Leuke meiden uit Boxmeer

26-06-2012 19:43 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leuke meiden gezocht uit Boxmeer om samen gezellige dingen te ondernemen.

Mijn hobby's zijn: koken, bakken, dagjes uit, sauna, theater, musicals, cabaret, uit eten, op terras zitten, wandelen in het bos of over het strand. Ik ben trouwens 26 jaar.
Hoi Zonnetje,

Ik zie nu net je oproepje staan en vind het een erg leuk initiatief van je! Zelf woon ik niet in Boxmeer, maar sinds een aantal maanden in Groesbeek. Ik ken in de omgeving niet zo heel veel mensen en zou het erg leuk vinden om wat mensen te leren kennen. Qua afstand is het wel redelijk in de buurt als je eigen vervoer hebt. Ik hoop dat het voor jou geen probleem is.

Wat betreft hobby's kan ik me aardig bij je aansluiten, naast die leuke "vriendinnen-dingen" vind ik het ook heerlijk om een filmpje te kijken, gewoon lekker een bakkie koffie of thee drinken en kletsen, muziek te luisteren of gezelschapsspelletjes te doen.

Hooor graag van je!!

Groetjes
Wat een leuke reactie, alleen is het een hele rot verbinding met de trein en bus om in Groesbeek te komen. Ik heb dus geen eigen vervoer. Wel erg jammer, wat je spreekt me wel erg aan.quote:sinterklaaskindje schreef op 28 juni 2012 @ 23:07:

Hoi Zonnetje,

Ik zie nu net je oproepje staan en vind het een erg leuk initiatief van je! Zelf woon ik niet in Boxmeer, maar sinds een aantal maanden in Groesbeek. Ik ken in de omgeving niet zo heel veel mensen en zou het erg leuk vinden om wat mensen te leren kennen. Qua afstand is het wel redelijk in de buurt als je eigen vervoer hebt. Ik hoop dat het voor jou geen probleem is.

Wat betreft hobby's kan ik me aardig bij je aansluiten, naast die leuke "vriendinnen-dingen" vind ik het ook heerlijk om een filmpje te kijken, gewoon lekker een bakkie koffie of thee drinken en kletsen, muziek te luisteren of gezelschapsspelletjes te doen.

Hooor graag van je!!

Groetjes
Hoi Zonnetje,

Ik kom ook uit Boxmeer, en ik ben ook wel op zoek naar gezellig contact.

Wat is je leeftijd? Wat is je echte naam?

Groetjes,

Daniella

(37 jaar en happy single)
hee ik woon net in oeffelt samen met mijn vriend en zoek ook nog leuke contacten ben 24 jaar en hou van shoppen uitgaan borrele films kijke girly stuff :D en lekker kletse wandele.. etc iemand intresse haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven