leuke mensen gezocht utrecht, bithoven en omgeving!

10-10-2009 21:48 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, Hoi!

ik ben een spontane, gezellige meid van 25 jaar, die gaat verhuizen naar bilthoven, vlakbij utrecht. Zelf werk ik er al 2 jaar in de buurt, maar ken er nog steeds niet veel mensen. Omdat ik graag met vriendinnen en leuke mensen afspreek en het leuk vind om te stappen, wat te gaan drinken, te kletsen etc, zoek ik meiden die ook in utrecht of omgeving wonen en die het leuk lijkt om met me in contact te komen. Mijn vriendinnen wonen nog allemaal verspreidt over nederland, en het lijkt me leuk om wat meer contacten in de buurt te hebben.

Ik hou van naast een lolletje ook van lekker kletsen, dansen, creatief bezig zijn etc.

Lijkt het je wat?

Dan hoop ik hier van je te horen.

Of je mag je me evt mailen op het volgende adres;

whopper25@hotmail.com

Ik hoop wat van je te horen!

Liefs
up
He whopper23,

Ik ben zelf ook 25 jaar en ik woon in Woerden. Ik zat je berichtje te lezen en zag dat je van dansen hield en creatief bezig zijn. En ben heel benieuwd van wat voor soort dansen je houdt en welke muziek? En hoe je zoal creatief bezig bent??

Groetjes
hoi, goldy,

ik ga graag naar clubs ed. bij het uitgaan, en dan vind ik het echt heerlijk om te dansen. Mijn creatieve bezigheden; tja ben afgestudeerd aan de kunstacademie en werkzaam als docente handvaardigheid en tekenen, dus het is naast mijn hobby ook mijn beroep. .

En jij, ook creatieve bezigheden? Bevalt het wonen in Woerden je?

groetjes
Hey goldy en whopper23,

Ik ben 26 jaar en woon in Maarssen. Ik werk in Utrecht. Het is altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen en de vriendinnengroep uit te breiden.

Ik ga graag ook ergens wat drinken, eten of gewoon gezellig kletsen met elkaar.

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven