Eetclub Haarlem

03-01-2015 17:44 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Wil jij ook graag nieuwe gezellige mensen leren kennen in Haarlem? Houd je van koken? Of vind je het leuk om een avondje te borrelen met een groepje meiden?

Mijn naam is Esther, 29 jaar oud en ik woon nu ruim 5 jaar in Haarlem. Ik zou het leuk vinden om met een aantal meiden (26-35 jaar) een eetclub te vormen. Het idee is om (bijvoorbeeld) eens in de 4 a 6 weken met elkaar een hapje te gaan eten in Haarlem of bij elkaar thuis. Een avondje borrelen met hapjes (in de stad of thuis) kan natuurlijk ook.

Niet dol op koken, maar hou je wel van lekker eten, borrelen, theeleuten of gezelligheid? Dan mag je ook gewoon reageren. Want wie weet kunnen we meer leuke dingen samen ondernemen.

Trefwoorden: nieuwe meiden leren kennen, vriendschap, gezelligheid, kletsen, koken, borrelen, HBO/WO, werkend, uitgaan, sociaal.

Tot snel?!

Groetjes Esther
Hey Esther,

Wat een leuk initiatief! Ik ben 27 jaar, woon inmiddels 2,5 jaar in Haarlem en wil mijn contacten uitbreiden in mijn mooie stad.😄

Ik werk/studeer en woon samen. In mijn vrije tijd zou ik het heerlijk vinden om dingen te ondernemen met wat meiden.

Zou ik hierbij kunnen aansluiten?

En hoe kunnen wij elkaar contacten?

Graag hoor ik van je!

Groetjes Hippetante
Het klinkt heel gezellig, alleen woon ik niet in Haarlem maar Hoofddorp, weet niet of dat evt een bezwaar zou zijn?
Hoi Esther,

Leuk idee, ik sluit graag aan!

Je kunt me een persoonlijk bericht sturen hier op viva.nl
Hoi Esther,

Lijkt me leuk! Ik ben 25 bijna 26. Hou van koken maar ook als er voor me gekookt wordt .

Ook gezellig een borreltje drinken is goed
Hoi Esther,

Ik verhuis begin juni naar Haarlem ivm mijn werk. Ik wil nu al wel aansluiten maar bij mij eten gaat pas lukken als ik verhuisd ben.

Groetjes,

Uggla
@joyce_p25 ik kan je helaas geen prive berichtje sturen, omdat je deze niet kan ontvangen. Heb je een email waar ik je op kan bereiken.

@mavelle, Haarlem is wel een pre :( sorry!

groetjes Esther
hey wat leuk

ik ben 27 jaar samenwonend in haarlem

ben graag in voor nieuwe contacten en leuke dingen ondernemen

kan ik me nog aansluiten

groetjes janine
Hey Janine,

Gezellig! Wij gaan binnen kort afspreken.

Je kan het beste Melkmeisje86 een Pb sturen.

Groetjes!
Hoi Esther,

Jouw oproepje is al van een tijdje geleden. Maar wellicht kan ik me nog aansluiten?

Ik ben Judith, 30 jaar en woon nu zo'n 6 jaar in Haarlem. Lijkt me leuk om wat meer meiden te leren kennen in mijn eigen stad die het ook leuk vinden om dingen samen te ondernemen. Zelf ben ik niet heel dol op koken, maar ik hou natuurlijk wel van gezelligheid.

Hoor ik snel wat van je/jullie?

Groetjes, Judith
Hoi Judith,

Je bent welkom om aan te sluiten.

Stuur mij een Pb met je nmr en ik voeg je aan de groep toe. We gaan vrijdag de 13de wat drinken om kennis te maken met elkaar.

Groetjes Suus
Hoi Esther,

Woon sinds 2 jaar in Haarlem en wil graag mijn sociale kring uitbreiden om gezellige dingen te gaan doen.

Ik kan mij helemaal vinden in jouw trefwoorden.

Fijne dag,

Paulien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven