flevoland, leuke meiden gezocht!!!

26-01-2010 18:56 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik wil graag een groepje gezellige meiden bij elkaar krijgen om een leuke vriendschap op te bouwen. Samen dingen ondernemen zoals een etentje, stappen, koffie leuten, crea bea vul maar iets in...... Ik ben 34 jaar jong, woon samen en wij hebben 4 kids!

Mis jij ook een leuke groep vriendinnen reageer dan NU!!!!

Tot gauw,

groetjes karin
Hoi Karin,

Leuke oproep! Ik ben 35, sinds 7 maanden moeder van een heel lief mannetje en zou ook graag nieuwe vriendschappen opbouwen. Ik woon ruim 4 jaar in Almere samen met man en sinds kort dus kind. Ik werk 3,5 dag per week en zou graag op vrije dagen/avonden leuke dingen ondernemen, maar mis nog wat gezellige contacten. Ben benieuwd of er nog meer reacties komen.

Groetjes Simone
hey simone,

bedankt voor je reaktie!

zit je toevallig op hyves? vind ik wat makkelijker en persoonlijker dan dit forum.

hoor graag van je,

groetjes karin
Hi Karin,

Op Hyves ben ik niet meer actief, maar je kunt me wel mailen: sproetnik at xs4all punt nl

En binnenkort (ben bezig met activeren ) MSN-en.

Tot gauw!

Groetjes Simone
Hallo Karin en Simone,

Ik woon bijna 6 jaar in Almere, moeder van een zoon van 2,5, maar nog niet zo heel veel contact hier.. Had zelf ook een topic geopend met mamma-vriendinnen in Almere gezocht, dat wil alleen nog niet zo heel erg lukken, wel reacties, maar helaas blijft het daar bij..

Lijk me leuk om wat te ondernemen, sta ook op hyves.. nou, graag jullie reacties, oja, ben 28 jaar en werk 3 dagen en wel een toe aan een verzetje!!;-)

groetjes Tamara
hoi tamara,

als het goed is heb ik je gevonden op hyves en je uitgenodigd, maar ja weet niet zeker of ik de goede tamara heb?? haha zie het wel op hyves!!

en simone jou heb ik een mailtje gestuurd, als het goed gegaan is!;-)

groetjes karin
hoi simone,

ik heb je 2x gemaild maar krijg geen respons!? misschien gaat er iets niet goed? als je dit leest laat dan van je horen aub.

groetjes karin
groetjes natalia
hoi natalia,

ik heb je een mailtje gestuurd!!

groetjes karin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven