Kletsgroepje 040 e.o.

10-04-2009 09:55 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kletsgroepje voor iedereen die in omgeving 040 woont (of daar iets mee heeft).

Is niet zozeer bedoeld om directe contacten hieruit op te doen, maar meer om eerst hier elkaar een beetje te leren kennen.
present! kom er vandaan
gezellig

woon je er nu nog steeds? in eindhoven zelf?

heerlijk weer nu overigens!
Ik kom er binnenkort wonen
samenwonen? alleen wonen? en met welke reden; nieuwe baan, partner, studie?

alvast: welkom

eindhoven is niet echt een mooie stad als den bosch ofzo, maar er is wel altijd wat te doen, omdat het zo groot is!
Ik kom er samenwonen (dit wordt ons eerste huis samen). Voor mijn werk ben ik al eerder richting het zuiden gekomen.

Begin Eindhoven nu een beetje te kennen. Het is inderdaad geen Den Bosch of Utrecht maar er is wel veel te doen en te zien. Plus ik ben dol op theater, lekker eten en film en dat lukt in Eindhoven en omgeving best aardig denk ik.
Ik heb daar in elk geval nooit problemen mee gehad We hebben hier qua cult genoeg; festivals, theater, cultbioscopen, cke, (pop)podia- echt vanalles!

Ook vind ik dat je er erg lekker kunt eten en lekker op het terrasje kunt zitten op een dag als vandaag.

Je vriend komt uit Eindhoven? Waar kom je zelf vandaan?
Nee, hij komt uit het Noorden maar woont in Limburg. Ik kom uit de Betuwe vandaan.
Waarom dan Eindhoven?
Ik woon nu ruim een jaar weer in eindhoven. Ben er net mama geworden, en woon samen met mijn partner en zoontje, vind eindhoven dé stad voor mij, en zou nergens anders willen wonen
Ik vind het echt heel leuk dat je zo positief bent over Eindhoven Ik heb er ook altijd graag gewoond.

Ben 5 jaar geleden naar Breda verhuisd (ivm studie), waar ik me ook heel erg thuis voelde, maar sinds vorig jaar toch weer terug in Eindhoven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven