40-ers in Rotterdam

26-03-2014 21:46 48 berichten
Hola! Zijn er ook 40-ers in Rotterdam die af en toe wat leuks willen ondernemen? Filmpje pakken, wijntje drinken, high tea, lekker lunchen, picknick in het park etc etc? Ik ben vorig jaar 40 geworden, en bijna alle vriendinnen wonen of ver weg of zitten thuis met kids en mijn sociaal leven kakt in! Herkenbaar? Reageer!
Veertig tijgers? Succes.
39 mag ook :-)
ik wilde al zeggen begin eens bij Blijdorp!
Ook ik zoek nieuwe contacten in Rotterdam. Dus vandaar mijn reactie op jouw oproep. Ik ben een veertiger, woon in Rotterdam-Oost en door verhuizingen zijn mijn sociale contacten wat uitgedund. Ik ga graag op zaterdag naar de markt en ga ook graag naar rommelmarkten. Eens in de zoveel tijd ga ik zelf ook op een rommelmarkt staan. Maar dit alles is altijd leuker met z'n tweeen toch? Ik hoor het graag van je.
Ik gooi em maar weer even omhoog!
Alle reacties Link kopieren
Hihi,

Zijn alleenstaande moeders ook welkom??? of zoek je vrijgezelle dames, die altijd en spontaan kunnen afspreken
Nee hoor iedereen is welkom wat mij betreft!
Hebben jullie whatsapp? Stuur me anders een pb met je nummer dan maak ik een whatsapp groep en kunnen we iets afspreken?
Mag iemand van 37 ook of vind je dat te jong? :-)
Hoe meer zielen hoe meer vreugd wat mij betreft!
hoi wiejoes ik heb je prive berichtje gestuurd heb je het ontvangen? groetjes imen
Ja heb ik gezien! Thanks! Ladies, hebben jullie whatsapp? Stuur me dan een pb-tje dan maak ik een groep aan en kunnen we iets afspreken?
Ik gooi em nog een keer omhoog!
Hallo Wiejoes,

Ik heb je een priveberichtje gestuurd. Heb je het misschien ontvangen?

Groetjes Nan
Ik heb je een pb'tje gestuurd met mijn telefoonnummer!
If you can dream it, you can do it
Ja ontvangen!
Heb jij mijn pb ook ontvangen Wiejoes?

Groetjes Lotus
45 mag dat ook?

Zie er jonger uit hoor:)

Gr.
Be yourself...
Tuurlijk mag dat ook! Stuur je me een pb-tje met je telefoonnummer dan voeg ik je toe aan de whatsapp groep?
Heb pb gestuurdt wiejoes, binnen?

Gr.
Be yourself...
Hoi dames,

Nog een dame hier uit omgeving Rdam. Ik ben ook op zoek naar een gezellige vrouwengroep om leuke dingen mee te doen en vriendschappen te sluiten.

Ik heb al aan Wiejos een pb gestuurd, maar weet niet of het is aangekomen. Ik ga het weer proberen.

ps.:ik ben trouwens 39 jaar oud
quote:hestina schreef op 04 mei 2014 @ 19:10:

Hoi dames,

Nog een dame hier uit omgeving Rdam. Ik ben ook op zoek naar een gezellige vrouwengroep om leuke dingen mee te doen en vriendschappen te sluiten.

Ik heb al aan Wiejos een pb gestuurd, maar weet niet of het is aangekomen. Ik ga het weer proberen.

ps.:ik ben trouwens 39 jaar oud
Be yourself...
Hey

Ik heb ook bericht gestuurdt

En ook naar jou hestina...

Hoop op reactie

Gr.
Be yourself...
Hestina ik heb jouw berichtje niet gehad, Jooske heb ik aan de groep toegevoegd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven