logeerbuikje

16-03-2014 12:55 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Op mijn 16e heb ik te horen gekregen dat ik het mrk syndroom heb. Dat houdt in dat je zonder baarmoeder geboren bent en dat je vagina niet helemaal de juiste diepte heeft. (Gelukkig heb ik wel mijn eigen eierstokken, dus hoogtechnologisch draagmoederschap zou kunnen)

Dit kwam erg hard aan, want mijn grootste wens is om moeder te worden!

Ik (21) woon samen in een leuk huis met mijn vriend (23), een hond en een kat. We zijn dolgelukkig samen . Het enige wat mist is een kind.

Ik heb in mijn familie niemand die draagmoeder zou kunnen zijn. En mijn vriend ook niemand.We zijn naar de gynaecoloog geweest maar ze zegt dat we zelf een draagmoeder moeten vinden.

Aangezien dit best lang kan duren voordat we een draagmoeder gevonden hebben (als dat überhaupt ooit gaat lukken) .En we nu nog jong zijn beginnen we nu al met zoeken naar een draagmoeder die voor ons een logeerbuikje heeft!

Niet geschoten is altijd mis he..

Is er iemand die ons beter wil leren kennen die open staat voor (hoogtechnologisch)draagmoederschap. En die onze reddende engel wil zijn?

Ik weet dat de kans heel klein is dat ik een draagmoeder via Internet kan vinden.. maar heb niet veel andere opties!
Ik begrijp niet waarom je op je 21e al een kind "mist". Je bent amper begonnen in je volwassen leven. Ik snap wel dat je bezig bent met de vraag die in de toekomst mogelijk zou kunnen spelen. Lezen over de kwestie, gesprekken met ervaringsdeskundigen etc. lijken me allemaal veel meer voor de hand liggen dan op je 21 via het VF op zoek gaan naar een draagmoeder.
Waarschijnlijk gaan mensen op het forum je er op aanspreken dat je geen oproepjes mag doen hier. Misschien kun je je openingspost wijzigen en mensen vragen naar ervaringen over hoe anderen aan een draagmoeder zijn gekomen.
Sorry, te oud.

Was alleen heel nieuwsgierig naar wat een logeerbuikje was.

Succes met zoeken. Het komt vast wel goed.

Adoptie is misschien ook wel een mogelijkheid.
odi et amo
Iemand kan pas draagmoeder zijn als de eigen kinderwens vervuld is. Dan ben je meestal op een leeftijd dat je een 21 jarige te jong vindt om moeder te worden.

Over een paar jaar maak je dus meer kans om iemand te vinden.

Al blijft het natuurlijk lastig want helaas voor jou zullen er maar weinig mensen zijn die dit zouden willen. Je vraagt nogal wat van iemand.

Ik snap dat je zelf graag kinderen wil en ik snap dat je er jonger mee bezig bent dan gemiddeld omdat een ander kan zeggen oh dat zie ik later wel en jij gewoon afhankelijk bent van een ander.

Denk je trouwens niet dat je in het buitenland makkelijker iemand kan vinden?
Indien je googled op draagmoeder dan vind je allemaal website die relevant zijn.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wat Meds dus zegt. Ik snap dat dit een belangrijke vraag voor later is, maar waarom op zo een jonge leeftijd zo intensief bezig zijn met het moederschap? Als ik al ooit draagmoeder zou willen zijn, zal dat niet voor een 21jarige zijn.
Ik vind 21 helemaal niet te jong om moeder te worden, verstandig juist om nu al de mogelijkheden te onderzoeken. Als TO dat pas op haar 32ste mee zou beginnen is ze wellicht te laat.

Anyway, ik ben denk ik te oud (37), ik had ook al gedacht om eicellen te doneren, maar daar was ik ook al te oud voor.
Omdat ik als ik kinderen kon krijgen nu zelf ook al bezig zou gaan met kinderen krijgen.Te jong? Iedereen begint op een andere leeftijd aan kinderen dus ik vind niet dat je dat zo kan zien. En aangezien het zo lang kan duren de hele procedure van draagmoederschap beginnen we nu al met zoeken. Dat betekent dus niet dat we nu direct kinderen willen maar in de toekomst. Het gaat helaas niet 123 bij ons. Als het zou kunnen had ik het graag al gewild.

Vandaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven