40-ers in Rotterdam
woensdag 26 maart 2014 om 21:46
Hola! Zijn er ook 40-ers in Rotterdam die af en toe wat leuks willen ondernemen? Filmpje pakken, wijntje drinken, high tea, lekker lunchen, picknick in het park etc etc? Ik ben vorig jaar 40 geworden, en bijna alle vriendinnen wonen of ver weg of zitten thuis met kids en mijn sociaal leven kakt in! Herkenbaar? Reageer!
vrijdag 28 maart 2014 om 13:44
Ook ik zoek nieuwe contacten in Rotterdam. Dus vandaar mijn reactie op jouw oproep. Ik ben een veertiger, woon in Rotterdam-Oost en door verhuizingen zijn mijn sociale contacten wat uitgedund. Ik ga graag op zaterdag naar de markt en ga ook graag naar rommelmarkten. Eens in de zoveel tijd ga ik zelf ook op een rommelmarkt staan. Maar dit alles is altijd leuker met z'n tweeen toch? Ik hoor het graag van je.
zondag 4 mei 2014 om 19:10
zondag 4 mei 2014 om 20:34
quote:hestina schreef op 04 mei 2014 @ 19:10:
Hoi dames,
Nog een dame hier uit omgeving Rdam. Ik ben ook op zoek naar een gezellige vrouwengroep om leuke dingen mee te doen en vriendschappen te sluiten.
Ik heb al aan Wiejos een pb gestuurd, maar weet niet of het is aangekomen. Ik ga het weer proberen.
ps.:ik ben trouwens 39 jaar oud
Hoi dames,
Nog een dame hier uit omgeving Rdam. Ik ben ook op zoek naar een gezellige vrouwengroep om leuke dingen mee te doen en vriendschappen te sluiten.
Ik heb al aan Wiejos een pb gestuurd, maar weet niet of het is aangekomen. Ik ga het weer proberen.
ps.:ik ben trouwens 39 jaar oud
Be yourself...