Mensen uit Emmeloord?

06-09-2009 19:22 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, Ik woon sinds 2 maanden in Emmeloord samen met mijn vriend. Ik zou het leuk vinden om mensen uit Emmeloord te leren kennen om samen leuke dingen te doen. Gewoon een kopje thee drinken, winkelen of samen sporten e.d. Woon je in Emmeloord en wil je contact, dan hoor ik graag van je.
Ik woon in de andere polder, iets ten zuiden van jou... Volgens mij moeten er wel wat mensen uit de NOP zijn hier! Ik ben ze wel vaker tegen gekomen, in ieder geval!
Ik hoop het. Dat zou leuk zijn in ieder geval.
Ik kom uit Emmeloord!

(wat een ontboezeming haha)

Waar heb je hiervoor gewoond?
Uit de klei getrokken poldervrouwen verenigd u!

We kunnen wel een poldermeeting houden.
Ik stem VOOR!

Even totaaal offtopic

mamavancheyenne mag ik u via deze weg nog feliciteren met uw dochter!
Ja ik woon vlakbij, alleen (ook) meer zuidelijker
Whahaha! Dank je. Het spreekt voor zich dat ze niet echt zo heet, hihi.

Silvy, ik ben benieuwd hoe zuidelijk jij woont!
Niet zo heel veel zuidelijker maar wel aan de andere kant van de brug (snap je het nog ;))

en jij?
Oh Ring, het is natuurlijk in het echt met 1 N ipv met 2. Dan valt ze niet te googlen....ik snap het helemaal.

Leuk dat jullie ook in de buurt wonen! Misschien zijn jullie wel familie, zowat mijn hele familie woont net voorbij de brug.
Ik heb jaren net voorbij de brug gewoond (hebben we het over dezelfde plaats die qua naam lijkt op een land hier niet ver vandaan?). Maar nu woon ik nog weer iets verder, aan het toekomstige spoor.

Mijn schoonzus woont wel in Emmeloord!
Shit Emmetje, jij mag nooit meer raden!

Vind je het niet ontzettend prachtig?
Ja, daar woon ik . Ben nu wel nieuwsgierig of ik misschien mensen ken die jullie ook kennen.....
Misschien kennen wij elkaar wel, dat zou helemaal hilarisch zijn. Tenzij we net ruzie zouden hebben in het echt, haha.

Ik ben uit 1981. En jullie?
Ik ben ook uit 1981.

Maar dat net voorbij de brug...is dat vanuit jullie oogpunt of vanuit mijn oogpunt....ik zit nl enorm te broeden op die landnaam, maar ik kom er niet uit Ik denk dat ik de plaatsnamen wel begrijp.

Maar dat land, ik ga even googlen.
Ik weet het, ik weet het!

Het land zonder rood kruis toch?

Daar heb ik ook eventjes gewoond.
Ja, die dus. Wij hebben serieus een keer post gehad dat per ongeluk via dat land was gegaan... Weird he?
Vanuit jouw oogpunt dus!
Nu we toch cryptisch bezig zijn en in het kader van de herkenning. In het toekomstige spoordorp woont een heel deel van mijn familie met een plaatsnaam als naam, nl een grote plaats in brabant vlakbij de Belgische grens. Je schrijft het alleen anders.
Ga ik even over denken!
Ik ben wat ouder dan jullie, ik ben van 74. Hebben jullie hier lang gewoond? Ik heb hier 24 jaar gewoond, daarna 10 jaar ergens anders en nu sinds een jaar weer hier.

Ik ga ook nog even over die plaatsnaam nadenken....
Ik ben geboren en getogen in Emmeloord, maar na mijn studie in Utrecht heb ik overal en nergens gezeten. Sinds een jaar of 6 woon ik weer in Emmeloord.
Ik ben van 1978.

Wat zijn jullie hobby's buiten het forummen?
Ik ben hiervoor ook in de andere polder gewoond 25 jaar lang en daarvoor in Noord holland.
Ik hou van muziek en van koken/bakken. Ik ben kok geweest, dus ik kan me super uitleven in de keuken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven