leuke, jonge moeders Oss eo gezocht!

11-10-2010 16:45 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!

Ik ben sinds 5 maanden moeder van een super lieve zoon! In mijn omgeving ken ik helaas niet zo heel veel jonger moeders. Graag kom ik in contact met meiden die net als ik dus moeder zijn en gezellig contact zoeken voor koffie/thee/borrel etc.

Ik ben 26 jaar, net klaar met mijn HBO opleiding en nog opzoek naar passend werk. Ik kook graag, lees, wandel (met de kleine), sport (omdat het moet), ben niet vies van een wijntje en vind winkelen geen vervelende bezigheid (mijn portomonee wel..)

Verders ben ik geinteresseerd in politiek, baby/kids stuff en bagger tv als GTST.

Spreekt dit je wel aan dan hoor 'k 't graag!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hoi,

Wat een leuk berichtje!

Ik ben Laura en sinds 7,5 maand de mama van Sven. Ik ben 22 en nog aan het afstuderen van mijn hbo opleiding. Eind van dit schooljaar hoop ik mijn diploma te krijgen.

Ik ga net als jij graag wandelen, ben ik niet vies van een wijntje en ga ik graag even naar de stad.

Ik praat graag over kinderen en baby's en kijk naar slechte programma's als GTST en eigen huis en tuin. Daarnaast houdt het werken op een VMBO school me erg bezig.

Mijn schoonzus tipte me op jou berichtje, vandaar dat ik me nog maar net heb aangemeld op het forum. Ik vind het moeilijk om in contact te komen met andere jonge moeders. Van mijn vriendinnen ben ik (uiteraard) de eerste.

Het lijkt me leuk om in contact te komen!

Groetjes,

Laura

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven