leuke meiden gezocht
zaterdag 2 oktober 2010 om 00:59
hallllooooo
ik ben carla 26 jaar moeder van een dochter van 7 met een leuke (soms saaie vriend) en een leuke hond.
het is voor mij wat vreemd hier een oproepje te plaatsen omdat ik van mezelf niet heel goed ben in contacten onderhouden tot mijn spijt.
ik weet ook niet goed wat ik hier moet schrijven maar goed ga mijn best doen om goed te formuleren waarom ik deze ad zet.
ik heb natuurlijk vriendinnen ben gelukkig niet compleet vriendloos
de ene is een huismus (waar ik een voorbeeld aan kan nemen)
de andere is mama net als ik
weer een andere wil alleen feesten en leven in het nu.
ik heb dus niet echt het totaal pakket,niet dat ik opzoek ben naar perfecte mensen die precies op mij aansluiten want dat bestaat bijna niet.
ook heb ik last van paniek aanvallen waardoor ik moeilijk contact maak met mensen (mits ik een drankje op heb haha)
en nu wat zoek ik eigenlijk?
ik zoek leuke meiden,leeftijd,uiterlijk,niveau doet er allemaal niet toe
wat ik wel belangrijk vindt zijn meiden die net als ik open minded zijn,en waarmee je dus over alles kan praten
meiden die serieus zijn en in voor een grap,
meiden die houden van een leuke stap avond met lol en een drankje
maar tergelijkertijd ook op de bank met een bak chips en een slechte film op de bank kunnen zitten.
ik zoek een iemand waarmee ik 1x per jaar op vakantie te gaan hou enorm van reizen al is het soms moeilijk vanwege mijn paniekaanvallen
verder weet ik vrij weinig te schrijven dit was het zon beetje
hoop dat het iemand aanspreekt
groetjes
ik ben carla 26 jaar moeder van een dochter van 7 met een leuke (soms saaie vriend) en een leuke hond.
het is voor mij wat vreemd hier een oproepje te plaatsen omdat ik van mezelf niet heel goed ben in contacten onderhouden tot mijn spijt.
ik weet ook niet goed wat ik hier moet schrijven maar goed ga mijn best doen om goed te formuleren waarom ik deze ad zet.
ik heb natuurlijk vriendinnen ben gelukkig niet compleet vriendloos
de ene is een huismus (waar ik een voorbeeld aan kan nemen)
de andere is mama net als ik
weer een andere wil alleen feesten en leven in het nu.
ik heb dus niet echt het totaal pakket,niet dat ik opzoek ben naar perfecte mensen die precies op mij aansluiten want dat bestaat bijna niet.
ook heb ik last van paniek aanvallen waardoor ik moeilijk contact maak met mensen (mits ik een drankje op heb haha)
en nu wat zoek ik eigenlijk?
ik zoek leuke meiden,leeftijd,uiterlijk,niveau doet er allemaal niet toe
wat ik wel belangrijk vindt zijn meiden die net als ik open minded zijn,en waarmee je dus over alles kan praten
meiden die serieus zijn en in voor een grap,
meiden die houden van een leuke stap avond met lol en een drankje
maar tergelijkertijd ook op de bank met een bak chips en een slechte film op de bank kunnen zitten.
ik zoek een iemand waarmee ik 1x per jaar op vakantie te gaan hou enorm van reizen al is het soms moeilijk vanwege mijn paniekaanvallen
verder weet ik vrij weinig te schrijven dit was het zon beetje
hoop dat het iemand aanspreekt
groetjes
liever sprijt van iets dat je gedaan hebt,dan spijt hebben van iets dat je niet gedaan hebt