Leuke vriendinnen gevraagd!

19-02-2011 21:28 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gezocht gezellige meiden tussen de 24 en 33jr om eens in de maand of vaker met z'n allen gezellig te koken,shoppen of op stap gaan,bioscoopje doen etc.

Ik ben 26jr,geboren in Brazilie,alleenstaande moeder van een lief ventje,werk op een juridische afdeling en binnenkort ook als freelancer.

Ik hou van fashion,lekker koken en eten,love thai food!,enorme fan van Kings of Leon om maar wat om te noemen,vrolijk,enthousiast,gezellig en een doorzetter.

Toch mis ik iets,en door een relatiebreuk verhuizing naar een andere stad en alles wat er bij komt kijken niet echt de mogelijkheid gehad om opnieuw leuke en interessante mensen te ontmoeten en vriendschappen op te bouwen.Dus bij deze,kun je je hier invinden of vind jij het net als ik gewoon leuk om nieuwe mensen te ontmoeten reageer gewoon!

X
Hoi Carmen,

Ook ik ben op zoek naar nieuwe vrienden.

Ben door een angststoornis niet echt in voor dingen in het openbaar, maar je zegt dat je ook van koken houdt. En fashion..ik ook. Weet niet in welk deel van het land je woont?

Zelf ben ik 27, spontaan, en hou ik van gezelligheid!

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
hai carmen en ashley!

ik ben 27 en woon in amsterdam

het lijkt me leuk om nieuwe mensen en vriendschappen op te bouwen :-)

koken vind ik heel leuk, ik kan het alleen niet zo goed...

maar sta er altijd voor open om het te leren hahaha

en dat tegelijkertijd met kings of leon - use somebody gaat dat helemaal goedkomen

groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven