'nieuwe' mama's gezocht in Arnhem/Velp e.o.

23-09-2009 17:51 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Bijna ben ik uitgerekend en mijn leven gaat er dus best anders uitzien straks, spannend en vooral heel leuk allemaal!!! Ik ben op zoek naar vrouwen die ook (bijna) mama zijn en die wars zijn van betuttelende en truttige vrouwenpraat en 'echte' vrouwendingen... Begrijpt er iemand wat ik bedoel? Want ja, ik hou best van koffieleuten en praten over baby's etc. maar ook van: naar de kroeg, wandelen lezen, theater, concerten en festivals... wie herkent zich een beetje, is ook zo begin 30 en komt uit de omgeving Arnhem/ velp (ik woon in Arnhem, maar verhuis in januari naar Velp). Ik hoop van je te horen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Moeps,

Zag je bericht en dacht hey leuk zeg.. Ik ben alleen geen 'nieuwe'mama meer. Mijn 'baby"is net een jaar oud geworden.Daarnaast heb ik ook nog een zoon van 5 jaar oud die al naar school gaat. Ik woon in Arnhem, maar heb jaren in Velp gewoond.

Maar even kort over mezelf, ben 31 bijna 32, samenwonend met 2 kinderen en nog een kleine beestenboel hihi. Ik werk 16 uur per week bij een grote bank. Normaal sport ik 2x per week maar momenteel even niet omdat het lichamelijk niet gaat. Ik hou van lezen, shoppen, koffiedrinken, gezellig kletsen, uiteten, biosje etc etc

Lijkt me leuk om van je te horen, wanneer ben je uitgerekend??

Groetjes Esther

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven