Leuke vriendinnen gevraagd!
zaterdag 19 februari 2011 om 21:28
Gezocht gezellige meiden tussen de 24 en 33jr om eens in de maand of vaker met z'n allen gezellig te koken,shoppen of op stap gaan,bioscoopje doen etc.
Ik ben 26jr,geboren in Brazilie,alleenstaande moeder van een lief ventje,werk op een juridische afdeling en binnenkort ook als freelancer.
Ik hou van fashion,lekker koken en eten,love thai food!,enorme fan van Kings of Leon om maar wat om te noemen,vrolijk,enthousiast,gezellig en een doorzetter.
Toch mis ik iets,en door een relatiebreuk verhuizing naar een andere stad en alles wat er bij komt kijken niet echt de mogelijkheid gehad om opnieuw leuke en interessante mensen te ontmoeten en vriendschappen op te bouwen.Dus bij deze,kun je je hier invinden of vind jij het net als ik gewoon leuk om nieuwe mensen te ontmoeten reageer gewoon!
X
Ik ben 26jr,geboren in Brazilie,alleenstaande moeder van een lief ventje,werk op een juridische afdeling en binnenkort ook als freelancer.
Ik hou van fashion,lekker koken en eten,love thai food!,enorme fan van Kings of Leon om maar wat om te noemen,vrolijk,enthousiast,gezellig en een doorzetter.
Toch mis ik iets,en door een relatiebreuk verhuizing naar een andere stad en alles wat er bij komt kijken niet echt de mogelijkheid gehad om opnieuw leuke en interessante mensen te ontmoeten en vriendschappen op te bouwen.Dus bij deze,kun je je hier invinden of vind jij het net als ik gewoon leuk om nieuwe mensen te ontmoeten reageer gewoon!
X
zaterdag 19 februari 2011 om 22:58
maandag 21 februari 2011 om 11:07
hai carmen en ashley!
ik ben 27 en woon in amsterdam
het lijkt me leuk om nieuwe mensen en vriendschappen op te bouwen
koken vind ik heel leuk, ik kan het alleen niet zo goed...
maar sta er altijd voor open om het te leren hahaha
en dat tegelijkertijd met kings of leon - use somebody gaat dat helemaal goedkomen
groetjes
ik ben 27 en woon in amsterdam
het lijkt me leuk om nieuwe mensen en vriendschappen op te bouwen
koken vind ik heel leuk, ik kan het alleen niet zo goed...
maar sta er altijd voor open om het te leren hahaha
en dat tegelijkertijd met kings of leon - use somebody gaat dat helemaal goedkomen
groetjes