Leuke, gezellige vriendin gezocht in de omgeving Enschede!

05-07-2009 14:14 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik zou het leuk vinden om wat gezellige nieuwe meiden te leren kennen.. Ik heb een paar goede en leuke vriendinnen, maar toch zou ik het fijn vinden wat nieuwe mensen in mijn vriendenkring te hebben.. Sinds een paar maanden ben ik weer vrijgezel na een relatie van 3,5 jaar en ik merk gewoon dat ik fijn vind om veel met vriendinnen af te spreken en gezellige dingen te doen.

Ik woon in Enschede, wordt volgende maand 23 jaar. Ik ga nog naar school, na de zomervakantie begin in aan mijn derde jaar van een HBO-opleiding aan het Saxion in Enschede.

Wat ik verder graag doe is veel met vriendinnen afspreken, gezellig een terrasje pakken, naar de bioscoop, lekker ergens wat eten, af en toe een keertje stappen.. Met dit weer vind ik het ook heerlijk om lekker een dagje naar het strand te rijden of ergens te gaan zwemmen. Ik ben gek op reizen, lekker weekendjes weg naar een leuke stad, strandvakanties maar ook wel wat zien. In augustus ga ik 2 weken naar Mexico (als dat allemaal goed gaat! )

Als jij ook iemand zoekt om af en toe mee af te spreken en leuke dingen te doen, ik ben altijd in voor spontane dingen..

Wie weet onstaat er een goede vriendschap

Misschien tot gauw!

Liefs, Mandy
Hoi Mandy!

Ik zie dat je nog helemaal geen reacties gehad hebt, maar bij deze de eerste!

Ik ben 25 en woon samen met mijn vriend in Enschede.

In september begin ik met een nieuwe opleiding op het Saxion in Enschede, dus ik denk dat ik dan wel tijd zal hebben voor terrasjes, bioscoopjes en andere gezellige dingen met vriendinnen!

Ik heb wel een paar goede vriendinnnen, mijn zusje, maar die woont in nijmegen en een andere vriendin die ik al mijn hele leven ken, maar zij werkt overdag en heeft ook een druk sociaal leven... Ik zou het dus leuk vinden om er een paar vriendinnen bij te krijgen om spontaan wat mee af te kunnen spreken!

Verder kan ik van mezelf zeggen dat ik wel sportief ben. Ik sport zo'n 4 a 5 keer in de week. 1 keer tennisles, en ik skeeler graag (20 km per keer) en ik ben het hardlopen aan het opbouwen. (10 km per keer, maar nu nog meer wandelen dan rennen.) Ook ben ik lid van de sportschool, voor het geval dat het echt te slecht weer is om buiten te sporten.

Ik hoop van je te horen!

liefs Yessica
Hey Yessica!

Leuk dat je een berichtje stuurt! Ik heb in september als het goed is maar 1 dag per week les, dus dan heb ik ook zeker tijd om gezellige dingen te doen!

Heb je hyves? Kan ik je ff toevoegen..

Spreek je snel!

Xx Mandy
Hey,

als het goed is heb je een prive berichtje

xx Yessica
Hey Meiden,

Ik ben 23 jaar en woon in Almelo, maar werk in Enschede.

Zou het leuk vinden mijn vriendschappen uit te breiden.

Ik houd van lezen, sporten, winkelen, uit gaan, terrasje pakken, filmpje kijken etc.

Wil je meer over mij weten mail me dan!

kittycat15@live.nl
Hey meid!

Leuk dat je reageert! Ik heb je een mail gestuurd..

Liefs Mandy
Hey meid!

Leuk dat je reageert! Ik heb je een mail gestuurd..

Liefs Mandy
Hey Mandy (en anderen)

Ik ben Kyra, 19 jaar en woon samen met mijn vriend in Enschede. Ik begin volgend jaar ook aan mijn 3e studiejaar op Saxion en ben eigenlijk op zoek naar een paar vriendinnen.

Ik heb hiervoor in Almelo gewoond en mijn vriendinnen wonen daar nog steeds en ik merk dat het lastiger is om zo spontaan dingen te doen.

als je het leuk vind stuur me een berichtje: ikkiki@hotmail.com
Hey ladies!

Ik woon net een maandje in Enschede en wil graag wat leuke mensen hier leren kennen! Wat een toeval dat ik jullie berichtjes tegenkom! Kan ik "meedoen" ?! Ik hoop van jullie te horen!!

Groetjes!!
Hey Manoo!

Ik had je een prive-berichtje willen sturen maar ik ben er gewoon nog steeds niet achter hoe dat gaat!! Erg he? Zal vast heel simpel zijn maar goed, haha.. Ik geef je mijn emailadres wel, kun je me daar even op mailen, is wat makkelijker praten..:

mandy_te@hotmail.com

Ik hoor wel van je!

Liefs Mandy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven