Wij willen regen ! Deel 2

07-08-2018 17:36 2331 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw topic omdat het oude voorbij de 3000 posts was.
Nog steeds is het droog, en hoewel het vanavond, of morgen, of volgende week gaat regenen is er heel wat nodig voor de dorst naar regen bevredigd is.
Hopelijk heeft het vaak en met mooie milde buien geregend voor dit topic 'vol' is.
Dit topic is een vervolg hierop actueel/ik-wil-regen/list_messages/4160 ... start=3080

Afbeelding
zazamaenade wijzigde dit bericht op 07-08-2018 17:42
13.52% gewijzigd
nounou
Alle reacties Link kopieren
Hier (regio 046) heeft het enorm gegoten, maar vooral extreme windvlagen. Ik las dat 5 km verder op een dak van een woning is gewaaid!!!
Alle reacties Link kopieren
Het is hier in A’dam al een paar uur enorm aan het plenzen. Dat neerslagtekort lijkt me hier wel aardig gecorrigeerd. :-D
Ik moet zo fietsen :wtf:
Alle reacties Link kopieren
De natuur hier in regio den haag is weer heerlijk fris en fruitig.
Ik werd bijna boos op iemand die over de regen klaagde. Mensen beseffen vaak niet wat droogte doet. Ik was dolblij.

Ook voor alle dieren zoals egels etc.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen met een tuin is hopelijk zo lief een platte stenen schaal met iedere dag schoon water op de grond neer te zetten voor de egels en als het even kan ook een handje graanvrije kattenbrokjes rond te strooien op het egelpaadje?

Egels hebben graag water en een bakje goede kattenbrokjes zijn een welkome aanvulling.

Ik ken echt mensen die nog nooit een levende egel gezien hebben, help de egels alsjeblieft.
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
Alle reacties Link kopieren
Hier in A’dam is het alweer de hele middag flink aan het regenen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanmiddag planten in de tuin gezet en ze fijn water gegeven. Was achteraf niet echt nodig geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven