 2331 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw topic omdat het oude voorbij de 3000 posts was.
Nog steeds is het droog, en hoewel het vanavond, of morgen, of volgende week gaat regenen is er heel wat nodig voor de dorst naar regen bevredigd is.
Hopelijk heeft het vaak en met mooie milde buien geregend voor dit topic 'vol' is.
Dit topic is een vervolg hierop actueel/ik-wil-regen/list_messages/4160 ... start=3080

Afbeelding
zazamaenade wijzigde dit bericht op 07-08-2018 17:42
13.52% gewijzigd
nounou
Alle reacties Link kopieren
☆°•-Loes-•°☆ schreef:
07-08-2018 20:57
Hier word het alleen maar warmer en benauwder :(
Hier ook... Heb net een poging gedaan om te gaan hardlopen.
What was I thinking :facepalm:

Dat mis ik ook zo erg, dat je gewoon in de middag kan gaan hardlopen, gewoon wanneer je wil. Ipv heel vroeg in de ochtend of avond, of ... helemaal niet omdat het dus te warm is.
Alle reacties Link kopieren
Ik moest vandaag door rood fietsen :O Voelde me zwaar crimineel.

Ik ben namelijk zo'n keurig opgevoede fietser die richting aangeeft, licht op haar fiets heeft die altijd werkt, geen oordopjes in heeft, geen smartphone in haar handen heeft maar dit strafbare feit was onvermijdelijk. Ik stopte voor het rode licht en werd belaagd door een enorme wesp.

Compleet verstijft en half hysterisch draaide mijn hersenen overuren om te bedenken hoe ik kon ontsnappen aan dat monster. Er kwam even geen auto aan dus toen ben ik als een kanonskogel het kruispunt overgestoken, een spoor van angstzweet achterlatend. Het was maar goed dat er geen politie in de buurt was. "Wat kan ik opschrijven als verklaring mevrouw?" Euh… ik werd belaagd door een wesp? Seriously?….. :facepalm:
...
Over ramen wassen. Had vorige week een inval client die per se wilde dat ik de ramen ging wassen. Het was nog vroeg in de ochtend en ik dacht okee want het was nog goed te doen in de schaduw. Ik was klaar, we kletsten wat en toen zei mevrouw: Zo nu is alles schoon voor als ze volgende week vrijdag de buitenboel komen schilderen!

Echt ik was pissig, heb ik niet laten merken uiteraard, mij eerst laten zwoegen om die grote ramen te lappen en dan worden ze vrijdag weer vies omdat ze natuurlijk eerst de boel moeten scheuren, ontvetten etc. Echt waar is de logica van mensen?!

En hier moet het om 22:30 gaan regenen volgens buienradar. Als er geen druppel valt dan ga ik ze aanklagen :lijstje:

En ik wacht normaal ook altijd netjes tot het groen wordt maar als ik zie dat er niks aan komt dan rij ik door want je staat als fietser al zo vaak te wachten voor niks. Zo staat er ergens een stoplicht altijd op rood voor het geval dat er een auto af moet slaan maar vaak is dat niet zo dus razen al die auto's je voorbij en sta je daar. Heb al vaak gedacht om gewoon ook door te rijden maar dan zul je net zien dat er wel iemand af wil slaan.
anoniem_244419 wijzigde dit bericht op 07-08-2018 21:12
24.29% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Da's wel lullig inderdaad Goguma. Daar sloof je je dan voor uit.
...
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
07-08-2018 21:08
Ik moest vandaag door rood fietsen :O Voelde me zwaar crimineel.

Ik ben namelijk zo'n keurig opgevoede fietser die richting aangeeft, licht op haar fiets heeft die altijd werkt, geen oordopjes in heeft, geen smartphone in haar handen heeft maar dit strafbare feit was onvermijdelijk. Ik stopte voor het rode licht en werd belaagd door een enorme wesp.

Compleet verstijft en half hysterisch draaide mijn hersenen overuren om te bedenken hoe ik kon ontsnappen aan dat monster. Er kwam even geen auto aan dus toen ben ik als een kanonskogel het kruispunt overgestoken, een spoor van angstzweet achterlatend. Het was maar goed dat er geen politie in de buurt was. "Wat kan ik opschrijven als verklaring mevrouw?" Euh… ik werd belaagd door een wesp? Seriously?….. :facepalm:
:rofl:

Dit zou mij ook zomaar kunnen gebeuren.
Mispoes!
Alle reacties Link kopieren
yesss schreef:
07-08-2018 21:04
Hier ook... Heb net een poging gedaan om te gaan hardlopen.
What was I thinking :facepalm:

Dat mis ik ook zo erg, dat je gewoon in de middag kan gaan hardlopen, gewoon wanneer je wil. Ipv heel vroeg in de ochtend of avond, of ... helemaal niet omdat het dus te warm is.
Haha hardlopen? Nu? Jij bent wel echt een die-hard :worship:
Ik vind het eigenlijk al teveel moeite om met mijn ogen te knipperen.
Mispoes!
Goh, de regenbui voor morgen gaat niet door wegens omstandigheden
Alle reacties Link kopieren
Allemaal regenwolken boven het durp hier maar er komt geen druppel uit :'(
Niemand is onmisbaar
Bobby-Pin schreef:
07-08-2018 21:14
Goh, de regenbui voor morgen gaat niet door wegens omstandigheden
:rofl:
Het ziet er hier veelbelovend uit, maar ik durf niet te hopen.
Hier staat 'n regenbui ingepland tussen 1 en 3 uur vannacht. 't Zal me benieuwen. Van mij mag 't opfrissen, want 't is vandaag zo drukkend klef en heet. Bah!
Alle reacties Link kopieren
Hebben ze ons nou serieus blij gemaakt met een droge dooie mus??
Mispoes!
Nou. De regenbui van half 7 ging niet door. Nu geeft ie einde van de avond regen op..
Oh wacht! Over een uur valt er 0,1 mm per uur.

Dat schiet op. :cheer:
Ja nou, ik geloof het KNMI nu net zo min als ons kabinet, of zal Rutte daar een vakantiebaantje hebben.
Cateautje schreef:
07-08-2018 21:19
Oh wacht! Over een uur valt er 0,1 mm per uur.

Dat schiet op. :cheer:
Maar liefst 0,1 mm per uur, maar dat is geweldig :jump:
Hoeveel uur gaat die stortbui dan wel duren?
Ugh! Weeronline had voor 8 uur een regenbui voorspeld, sta ik om stipt 8 uur klaar bij de achterdeur in mijn onderbroek, een hemdje en mijn regenlaarsjes, komt er geen druppel :swear: Ik weer kijken, nu komt de bui pas tegen half 1 vannacht. 't lijkt de NS wel :swear:
Alle reacties Link kopieren
Hier is alles verzet naar 3.00 uur
Mispoes!
Hier staat bij de hoeveelheid regen gewoon 0 n 0% kans. Dus ik ben benieuwd.
Ik heb ook al sinds een uur of 4 een droge prikkel in m'n keel die maar niet weg gaat ondanks het vele drinken, kuchen, hoesten. Wellicht komt het door de smog. Had misschien toch een mondkapje moeten aandoen, ooit eens gekocht in Azië, maar had geen zin in die rare blikken die je dan krijgt.
Hier komt de regen pas morgenmiddag. Wat heb ik daar nou aan!
Alle reacties Link kopieren
yesss schreef:
07-08-2018 21:04
Hier ook... Heb net een poging gedaan om te gaan hardlopen.
What was I thinking :facepalm:

Dat mis ik ook zo erg, dat je gewoon in de middag kan gaan hardlopen, gewoon wanneer je wil. Ipv heel vroeg in de ochtend of avond, of ... helemaal niet omdat het dus te warm is.
Jaaa, zo herkenbaar! Ik kan niet wachten om op een christelijk tijdstip hard te gaan lopen :heart:
Heanig an
Alle reacties Link kopieren
yesss schreef:
07-08-2018 21:04
Hier ook... Heb net een poging gedaan om te gaan hardlopen.
What was I thinking :facepalm:

Dat mis ik ook zo erg, dat je gewoon in de middag kan gaan hardlopen, gewoon wanneer je wil. Ipv heel vroeg in de ochtend of avond, of ... helemaal niet omdat het dus te warm is.
Ik ben er meegestopt , gewoon omdat ik het te warm vind. Ik mis het wel. Wil vrijdag eigenlijk, maar eerst eens kijken wat het weer dan gaat doen. Niets zo veranderlijk als het weer buienradar.
Bobby-Pin schreef:
07-08-2018 21:24
Maar liefst 0,1 mm per uur, maar dat is geweldig :jump:
Hoeveel uur gaat die stortbui dan wel duren?
1 uur op, 1 uur af en 2 uren op.

Echt, dit is spectaculair!
Alle reacties Link kopieren
zazamaenade schreef:
07-08-2018 19:06
Doornroosje, zo te zien is er een heel grote dikke bui naar je onderweg.
Nog even volhouden. Hoe warm is het bij jullie nu ? Bij ons is het nog 32 graden.

Afbeelding
Warm. :proud:

Bui is mooi langs ons heen getrokken. Ik had ook niets anders verwacht hoor.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Bobby-Pin schreef:
07-08-2018 21:24
Maar liefst 0,1 mm per uur, maar dat is geweldig :jump:
Hoeveel uur gaat die stortbui dan wel duren?

Net uitgerekend hoeveel dat eigenlijk is, 0,1 mm. dat is op 1 vierkante meter 100 ml water. Twee slokken water. Heel misschien drie, als je voorzichtig drinkt.
Maar aan de andere kant, voor een kat is 100 ml water veel :roll: Natte pootjes enzo

Afbeelding
nounou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven