MIAMI / NEW YORK

11-03-2012 13:55 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Om eerlijk te zijn vind ik dit best eng en toch heb ik besloten om het te doen.... ´Wie niet waagt, wie niet wint´. Toch...

Het lijkt mij leuk om met een jonge vrouw, ben zelf 29, een Citytrip te maken naar Miami of New York.

Ik wil al jaren een reis maken naar Amerika, maar mijn omgeving is daar niet zo enthousiast over.. Vandaag dat ik dacht aan een oproepje. Indien er een leuke klik is kan dit een super leuke ervaring worden voor ons beiden.

De steden die ik heb uitgekozen zijn ´wereldsteden´, je hebt daar veel te doen, veel plekken om te bezoeken, veel eet en uitgaansgelegenheden, winkels, you name it...

Zelf ben ik een jonge vrouw, outgoing, hou van trends en mode, maar ben ook heel erg down to earth, beoefen yoga en heb interesse voor spiritualiteit.

Voel je aangesproken en lijkt het je ook leuk om rond september (zo hebben we ook de tijd elkaar enigszins te leren kennen'), reageer dan en wie weet zitten wij straks lekker met z´n tweetjes in een van de stranden in Miami ...
Hoi la bella Donna,

ik ben zelf een fervent new york ganger en ben sinds enkele jaren "hooked" ! De periode dat ik zelf jaarlijks naar NY ga is in december, maar mocht je tips willen hebben gewoon reageren!

groetjes
Help us keep our big mouth shut, untill we know where we\'re talking about....
Hoi!

Hartstikke leuk, ga ervoor! Als je twijfelt tussen NY en Miami, dan zou ik zeker voor NY gaan. Ben afgelopen januari in Miami geweest en het is daar behoorlijk boring. Een beetje rondlopen, het strand bezoeken en 1 of 2 (standaard) winkels in en je hebt het wel gehad. NY daarentegen is te gek! Mode, musea, eettentjes, je raakt er niet uitgekeken.

Veel plezier!
hoi labelladonna,

Ik wil ook graag naar Amerika.Maar ook ik kan niemand vinden om meete gaan.Ik kom uit Amsterdam.Lijkt me leuk om een keer af te spreken om te kijken of het klikt.

Groetjes
Hoi,

Leuk dat je reageert! Kun je wat meer over jezelf vertellen?

We kunnen ook mailen als je dat prettig vindt. Wat is je emailadres? Dan stuur ik je een berichtje.

Groetjes en alvast een sunny weekend.
Hi labelladonna,

Hier mijn email adres:nicoleschulz@web.nl

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven