Contact 30+ Omg. Breda
zondag 19 februari 2012 om 22:44
Hey hey Meiden,
Ik ben een vrouw van 30 jaar, woonachtig in Breda. Ik zoek nieuwe contact rond mij leeftijd om leuke dingen mee doen. Terrasje pakken, biosje, winkelen, dagjes weg, thee/koffie leuten, als we elkaar goed kennen volgend jaar carnaval vieren, uitgaan, sporten. Ik ben single. Ik hoop wat reactie op te doen waar leuke langdurige contacten uit voort komen.
Groetjes Greetje
Ik ben een vrouw van 30 jaar, woonachtig in Breda. Ik zoek nieuwe contact rond mij leeftijd om leuke dingen mee doen. Terrasje pakken, biosje, winkelen, dagjes weg, thee/koffie leuten, als we elkaar goed kennen volgend jaar carnaval vieren, uitgaan, sporten. Ik ben single. Ik hoop wat reactie op te doen waar leuke langdurige contacten uit voort komen.
Groetjes Greetje
vrijdag 24 februari 2012 om 15:40
Hoi Greetje,
het lijkt me leuk om te mailen!
M'n mailadres is smurfje_81@hotmail.nl
Ik ben 30 jr en woon in de buurt!
groetjes!
het lijkt me leuk om te mailen!
M'n mailadres is smurfje_81@hotmail.nl
Ik ben 30 jr en woon in de buurt!
groetjes!
zondag 26 februari 2012 om 01:33
Hoi,
ik ben Christel en ben 32 jaar. Ben opgegroeid in Brabant, maar heb de afgelopen 15 jaar in Maastricht gewoond. Ga binnenkort verhuizen naar Oosterhout. Erg spannend, aangezien ik hier bijna niemand ken. Wel heb ik mijn familie in de buurt wonen, maar wil toch graag een eigen vriendenkring opbouwen.
Ben voor veel dingen in zolang we gezellig kunnen kletsen en lachen!
Je kunt me mailen op christelverhoeven4@hotmail.com
ik ben Christel en ben 32 jaar. Ben opgegroeid in Brabant, maar heb de afgelopen 15 jaar in Maastricht gewoond. Ga binnenkort verhuizen naar Oosterhout. Erg spannend, aangezien ik hier bijna niemand ken. Wel heb ik mijn familie in de buurt wonen, maar wil toch graag een eigen vriendenkring opbouwen.
Ben voor veel dingen in zolang we gezellig kunnen kletsen en lachen!
Je kunt me mailen op christelverhoeven4@hotmail.com
donderdag 29 maart 2012 om 13:10
hoi hoi ik ween sinds 8 maanden in den bosch en zoek ook nieuwe vrienden groep ben 35 woon samen hou van gezellige dingen doen shoppen kletsen
wendawestenbrink@hotmail.com
groetjes
wendawestenbrink@hotmail.com
groetjes
donderdag 29 maart 2012 om 13:43
Geen 30+ maar wel 29 is dat een probleem? Ben ook niet single maar wel gezellig en ik hou ook nog van leuke dingen doen. Een vriendin van mij woont ook in Breda en met haar ga ik regelmatig daar stappen. Als je het leuk vind om te mailen is dit het adres schaapje1982@gmail.com
woensdag 18 april 2012 om 23:28
Hey dames,
Het is zo te zien een tijdje geleden dat ik gekeken naar mijn oproepje. Jullie kunnen me alsnog allemaal mailen op greetje1981@gmail.com en dan verder kennis maken. Ik hoor graag een reactie.
Groetjes Greetje
Het is zo te zien een tijdje geleden dat ik gekeken naar mijn oproepje. Jullie kunnen me alsnog allemaal mailen op greetje1981@gmail.com en dan verder kennis maken. Ik hoor graag een reactie.
Groetjes Greetje