Leesclub Arnhem

25-06-2012 14:34 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

wie heeft er zin om aan te sluiten bij een nieuw op te starten leesclub in Arnhem?

Het idee is om met 6 tot 8 personen eens per (ongeveer) 6 weken bij elkaar te komen. We kiezen om de beurt een boek dat we lezen en vervolgens samen bespreken.

De bijeenkomsten zullen plaatsvinden in een café in Arnhem zodat iedereen voor zichzelf kan besluiten hoe laat het wordt.

Ik zie graag reacties verschijnen,

groeten van Lieke
Dag Lieke,

Ik heb wel interesse in een leesclub,

ik weet niet of je al wat meer reacties hebt ontvangen maar als het gaat starten zou ik wel willen aansluiten,

Ben wel benieuwd welke avond gekozen wordt, of gaat dat rouleren?

Ik hoor graag terug,

Groet Neeltje
x
.
dubbelvla, -------
.
dubbelvla, je hebt mail...
Hoi! Kan deze boekenwurm zich nog aansluiten?
Gebakje21, ik kan niet reageren op jouw oproepje.... Ik snap er niets van. Maar ik ben zo slim geweest om de mail rond te sturen maar niet naar mijzelf (voor het afspreken). Zodra er een reactie is voeg ik jou direct toe aan de mail.
Hoi Neeltje,

leuk dat je aan wilt sluiten. Ik geef je graag wat meer informatie, op welk emailadres mag dat?

Groeten van Lieke
Dag Lieke,

Ik heb je een vriendsschapsverzoek gestuurd, ik weet niet exact hoe het werkt maar ik las namelijk dat je via die weg ook je mailadressen kunt uitwisselen.

Groet Neeltje
Hoi Lieke,

Ik heb wel interesse in de leesclub. Is er nog plek voor mij? Waar komen jullie samen en wanneer begint het? Kan je me wat meer informatie sturen?

Groet,

Sylvia

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven