Leuke meiden omgeving Breda

16-11-2013 23:02 3 berichten
Ik ben niet heel actief hier, maar dit wilde ik toch maar eens proberen.

Ik ben een 21jarige studente wonend in Breda. Heb op zich best veel vriendinnen, maar merk dat de vriendinnen van de middelbare school niet echt meer bij me passen en alle vrienden die ik later heb leren kennen zijn verspreid door het hele land gaan worden. Ben daarom op zoek naar wat meiden tussen de 19-27 jaar om gewoon eens op mijn fiets te kunnen springen om wat te gaan drinken.

Ik woon zelf vlakbij het centrum, met een goede vriendin van 24 en een ander huisgenootje. Ik zit in het tweede jaar van de pabo na hiervoor in Amsterdam te hebben gestudeerd. Ik merk dat ik via mijn studie niet echt vriendschappen op ga bouwen, omdat de meeste meiden wat jonger zijn en nog thuis wonen. Via mijn bijbaantje in een boekenwinkel gaat het ook niet lukken, omdat mijn collega's allemaal rond mijn moeders leeftijd zijn. En studentenverenigingen zijn niet mijn ding. Vandaar dat ik het op een wat andere manier probeer.

Ik ben extravert, soms ietwat druk, maar wel lief. Ik houd van lekker koken, feestjes en festivals, uitgaan (maar niet op bij de typische studentenkroegen dus heb nu helaas weinig keuze) rommelmarkten, in de zomer picknicken in het park met een fles wijn, films en hardlopen.

Mocht iemand dit aanspreken, kun je mailen naar: ohyellowfish@hotmail.nl

Ik hoop op leuke reacties!
Alle reacties Link kopieren
22 uit Tilburg, wellicht een beetje ver op de fiets?
Maakt niet uit, meeste van mijn vriendinnen wonen ook in Tilburg en prima te doen met de trein ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven