Leesclub Delft

18-01-2022 10:30 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woon je in Delft of Delfgauw, ben je tussen de 30 en 50 jaar oud, en lees en bespreek je graag literatuur? Kom dan bij onze leesclub!
Vanwege verhuizingen zijn we nog maar met z'n vieren, en we willen graag twee nieuwe leden erbij. Eens in de zes weken komen we op zondagmiddag bij elkaar (bij een van de leden thuis, als de maatregelen het toestaan, anders videobellen we) om een boek te bespreken. We lezen Nederlandse en vertaalde literatuur. Wat boeken die we het afgelopen jaar besproken hebben: De terugkeer (Esther Gerritsen), Klara en de zon (Kazuo Ishiguro), Vallen is als vliegen (Manon Uphoff) en Zwarte schuur (Oek de Jong). De keuze van het boek gaat in overleg en om de beurt bereiden we de bijeenkomst voor. Naast het bespreken van het boek is het ook gewoon gezellig, en hebben we altijd een hapje & drankje erbij. Heb je interesse, stuur dan een berichtje!
Alle reacties Link kopieren
Onze plaatselijke bibliotheek helpt leesclubs en hun leden
Misschien kun je een oproepje doen?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt! We hebben er al een briefje opgehangen een keer, maar helaas geen reactie. Ze doen wel iets met leesclubs, maar dat is dan echt via de bieb georganiseerd.
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi, ik ben 23 jaar oud maar heb wel interesse! Zou je mij misschien even een privé berichtje kunnen sturen? Ik krijg het nog even niet voor elkaar (ik denk ivm het nieuwe account).
kbacker wijzigde dit bericht op 22-01-2022 13:26
37.59% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven