moeders gezocht

05-05-2011 20:57 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik ben Monique, 35 jaar en sinds 9 januari moeder van een mooie dochter eva. ik woon al weer meer dan 10 jaar in Apeldoorn maar heb helaas weinig vriendinnen met kinderen. En je merkt dat relaties toch anders worden nu ik een kind heb en vriendinnen niet. Ik ben dus op zoek naar moeders die in dezelfde levensfase zitten als ik. Om lekker met de kids te gaan wandelen, bij elkaar langs te komen of ook eens zonder de kids wat leuks te doen. Hobby`s zijn reizen (het wordt nu all inclusive vakantie maar we hebben de hele wereld over gereisd), muziek, natuur, sport (o.a. paardrijden, fitness als ik er tijd voor heb), humor en nuchterheid vind ik ook wel belangrijk. Ik woon samen met Martijn van 35 en zijn grootste hobby is windsurfen. Een surfmaatje zou voor hem ook heel leuk zijn. Wellicht klikt het ook tussen de vaders en kunnen we zo een leuke vriendschap opbouwen en ook met de gezinnen wat leuks gaan doen. Laat maar van je horen!

gr Monique
Alle reacties Link kopieren
hallo Monique

ik kijk voor het eerst op dit viva forum in de hoop moeders uit de buurt tegen te komen en ik zag jouw oproep staan! heel herkenbaar wat je schrijft.

ik heb zelf als laatste kinderen gekregen in de vriendengroep en bovendien hebben al onze vrienden zonen!

ik ben moeder van 2 dochters, de jongste wordt binnenkort 1 jaar

zelf woon ik onder de rook van Apeldoorn / Zutphen

mss kunnen we via hyves kennis te maken??

groeten

Chriss (bijna 35 jaar)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven