Gezocht: Hotelbon
woensdag 25 januari 2012 om 16:52
Dag vrouwen,
Ik zit in een moeilijke (drukke!) periode, waarbij ik hulp krijg.
Nu zegt mijn hele lichaam/geest dat ik RUST wil, haha.
Dus mijn vraag is, heeft iemand toevallig een niet al te dure hotelbon liggen (liefst met ontbijt vanwege mijn eigen financiele toestand).
Hoeft geen *** sterren hotel te zijn, desnoods een * hotel... Als ik maar lekker alleen ben, en even uit kan rusten.
(En verder zoek ik nog leuke uitstapjes voor mijn broertje en mij samen, efteling, walibi, zwemmen....)
Als iemand wat over heeft en het niet te duur is, dan hoop ik graag reacties!
Dan hoor ik wel wat jullie er voor willen hebben.
Dankjewel alvast!
Ik zit in een moeilijke (drukke!) periode, waarbij ik hulp krijg.
Nu zegt mijn hele lichaam/geest dat ik RUST wil, haha.
Dus mijn vraag is, heeft iemand toevallig een niet al te dure hotelbon liggen (liefst met ontbijt vanwege mijn eigen financiele toestand).
Hoeft geen *** sterren hotel te zijn, desnoods een * hotel... Als ik maar lekker alleen ben, en even uit kan rusten.
(En verder zoek ik nog leuke uitstapjes voor mijn broertje en mij samen, efteling, walibi, zwemmen....)
Als iemand wat over heeft en het niet te duur is, dan hoop ik graag reacties!
Dan hoor ik wel wat jullie er voor willen hebben.
Dankjewel alvast!
woensdag 25 januari 2012 om 16:56
www.vakantieveilingen.nl
www.hotelkamerveiling.nl
Laatst nog voor 40 euro (via hotelkamerveiling) met z'n 2-en een nacht in een Van der Valk hotel geslapen. Luxe! En echt een goddelijk ontbijt.
Uitstapjes bieden ze ook aan.
www.hotelkamerveiling.nl
Laatst nog voor 40 euro (via hotelkamerveiling) met z'n 2-en een nacht in een Van der Valk hotel geslapen. Luxe! En echt een goddelijk ontbijt.
Uitstapjes bieden ze ook aan.
woensdag 25 januari 2012 om 16:57