gezocht contact
zondag 18 januari 2009 om 17:36
Graag kom ik in contact met dames 28-38 om leuke dingen te ondernemen. Regio Amsterdam en omgeving
Zoals: bioscoop, uiteten, stedentrips, shoppen, terrasje en om een goed gesprek te voeren.
Belangrijk vind ik: eerlijkheid, spontaniteit, ondernemend, verzorging en openheid.
Spreekt dit je aan, laat dan dmv een mailtje weten.
Zoals: bioscoop, uiteten, stedentrips, shoppen, terrasje en om een goed gesprek te voeren.
Belangrijk vind ik: eerlijkheid, spontaniteit, ondernemend, verzorging en openheid.
Spreekt dit je aan, laat dan dmv een mailtje weten.
zondag 25 januari 2009 om 02:21
hoi ben een meid van 29 jaar woon samen in amersfoort het lijk me leuk je beter te leren kennen hoop wat van je te horen op spring_star@live.nl groetjes
donderdag 29 januari 2009 om 06:42
Hoi Polish,
je oproepje spreekt me aan!
Ik zelf ben 30,samenwonend,en een zoontje van 15 maanden.Ik woon in Amsterdam.
Ik zoek iemand om gezellige dingen mee te ondernemen,uiteten,filmpje,uitgaan enz,maar ook met de kinderen vind ik leuk dingen mee te gaan doen,uitsapjes,ballorig enz...Weet niet of jezelf ook kinderen hebt?
Hoop graag tot horens,mn mailadres is lisahof79@hotmail.com
Gr.Lisa
je oproepje spreekt me aan!
Ik zelf ben 30,samenwonend,en een zoontje van 15 maanden.Ik woon in Amsterdam.
Ik zoek iemand om gezellige dingen mee te ondernemen,uiteten,filmpje,uitgaan enz,maar ook met de kinderen vind ik leuk dingen mee te gaan doen,uitsapjes,ballorig enz...Weet niet of jezelf ook kinderen hebt?
Hoop graag tot horens,mn mailadres is lisahof79@hotmail.com
Gr.Lisa