bioscoop maatje zwolle e.o.

15-10-2015 17:36 13 berichten
Hallo allemaal,
anoniem_638f50cb2cbd4 wijzigde dit bericht op 17-10-2015 22:20
Reden: discussie werd zinloos
% gewijzigd
Je vrienden hebben nooit tijd om met je naar de film te gaan?
Alle reacties Link kopieren
Waarom ga je dan niet in je eentje? En waarom moet het een vrouw zijn?

Het komt nu op mij over alsof je er misschien wat meer vrouwelijk contact uit wil slepen dan alleen een bioscoopbezoekje, als je begrijpt wat ik bedoel.
Ga alleen zeg.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
...Ik ben op zoek naar een leuke gezellige dame die af en toe zin heeft om de bioscoop te bezoeken..

Het mogen dus geen leuke, gezellige, stoere mannen zijn.

Welk filmgenre wil jij met leuke dames dan in de bioscoop gaan zien?
- ga alleen

- ga met vrienden

- spreek af dat je om en om een film kiest. Jij kijkt zonder zeiken naar een romcom, volgende keer kijkt zij zonder morren naar Fast&Furious 87.
Ik ben niet op zoek naar meer.

Ik ben ondertussen 11 jaar samen met mijn vrouw en 2,5 jaar heel gelukkig getrouwd.

Ik kan nou eenmaal beter opschieten met vrouwen en bij mijn vrouw is dat precies andersom.

Wij vinden het zo bekrompen dat de maatschappij vriendschappen tussen mannen en vrouwen afkeuren.

ik had gehoopt dat de moderne vrouw toch iets ruimdenkerder zou zijn maar dat blijkt dus toch een illusie te zijn.
Ik ga heel graag met maatjes naar de bios. Ik ben nl meer van de Mad Max films dan van welke rom com dan ook.

Maar die maatjes heb ik al. Waarom moet jij op zoek op fora?
Mogen we dan ook eerst komen kennismaken met je vrouw?
@:gismo72

je bent van harte welkom.

@:saaaaar81

ik vind het lastig om "live" contact te leggen en dan zal

er nog sneller gedacht worden dat er meer achter zit.
Zijn er dan geen vriendinnen van je vrouw of vrienden die zin hebben om mee te gaan?

Waarom zou je denken dat contact leggen als man op deze manier beter zou lukken?

Nu zou een vrouw nl met een wildvreemde man 'zomaar' naar de bioscoop gaan. De meesten zullen daar toch echt wel wat achter zoeken.
quote:hurbie1980 schreef op 15 oktober 2015 @ 18:39:

Ik ben niet op zoek naar meer.

Ik ben ondertussen 11 jaar samen met mijn vrouw en 2,5 jaar heel gelukkig getrouwd.

Ik kan nou eenmaal beter opschieten met vrouwen en bij mijn vrouw is dat precies andersom.

Wij vinden het zo bekrompen dat de maatschappij vriendschappen tussen mannen en vrouwen afkeuren.

ik had gehoopt dat de moderne vrouw toch iets ruimdenkerder zou zijn maar dat blijkt dus toch een illusie te zijn.Ik keur helemaal geen man/vrouw vriendschappen af, ik heb zelf ook zat mannelijke vrienden (ongeveer 50/50). Het gaat er mij meer om dat het bij jou blijkbaar per se een vrouw moet zijn. Heb je al wel eens bedacht dat het nogal bekrompen van jezelf is dat je niet openstaat voor vriendschap met een man?
Je wil dus naar mannenfilms maar er moet wel een vrouw mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven