New in town: Den Bosch
maandag 29 juli 2013 om 21:15
Hi,
Sinds enkele maanden woon ik samen met m'n vriend in Den Bosch.
Dit bevalt erg goed, want de stad is super! Vriendinnen komen regelmatig op bezoek, maar het lijkt me toch leuk om hier ook wat contacten op te bouwen.. In het kader van 'niet geschoten is altijd mis' probeer ik het dus eens op deze manier!
Ik ben 27 jaar en gek op terras, lunchen, kroeg, shoppen, wijn, theater en eigenlijk alles wat gezellig is!
Woon jij in Den Bosch en spreekt bovenstaande je aan? Dan kom ik graag met je in contact!
Sinds enkele maanden woon ik samen met m'n vriend in Den Bosch.
Dit bevalt erg goed, want de stad is super! Vriendinnen komen regelmatig op bezoek, maar het lijkt me toch leuk om hier ook wat contacten op te bouwen.. In het kader van 'niet geschoten is altijd mis' probeer ik het dus eens op deze manier!
Ik ben 27 jaar en gek op terras, lunchen, kroeg, shoppen, wijn, theater en eigenlijk alles wat gezellig is!
Woon jij in Den Bosch en spreekt bovenstaande je aan? Dan kom ik graag met je in contact!
woensdag 7 augustus 2013 om 19:03
Zo, met nog 2 reacties buiten dit topic om zijn we morgen met z'n 10en. Dit lijkt me een mooi aantal De groep moet natuurlijk ook weer niet te groot worden...
Mochten er nog andere geïnteresseerden zijn, je bent bij een evt volgende afspraak meer dan welkom! En ik zag dat er inmiddels meerdere topics zijn voor Den Bosch dus dat komt vast goed!
Voor de rest; tot morgen! Ik heb er zin in
Mochten er nog andere geïnteresseerden zijn, je bent bij een evt volgende afspraak meer dan welkom! En ik zag dat er inmiddels meerdere topics zijn voor Den Bosch dus dat komt vast goed!
Voor de rest; tot morgen! Ik heb er zin in
woensdag 7 augustus 2013 om 20:15
donderdag 15 augustus 2013 om 11:50
Hoi,
Kan ik bij jullie aansluiten?
Ik zal me even voorstellen, Suzanne 27 jaar.
Kom uit Den Bosch, 15 min van het centrum af.
Lijkt me leuk om via deze weg wat nieuwe mensen leren te kennen.
Wat ik leuk vind: Winkelen, Bios, Koken, uit eten, terrasje pakken. Spontaan iets doen, Dagje weg,
Ik hoor graag van je.
Groetjes Suzanne
Kan ik bij jullie aansluiten?
Ik zal me even voorstellen, Suzanne 27 jaar.
Kom uit Den Bosch, 15 min van het centrum af.
Lijkt me leuk om via deze weg wat nieuwe mensen leren te kennen.
Wat ik leuk vind: Winkelen, Bios, Koken, uit eten, terrasje pakken. Spontaan iets doen, Dagje weg,
Ik hoor graag van je.
Groetjes Suzanne
donderdag 22 augustus 2013 om 15:09
Hoihoi!
Geen idee of iemand hier nog op kijkt,, 23 jaar, woon samen met mijn vriend in Den Bosch studeer hier ook (laatstejaar)
Ik hou van winkelen, filmpje kijken, bankhangen, theeleuten, af en toe eens flink op stap gaan!
Stuur mij een privéberichtje als je geïnteresseerd bent!
Geen idee of iemand hier nog op kijkt,, 23 jaar, woon samen met mijn vriend in Den Bosch studeer hier ook (laatstejaar)
Ik hou van winkelen, filmpje kijken, bankhangen, theeleuten, af en toe eens flink op stap gaan!
Stuur mij een privéberichtje als je geïnteresseerd bent!
Doe maar normaal, doe je al gek genoeg