Koninginnedag Rotterdam?

29-04-2009 10:36 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden,

Ik ben een 31 jarige vlotte meid uit de buurt van Rotterdam. Na een rotte periode heb ik me voorgenomen om weer heerlijk van het leven en de aankomende zomer te gaan genieten en ik heb dus eigenlijk wel zin om heerlijk "ouderwets" Koningendag te gaan vieren en lekker te gaan feesten (b.v. bij de Erasmusbrug?) of gezellig een beetje rond te wandelen en een terrasje te pakken?

Jammer genoeg hebben bijna al mijn vriendinnen een vriend/man, zijn zwanger of hebben kinderen dus al andere plannen of moeten werken; dus ik vroeg me af of hier misschien gezellige meiden zijn waarmee we een leuk groepje zouden kunnen vormen?

Ik weet dat het erg kort dag is, maar wie weet?!!!!

Groetjes,

Nicole
hi nicole,

je mag mee naar amsterdam, daar ga ik heen als aanhang van mijn zusje en een groepje van haar vriendinnen, maar er kan altijd iemand mee.

ik ga vanuit den haag, waar ik vanavond ook de nach vier (als je wil mag je mee, en zelf blijven pitten moet je wel zelf spulletjes meenemen (er blijven namelijk al 7 meiden pitten)

lijkt me gezellig

ps, ik ben 25 (maar morgen 26) en mijn zusje is wel iets jonger maar reuze gezellig.
Hé, dat klinkt ook wel erg gezellig!!! Ik moet alleen wel tot negen uur vanavond werken en eer dat ik dan thuis mijn spullen ed op heb gehaald en in Den Haag ben zijn jullie misschien al de Nach aan het vieren?
dat denk ik wel, dat weet ik eigenlijk wel zeker.

Maar er lopen wel meer mensen rond met een rugzak daar hoor, dus als je dat geen probleem vind kunnen we nummers uitwisselen en elkaar in de stad ontmoeten.
Mocht ik verder hier van niemand meer wat horen dan lijkt het me wel heel gezellig ja!!

Alleen moeten we dan voor evt vanavond even kijken hoe of wat.

Moet ik je toevoegen aan mijn contactpersonen om je een prive berichtje te kunnen sturen? Ik weet niet zo goed hoe het hier werkt namelijk....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven