Chronisch zieke vriendinnen

01-03-2015 09:36 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey hallo iedereen,

lees veel oproepjes over meiden die vriendinnen zoeken voor activiteiten. Maar weinig over meiden die wel ontzettend graag zouden willen, maar dat dat om gezondheidsredenen wat lastiger ligt.

Zelf ben ik 23 en heb ik chronisch Lyme. Door mijn ziekte ben ik veel thuis en ontmoet ik weinig nieuwe mensen. Stappen zit er voor mij bijvoorbeeld niet in, begrip daarvoor is soms lastig te krijgen. Maar ik hou natuurlijk niet minder van gezelligheid dan een ander!

Er zijn vast meer meiden die in een gelijksoortige situatie zitten. Misschien is het leuk om in contact te komen met elkaar.
anoniem_220139 wijzigde dit bericht op 01-03-2015 09:36
Reden: oeps
% gewijzigd
Heel veel succes! Zet er voor de volledigheid even bij in welke omgeving je woont.
Al eens gekeken bij NMLK.nl? Daar worden ook spelletjesavonden bij iemand thuis georganiseerd, of film kijken. Kun je zelf ook organiseren.

Gezelligheid is niet enkel voorbehouden aan stappen hoor!

Succes!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Misschien kun je via de patiëntenvereniging in contact komen met leuke mensen. Niet dat je het dan over je ziekte moét hebben maar met elkaar afspreken om een leuk activiteitje te doen (drankje drinken, filmpje pakken, kort ergens een eenvoudig hapje eten) is vaak wel beter in te plannen omdat je elkaar qua beperkingen begrijpt.
Hallo

Ik wil graag reageren op je oproepje. Voor mij ligt het ook wat lastiger vanwege chronische vermoeidheid en pijn.

Ik zal wat over mezelf vertellen, ik ben 25 jaar en studeer momenteel nog. Hobbies zijn tekenen, fotografie, gamen, tv/series kijken

Ik hoor graag wat van je !
Bedankt voor de reacties, ik zal me in de tips verdiepen!

Purpleflower25, volgens mij heb je prive berichten nog niet aan staan? Als je dat doet kan ik je een berichtje sturen Of jij mij dat kan natuurlijk ook. Lijkt me leuk om in contact te komen met je.
Ik heb het nu aan gezet
Zou je mij een privéberichtje kunnen sturen misschien? Ik heb een aantal keer gecheckt maar het berichten knopje staat niet onder je avatar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven