haakgroepje whatsapp

21-11-2015 18:16 14 berichten
Hallo Hallo!

Sinds een paar maanden ben ik begonnen met haken en ik vind het geweldig (ontspannend) om te doen. Ik ben dan ook op zoek naar mensen die dit ook leuk vinden. Inmiddels stalk ik namelijk mijn vriendinnen met mijn gehaak, maar zou het leuk vinden om met mensen die er ook mee bezig zijn een whatsapp groepje oid te hebben, voor tips en inspiratie enzo!
Er zijn toch volop facebookpagina's waar je volop inspiratie en tips op kunt doen? Ook kun je er vragen stellen en binnen een mum van tijd krijg je antwoord. Hier in de buurt in een leuke wolwinkel is er iedere week een haak-in avond. Misschien is er ook zoiets bij jou in de buurt.
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens op Ravelry. Bomvol patronen, inspiratie en groepen haak- en breifans.
Erg leuk. Wou je een PB sturen, maar dat heb je niet aanstaan. Mocht je interesse hebben, hoor ik het graag.
Ik vind zo'n WhatsApp groepje ook een leuk idee!

Pb mij maar voor mijn nummer als je er een gaat oprichten.
Ga eens naar een stitch n bitch. Even googlen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Al een tijdje bezig met haken maar alleen hele simpele dingen zoals pannenlappen, sjaals en granny squares. Appgroepje lijkt me leuk om inspiratie op te doen!
Leuk idee, ik heb ook wel interesse. De laatste 2 jaar ben ik veel met haken bezig.
Ik wil ook wel meedoen; kan wel wat inspiratie gebruiken
Ja leuk idee! Dit motiveert mij om er eindelijk eens mee te beginnen! Is er al een groep opgericht?
Oh wat een reacties allemaal! Ik weet niet hoe ik mijn privé berichten aan moet zetten, maar als iemand me daarmee kan helpen dan richt ik een groep op!

Leuk! Ik heb een dekentje gehaakt en een varkentje. Ik wil graag een zit hangmat maken, maar zoek nog een goed patroon.
Ik kan nu berichten ontvangen volgens mij! Wie geïnteresseerd is kan zijn nummer sturen, dan maak ik de app groep aan 😁
Gedaan tot in de groep allemaal!
Ik heb ook een privé bericht gestuurd met mijn telefoonnummer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven